• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256:
    KID_MCHUTT: nejak jste z toho vynechali ze firma tyden nekomunikuje a muj balik se vyparil ze sveta. Podle trackingu na webu se k nim vratil a to je vsechno. Ale to je detail. Nevyzvedla jsem to, nemam narok (zrejme na nic, ani si pro balicek sama dojet).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KID_MCHUTT:
    No...
    1/ sdeleni od SA_KRA je silne necitelne - sam nevim co presne chce
    2/ oni ji nerekli ze to zaplati znovu ale "arogantne" ji sdelili, ze ji to poslou podruhe zadarmo, ale at si proste na to dava pozor, protoze to je jeji chyba

    tak to chapu ja...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    SA_KRA_: chápu dobře, žes nestihla vyzvednout zaslanou zásilku a teď se rozčiluješ, že ti oznámili, že znovuzaslání je bude stát peníze? Pokud se rozčiluješ kvůli něčemu jinému, není to z toho, cos napsala, poznat.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    SA_KRA_: rsp. pro "recenzi obchodu Posters.cz", aby me tady opet nekdo nechytal za slovicko. Chapu, ze pro ne je prevoz naklad, ale taky mam klienty a ti ode mne ocekavaji reseni v momente, kdy neco nefunguje. Kdybych na ne stekala a ignorovala jejich snahu o reseni, tak by mi jich moc nezbylo. Ze se jednalo o vanocni darky objednane na zacatku prosince snad dodavat nemusim.
    Howg.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256: me by jen zajimalo, proc pises o "kauze Ulozenka.cz" - copak o ni jsem psala recenzi? Tezko. Psala jsem recenzi o obchodu Posters.cz, jejich arogantni zakaznickou komunikaci a faktu, ze uz pres tyden nemam ani penize, ani email o tom, kde se moje zasilka nachazi. Kdy jsem si balicek vyzvedla nebo nevyzvedla je vec druha, pro obchod Posters.cz nepodstatna.

    Takze podle vas je v poradku, ze se balik jen tak ztrati a nikdo ze strany e-shopu to neresi? Tak to jo.

    SENIN: nevedela jsem, diky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SA_KRA_:
    No tvá komunikace není úplně transparentní. Odpovídáš na polovinu otázek, ... Neuvádíš důležité údaje, ... (jak píše i SENIN). Takže pak z tebe (bez urážky) nabývám dojmu, že jsi mohla kde co zazdít i v kauze "uloženka".

    na Uložence jsem našel:
    Standardní doba uložení zásilky na Uložence je 7 dnů, od první výzvy k vyzvednutí (mail nebo SMS). Pokud si nemůžete zásilku v uvedeném období vyzvednout nebo zajistit zástupce pro vyzvednutí, můžete si samostatně nastavit prodloužení termínu uložení. Na webu Uloženka, v části Sledování zásilky, se po zadání ID čísla zásilky dostanete do karty zásilky a zde potvrdíte tlačítkem - prodloužit termín vyzvednutí. Takto se termín pro vyzvednutí prodlouží o další 3 kalendářní dny.

    Pokud ani tato doba nebude pro vyzvednutí zásilky dostačující, požádejte o prodloužení Vašeho prodejce - eshop, který zásilku odeslal. Ten Vám může uložení prodloužit o 7 dnů (tzn. celkem na 14 dnů).


    A ne úplně se mi zdá, že by kvůli tobě udělali něco jinak, protože to tam neřídí lidé, ale systém...
    SENIN
    SENIN --- ---
    Uloženka se dá o další 3 dny prodloužit bez poplatku
    DUSKIE
    DUSKIE --- ---
    SA_KRA_: Z tvýho prvního popisu to vypadalo, že ti to přišlo a ty jsi byla 2 týdny někde mimo a nevyzvedla jsi to.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256: promin? jak jako bud rada? Takze ja si zaplatim zasilku predem (za to ulozeni je taky poplatek, to se neboj), aktivne se zajimam o to, jak balicek najit s tim, ze si ho i vyzvednu sama a prijde mi email "tak si davejte bacha no". Dam, tam uz nic neobjednam.

    FYI to byly 4 dny a jeste ne pracovni.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SA_KRA_:
    no a jak dlouho tedy deklaruji ulozeni. Protoze pokud jsi to fakt pretahla tak bud nakonec rada ze to postovne a ulozne neplatis dvakrat... coz nekdo za tebe zaplatit musel...
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256: pres ulozenku, takze jsem si mohla pekne trackovat jak se zasilka vraci zpatky k odesilateli
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SA_KRA_:
    pres co posilaji? Co znamena v terminu? ze to 14dnu lezi na poste :)
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    Posters.cz

    Zasilka zaplacena, odeslana, nestihla jsem v terminu vyzvednout. Zasilka byla okamzite vracena.
    Psala jsem na zakaznickou podporu, jestli bude zasilka znovu odeslana nebo si ji mam vyzvednout osobne a prisel mi email, ze ji teda znovu odeslou a at si priste dam pozor, ze jim nabihaji naklady (wtf?).
    Od te doby - nic.
    Takze jsem fakt zvedava, co z toho bude, zatim ale nedoporucuju.
    ADAM
    ADAM --- ---
    musis poslat a zaplatit sam.
    ONASYS
    ONASYS --- ---
    DNNA: carrier neni vyplnenej:)
    DNNA
    DNNA --- ---
    ONASYS: na tom stitku by mela byt napsana firma pres kterou to poslat. (v Uk jsem posilal veci zpatky pres Collectplus)
    ONASYS
    ONASYS --- ---
    nemate nekdo skusenosti s vracenim poskozeneho zbozi z amazon.co.uk, system mi vygeneroval stitek na balik, ale moc netusim pres koho to poslat, balik by mel platit amazon.
    HELA
    HELA --- ---
    HELA: zapomněla jsem to sem pak napsat, ale všecko bylo v pořádku a byli děsně rychlí - boty dorazily o týden dřív než jiné objednaný ve stejný den z českého eshopu :) Naštěstí jsem je teda nemusela měnit/vracet, to by bylo do Polska asi dražší.
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, prosím Vás, pokud nakupuji ze zahraničí (konkrétně USA), jak se nyní pohybuje sazba? Platí se již clo? Děkuji za odpověď.

    Plus znáte někdo spolehlivý obchod pro koupi elektroniky? Resp. na zahraničních webech je vše za půlku. Hodně mne zaujal Aliexpress.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Varuji před http://www.olpran.cz/cs/7-fitness a jejich výrobky pro fitness - výrobek se do měsíce rozbil, o reklamaci jsme se museli upomínat.
    Slečna, která to měla řešit nám v e-mailu lhala, že vyhotovila dobropis, peníze z nich dostat zpět nám trvalo dalšího 2,5 měsíce. V mezičase jsme kontaktovali ČOI.
    Na netu následně dohledány informace, že se jaksi k vracení peněz moc nemají a je to na dlouhé lokte.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam