• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    JENIIK: no jasne.. ja to vzdycky taky resil osobne.. tady slo o to ze jsem to zbozi fyzicky nemel.. protoze se vlastne vratilo jeste predtim nez mi ho dorucili.. tkaze tam byl blbej moment kdy clovek nema v ruce nic vic nez email s povtrzenim objednavky.. a pak na eshopu jednuikonku ze to bylo stornovany.. a penize strhnuty.. a obratit se neni kam.. nakonec nam to po psani na facebook vraili ve forme "alza kreditu".. objednali jsme znova a uz v pohode.. nicmene, od ty doby jsem par veci kupoval na malejch eshpech.. a ten pristup je uplne jinde.. uz si u alzy nic neobjednam.. hlavne proto ze po 3 telefonatech na jejich linku a emailovy komunikaci, 3 ruzny lidi rekli 3 ruzny cesty jak se to resi vraceni penez ( jednou typek sliboval 24hodin, pak jinej typek ze 2 tejdny a nakonec nejaka zenska ze nevi kdy, ze toho maji hodne )
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    TOMMY_: já řešil vracení zboží na Alze vždy osobně a nikdy s tím nebyl problém... Takže možná by stálo zato - aby měl člověk jistotu - tam zajet osobně a vyřešit na místě. Tím dobropisem se totiž ta nová objednávka dá rovnou uhradit.
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    Ahoj,
    nevim jestli jsem tady spravne, nicmene.
    Vcera jsem objednal z alzy zbozi za cca 25K. Jeste jsem si priplatil za expresni dodani kuryrem do 90ti minut. Ale neobjednaval jsem to ze sveho alza uctu, ale z jinyho. Az po tom co jsem to zaplatil a co mi prisel email jsme zjistili ze ten expres kuryr jede na spatnou adresu. Protoze to bylo takovyhle expresni neslo uz nijak zmenit nebo upravit objednavku. Takze jsme to stornovali a tim se cela expedice a doruceni zrusilo. Na infolince mi rekli ze si to mam cely objednat znovu ( za dalsich 25K ) a oni ze do 48 ( pry vetsinou ) vystavi dobropis na tu castku a penize mi vrati. Ale po tom co stu recenze na heurece, ( a taky po jedny zkusenosti co mame v okoli, kdy jim alza penize drzi uz pres mesic ). takze finalne ta otazka : Do kdy mi musi podle zakona alza vratit penize ( a musi vubec - do nejaky lhuty ) ? mate nekdo zkusenosti s necim podobnym ? Do klubu ochrany spotrebutelu uz jsem to dal taky.. jen jestli nekdo tady neco neresil podobnyho a jak to + - probihalo..
    diky moc
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    DOBYTEK: znám majitele, jsou féroví a dost v pohodě, možná jen trocha stresu před Vánoci na obou stranách a fakt se sluší napsat nejdřív emailem, že od smlouvy odstupuješ, aby věděli, že mají čekat zásilku
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DOBYTEK:
    na tom ale nic nevydela... a jen ho to zdrzuje.

    Ale ja te chapu, tak mam nejlepsi zkusenost s Abercrombie nebo Hollisterem... U nás tchibo taky funguje dobře (co se vrácení týče)...
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    KOC256: Jasně, jak má obchodník vědět, že by se měl věnovat svému podnikání?
    Já to nechci pitvat, i podle reakcí na předchozí kauzu je tohle chování u českých obchodníků běžné a českým zákazníkům to nevadí. Já jsem holt zhýčkaná zahraničními e-shopy. Po letech jsem udělala chybu, nakoupila u českého obchodníka a už to znovu neudělám.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DOBYTEK: Jak ma obchod vedet ze ma na poste vyzvedavat nejaky "nechteny" balik v silne exponovanem casu vanoc. Neobhajuji - jen chapu.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Pashmina.cz

    Objednáno, v relativně slušné době dodáno, vyzkoušeno a obratem posláno zpátky včetně slušného písemného odstoupení od smlouvy. To bylo před dvěma týdny. Dnes koukám, že mi peníze ještě nepřišly, tak telefonuji provozovatelce, v čem že je problém. Z telefonické konverzace, kterou vedla dotyčná v dost ofenzivním duchu, nakonec vyplynulo, že zásilka je stále na poště, dotyčná si pro ni dnes tedy rozhodně nepůjde a celé je to moje chyba, protože přeci ode mě nedostala informaci emailem. Nádavkem mě informovala o řadě další povinností, které její zákazníci mají.
    Kdoví jak to skončí, ale mám obavy, že nemalou částku z ní budu dostávat dlouho a těžce.
    JOPS
    JOPS --- ---
    Trochu OT, ale zajimalo by me, kolik se toho kazdy den pred Vanoci posila z Alzy postou a prepravnima spolecnostma :) to musi byt sileny mnozstvi...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    KOC256:

    23 hodin nebo 23.12. ? :-)

    V kolika lidech to delate?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KAJJAK:
    my expedujem 20+ palet B2C balicku ;-) A tak spat se pujdem 23...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    tak tak, mam eshop klienta co dnes expedoval 130 baliku, je jich ve firme jen par tak tam sedeli do vecera :-)
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256: ja jsem taky psychicky vypjata, s darkama sem to letos nezmakla a tenhle mel byt takovy osobnejsi a konecne vcas zarizeny.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SA_KRA_:
    nic z toho co jsem napsal urcite nemel byt osobni utok. Jen jsem proste vetsinou nechapal co se snazis rict a hodne veci ktere zminujes jako vyrcene jsem tak uplne nedokazal nize srozumitelne najit.

    Takze pokud to chapu to co te trapi je, ze po tom co se ti ozvali o tom, ze ho posilaji podruhe, tak ho mozna neposlali a nekomunikuji?

    Konkretne dany eshop neznam, ale je jiste specificke obdobi, kde muze dochazet k vice vypjatym situacim a tak nektere ocekavatelne prvky jdou trochu stranou. Ale to samozrejme tebe jako zakaznika nemusi zajimat - to taky chapu.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    BLACKSOURCE: napsali mi ze se balil vratil a odesilaji jej znovu. A neodeslali. A od te doby je ticho. Ale to uz jsem tu psala ...

    Budu to resit dal individualne, kazdopadne obchod nedoporucuju kvuli jejich zakaznickemu neservisu. Staci trosku projet internety a je videt, ze nejsem zdaleka jedina, ktera na balicek ceka. A netusi, co se s nim stalo.
    Na internetu objednavam prakticky obden, takze si uplne nemyslim, ze jsem v tomhle smeru negramotna.

    Kazdopadne diky vsem za iniciativu.
    BLACKSOURCE
    BLACKSOURCE --- ---
    SA_KRA_: Zajímavé, podle toho co čtu, tak jsi prosvihla dobu uložení aniž by ses snažila o prodloužení.
    Balík se jim vrátil, nevím co píšeš o vypareni a to že se neozvali první je jedna věc, na druhou stranu, ty jsi o balíku věděla a ozvala se sama.
    Oni ti odpověděli, že ti ho pošlou znovu a jen tě upozornili, že s tím mají náklady a že by bylo fajn si to tentokrát vyzvednout aby nemuseli dopravu platit 3x...

    Ano, mohli ti napsat hned jak se jim balík vrátil, ale to mi nepřijde tak zásadní.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256:
    KID_MCHUTT: nejak jste z toho vynechali ze firma tyden nekomunikuje a muj balik se vyparil ze sveta. Podle trackingu na webu se k nim vratil a to je vsechno. Ale to je detail. Nevyzvedla jsem to, nemam narok (zrejme na nic, ani si pro balicek sama dojet).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KID_MCHUTT:
    No...
    1/ sdeleni od SA_KRA je silne necitelne - sam nevim co presne chce
    2/ oni ji nerekli ze to zaplati znovu ale "arogantne" ji sdelili, ze ji to poslou podruhe zadarmo, ale at si proste na to dava pozor, protoze to je jeji chyba

    tak to chapu ja...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    SA_KRA_: chápu dobře, žes nestihla vyzvednout zaslanou zásilku a teď se rozčiluješ, že ti oznámili, že znovuzaslání je bude stát peníze? Pokud se rozčiluješ kvůli něčemu jinému, není to z toho, cos napsala, poznat.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    SA_KRA_: rsp. pro "recenzi obchodu Posters.cz", aby me tady opet nekdo nechytal za slovicko. Chapu, ze pro ne je prevoz naklad, ale taky mam klienty a ti ode mne ocekavaji reseni v momente, kdy neco nefunguje. Kdybych na ne stekala a ignorovala jejich snahu o reseni, tak by mi jich moc nezbylo. Ze se jednalo o vanocni darky objednane na zacatku prosince snad dodavat nemusim.
    Howg.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    KOC256: me by jen zajimalo, proc pises o "kauze Ulozenka.cz" - copak o ni jsem psala recenzi? Tezko. Psala jsem recenzi o obchodu Posters.cz, jejich arogantni zakaznickou komunikaci a faktu, ze uz pres tyden nemam ani penize, ani email o tom, kde se moje zasilka nachazi. Kdy jsem si balicek vyzvedla nebo nevyzvedla je vec druha, pro obchod Posters.cz nepodstatna.

    Takze podle vas je v poradku, ze se balik jen tak ztrati a nikdo ze strany e-shopu to neresi? Tak to jo.

    SENIN: nevedela jsem, diky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam