• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DOBYTEK:
    na tom ale nic nevydela... a jen ho to zdrzuje.

    Ale ja te chapu, tak mam nejlepsi zkusenost s Abercrombie nebo Hollisterem... U nás tchibo taky funguje dobře (co se vrácení týče)...
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    KOC256: Jasně, jak má obchodník vědět, že by se měl věnovat svému podnikání?
    Já to nechci pitvat, i podle reakcí na předchozí kauzu je tohle chování u českých obchodníků běžné a českým zákazníkům to nevadí. Já jsem holt zhýčkaná zahraničními e-shopy. Po letech jsem udělala chybu, nakoupila u českého obchodníka a už to znovu neudělám.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DOBYTEK: Jak ma obchod vedet ze ma na poste vyzvedavat nejaky "nechteny" balik v silne exponovanem casu vanoc. Neobhajuji - jen chapu.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Pashmina.cz

    Objednáno, v relativně slušné době dodáno, vyzkoušeno a obratem posláno zpátky včetně slušného písemného odstoupení od smlouvy. To bylo před dvěma týdny. Dnes koukám, že mi peníze ještě nepřišly, tak telefonuji provozovatelce, v čem že je problém. Z telefonické konverzace, kterou vedla dotyčná v dost ofenzivním duchu, nakonec vyplynulo, že zásilka je stále na poště, dotyčná si pro ni dnes tedy rozhodně nepůjde a celé je to moje chyba, protože přeci ode mě nedostala informaci emailem. Nádavkem mě informovala o řadě další povinností, které její zákazníci mají.
    Kdoví jak to skončí, ale mám obavy, že nemalou částku z ní budu dostávat dlouho a těžce.
    JOPS
    JOPS --- ---
    Trochu OT, ale zajimalo by me, kolik se toho kazdy den pred Vanoci posila z Alzy postou a prepravnima spolecnostma :) to musi byt sileny mnozstvi...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    KOC256:

    23 hodin nebo 23.12. ? :-)

    V kolika lidech to delate?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KAJJAK:
    my expedujem 20+ palet B2C balicku ;-) A tak spat se pujdem 23...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    tak tak, mam eshop klienta co dnes expedoval 130 baliku, je jich ve firme jen par tak tam sedeli do vecera :-)
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256: ja jsem taky psychicky vypjata, s darkama sem to letos nezmakla a tenhle mel byt takovy osobnejsi a konecne vcas zarizeny.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SA_KRA_:
    nic z toho co jsem napsal urcite nemel byt osobni utok. Jen jsem proste vetsinou nechapal co se snazis rict a hodne veci ktere zminujes jako vyrcene jsem tak uplne nedokazal nize srozumitelne najit.

    Takze pokud to chapu to co te trapi je, ze po tom co se ti ozvali o tom, ze ho posilaji podruhe, tak ho mozna neposlali a nekomunikuji?

    Konkretne dany eshop neznam, ale je jiste specificke obdobi, kde muze dochazet k vice vypjatym situacim a tak nektere ocekavatelne prvky jdou trochu stranou. Ale to samozrejme tebe jako zakaznika nemusi zajimat - to taky chapu.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    BLACKSOURCE: napsali mi ze se balil vratil a odesilaji jej znovu. A neodeslali. A od te doby je ticho. Ale to uz jsem tu psala ...

    Budu to resit dal individualne, kazdopadne obchod nedoporucuju kvuli jejich zakaznickemu neservisu. Staci trosku projet internety a je videt, ze nejsem zdaleka jedina, ktera na balicek ceka. A netusi, co se s nim stalo.
    Na internetu objednavam prakticky obden, takze si uplne nemyslim, ze jsem v tomhle smeru negramotna.

    Kazdopadne diky vsem za iniciativu.
    BLACKSOURCE
    BLACKSOURCE --- ---
    SA_KRA_: Zajímavé, podle toho co čtu, tak jsi prosvihla dobu uložení aniž by ses snažila o prodloužení.
    Balík se jim vrátil, nevím co píšeš o vypareni a to že se neozvali první je jedna věc, na druhou stranu, ty jsi o balíku věděla a ozvala se sama.
    Oni ti odpověděli, že ti ho pošlou znovu a jen tě upozornili, že s tím mají náklady a že by bylo fajn si to tentokrát vyzvednout aby nemuseli dopravu platit 3x...

    Ano, mohli ti napsat hned jak se jim balík vrátil, ale to mi nepřijde tak zásadní.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256:
    KID_MCHUTT: nejak jste z toho vynechali ze firma tyden nekomunikuje a muj balik se vyparil ze sveta. Podle trackingu na webu se k nim vratil a to je vsechno. Ale to je detail. Nevyzvedla jsem to, nemam narok (zrejme na nic, ani si pro balicek sama dojet).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KID_MCHUTT:
    No...
    1/ sdeleni od SA_KRA je silne necitelne - sam nevim co presne chce
    2/ oni ji nerekli ze to zaplati znovu ale "arogantne" ji sdelili, ze ji to poslou podruhe zadarmo, ale at si proste na to dava pozor, protoze to je jeji chyba

    tak to chapu ja...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    SA_KRA_: chápu dobře, žes nestihla vyzvednout zaslanou zásilku a teď se rozčiluješ, že ti oznámili, že znovuzaslání je bude stát peníze? Pokud se rozčiluješ kvůli něčemu jinému, není to z toho, cos napsala, poznat.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    SA_KRA_: rsp. pro "recenzi obchodu Posters.cz", aby me tady opet nekdo nechytal za slovicko. Chapu, ze pro ne je prevoz naklad, ale taky mam klienty a ti ode mne ocekavaji reseni v momente, kdy neco nefunguje. Kdybych na ne stekala a ignorovala jejich snahu o reseni, tak by mi jich moc nezbylo. Ze se jednalo o vanocni darky objednane na zacatku prosince snad dodavat nemusim.
    Howg.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256: me by jen zajimalo, proc pises o "kauze Ulozenka.cz" - copak o ni jsem psala recenzi? Tezko. Psala jsem recenzi o obchodu Posters.cz, jejich arogantni zakaznickou komunikaci a faktu, ze uz pres tyden nemam ani penize, ani email o tom, kde se moje zasilka nachazi. Kdy jsem si balicek vyzvedla nebo nevyzvedla je vec druha, pro obchod Posters.cz nepodstatna.

    Takze podle vas je v poradku, ze se balik jen tak ztrati a nikdo ze strany e-shopu to neresi? Tak to jo.

    SENIN: nevedela jsem, diky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SA_KRA_:
    No tvá komunikace není úplně transparentní. Odpovídáš na polovinu otázek, ... Neuvádíš důležité údaje, ... (jak píše i SENIN). Takže pak z tebe (bez urážky) nabývám dojmu, že jsi mohla kde co zazdít i v kauze "uloženka".

    na Uložence jsem našel:
    Standardní doba uložení zásilky na Uložence je 7 dnů, od první výzvy k vyzvednutí (mail nebo SMS). Pokud si nemůžete zásilku v uvedeném období vyzvednout nebo zajistit zástupce pro vyzvednutí, můžete si samostatně nastavit prodloužení termínu uložení. Na webu Uloženka, v části Sledování zásilky, se po zadání ID čísla zásilky dostanete do karty zásilky a zde potvrdíte tlačítkem - prodloužit termín vyzvednutí. Takto se termín pro vyzvednutí prodlouží o další 3 kalendářní dny.

    Pokud ani tato doba nebude pro vyzvednutí zásilky dostačující, požádejte o prodloužení Vašeho prodejce - eshop, který zásilku odeslal. Ten Vám může uložení prodloužit o 7 dnů (tzn. celkem na 14 dnů).


    A ne úplně se mi zdá, že by kvůli tobě udělali něco jinak, protože to tam neřídí lidé, ale systém...
    SENIN
    SENIN --- ---
    Uloženka se dá o další 3 dny prodloužit bez poplatku
    DUSKIE
    DUSKIE --- ---
    SA_KRA_: Z tvýho prvního popisu to vypadalo, že ti to přišlo a ty jsi byla 2 týdny někde mimo a nevyzvedla jsi to.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam