• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WHITESCORPIOThe Dune - Kultovní dílo Franka Herberta a vše okolo - see HOME!
    SAJMONDEE
    SAJMONDEE --- ---
    jako me se vcelku libili knihy o pocatcich a pak jednotlive rody, samozrejme neni mozno srovnavat s klasickou sagou.
    GULDUR: cizopasej.
    GULDUR
    GULDUR --- ---
    SAJMONDEE: stačí se podívat na oficiální dune forum na dunenovels...tam můžou jenom tihle...já dostal banána asi po dvou dnech, kdy jsem napsal, ze si myslim, ze na Dune cizopasej..
    SAJMONDEE
    SAJMONDEE --- ---
    a to bych chtel potkat nekoho, kdo i tyhle pohrobky hrozne zere a hadal by se s nama, ze to rozsiruje vedomi o Duna universe. nazval bych ho fanatikem.
    ULRIK
    ULRIK --- ---
    Nezájem...přesta jsem tyhle pohrobky retardovené kvality číst už dávno...

    Mám pocit, že za chvíli napíšou Sexuální praktiky Duny, Příběh Šedout Mapes a nebo ekologie červů aneb co jste chtěli vědět a neměli jste se koho zeptat a toužili jste, aby vám odpověděli dva dojiči...
    GULDUR
    GULDUR --- ---
    KRUP: upřímně mě ti dva už značně s*rou...pošlapou co můžou a ještě se šířej jako nákaza...je fajn, že odkaz F.H. žije, ale v téhle formě je to spíš mrzák...
    KRUP
    KRUP --- ---
    tak jsem dnes přišel prostřednictvím návštěvy knihkupectví přišel na to, že sága se nezadržitelně rozšiřuje...

    28. 4. 2010 vyšly u nás Vichry Duny (Winds of Dune, 2009), které jsou druhým dílem tetralogie Heroes of Dune, přičemž tetralogie byla pozastavena, aby mohla být vydána triologie o vzniku BG, Mentatů, Sukovců a Gildy.

    A je tu první vlaštovka - Sisterhood of Dune, 12. pokračování z pera B. Herberta a Andersona, které v originále vyjde 3. 1. 2012, zde je trailer :)))

    http://www.youtube.com/v/fJcdN3oa_Kg?version=3&hl=en_US&rel=0&hd=1

    A pro zajímavost a zasmání nad tím, jak mají Amíci a Angláni hnusný obálky :))) Ať žije Karel Řepka!

    US:


    UK:


    více viz blog Kevina J. Andresona
    KRUP
    KRUP --- ---
    TOM
    TOM --- ---
    RAGNAROK: super!!
    i když jsem původně myslel tuhle http://books.google.com/books/about/Sand.html?id=RwAHE18nioMC, tak... ta tvoje je mnohem lepší .)
    díky!
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    TOM:
    Macro-engineering Seawater in Unique Environments: Arid Lowlands and Water Bodies Rehabilitation | ShareBookFree.com - Free eBooks Download
    http://sharebookfree.com/macro-engineering-seawater-unique-environments-arid-lowlands-water-bodies-rehabilitation/

    clanek je od strany 431
    TOM
    TOM --- ---
    TOM: kdybyste někdo splašil tu knihu, byl bych vděčen, já po dvou hodinách googlení skončil s prázdnou :/
    TOM
    TOM --- ---
    to je jeden z mých snů - ozelenit Saharu :)
    BLDGBLOG: Sand/Stone
    http://bldgblog.blogspot.com/2009/04/sandstone.html
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    Mechanics of Wind-blown Sand Movements (Environmental Science and Engineering Environmental Science) - library.nu
    http://library.nu/docs/5ZVB63EMKY/Mechanics%20of%20Wind-blown%20Sand%20Movements%20%28Environmental%20Science%20and%20Engineering%20%20%20Environmental%20Science%29

    pro fanaticky duny
    KALIPH
    KALIPH --- ---
    OZMAR
    OZMAR --- ---
    Na CHOAM ako opoziciu imperatora a moderatora subojov velkorodov sa v tomto pripade nehrame?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    WIPER: Časem si je přečtu, teď si mi ale pomohl ujasnit si některé detaily, díky.
    (Mimochodem - jestli máš po ruce vývojařské studio, tak jdu do toho! ;)
    WIPER
    WIPER --- ---
    DAVESADE: skoda, napad je to dobrej, at uz zpracovani puvodniho originalu, tak i mozne pokracovani. Precti si ty dalsi knizky, muzes si pak udelat nazor sam.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Já tě asi vážně zklamu, ale realizace momentálně není na pořadu dne ;). Hovořím pouze teoreticky...
    WIPER
    WIPER --- ---
    DAVESADE: zni to krasne, ale kolik mas na to lidi? :) Udelat takovych lokaci a objektu bude potrebovat spoustu prace.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    WIPER: Předvídání budoucnosti je skvělej nápad, implementace štítů relativně taky - mohl by to být taktický prvek. Vize RTS soubojů je ale postavena na tom, že hráč by měl mít _vždy_ převahu, vždy šanci vyhrát (s přijatelnými ztrátami), ale pokud odhalí "vtip" daného levelu. Mělo by jít o poziční vítězství, hráč by měl zaujmout vhodné místo, poslat jednotky - a pokud to dobře udělá, tak bitvu vyhraje. Krom toho RTS režim nebude jenom bojový, jak jsem naznačil v článku. Rozhodně nechci, aby se posílaly jednotky z místa A na místo B a tam se to kydlilo, jako v normální RTS. Naopak implementace vidění do budoucnosti by mohla hráči pomoci lépe rozestavit jednotky před útokem a tak. Měla by to být spíše prožitková věc, než záhul na strategické myšlení.

    Napadlo mne - co udělat bitvu o Dune ála Lynchův film jenom jako tutorial, pak skočit o X tisíc let dopředu a vystavět nový příběh?
    WIPER
    WIPER --- ---
    promin, reagoval jsem driv nez jsem si driv precetl ten tvuj clenek. Nenapadlo by me ze si si troufas na first person adventuru, ktera je mnohem narocnejsi nez realtime strategie ;-) Moc pekne jsi to popsal. Takovouhle hru bych si opravdu moc chtel zahrat. Dokonce kdyby jsi do takticke casti mohl zakomponovat predvidani budoucnosti...

    Ale z hlediska hry je to jenodussi, protoze samotne knihy jsou takove first person strategie. Navic prave diky tomu osobnimu stitu, muze dostat hra velmi originalni aspekt

    Mas na mysli spis pribeh, ve kterem kazdy na prvni pohled pozna ze je to opakovani udalosti z prvniho dilu Duny. Protoze existuje v knihach jedno obdobi zhruba 10 000 let po udalostech v prvnim dile, ktere by slo pro tvuj napad pouzit. V podstate se jedna o obdobi na zacatku 5 knihy, kde je dej zase zpatky na Dune kde jsou upgradnuty Cervi na verzi 2 ale uz se tezi koreni. Zde by bylo vsechno trochu vizualne podobne originalni dune, takze by kazdy poznal ze je to tenhle svet, ale uz dej odehraval okolo jinych udalosti. Naktere frakce jako fremeni/knezi, gilda, tlilax, benegeseerit porad existuji. Myslim ze by z toho sla udelat hra se vsemi napady ktere jsi nastinil v tom blogu. Cilem by samozrejmne uz nebylo svrhnout cisare a ovladnout galaxii. Ale spise osobni rozvoj postavy, sjednotit/porazit frakce a pripravit lidstvo na boj s odvekym nepritelem... inteligenimi stroji.

    Takze otazka ciste produkcni, jestli by mela vetsi uspech hra ktera podava v novem neco znameho a slavneho. Nebo jestli chcete zpracovat cast pribehu ktery neni tak vseobecne znamy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam