• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NATASHATěžký život básníkův
    TOMASZ
    TOMASZ --- ---
    Teda! Co vy tam na tom Proseku hulíte za matroš! ;)
    FIN
    FIN --- ---
    a jinak jo, je to paradox. takže vesmír funguje. navzdory lidskému snažení :-)
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: já ale nebudu nic analyzovat - na to je lidský rozum krátký. já ti jen, seč budu moci, osvětlím, jak jsem konečně přišel na to, že na poezii je vlastně nejbáječnější, v jistém, avšak docela zásadním slova smyslu, to, že neexistuje :-) jako všechna kolumbusova vejce (c)hurvajs je to na konci tak jednoduché, že bych si až nafackoval :-)
    MAEROR
    MAEROR --- ---
    NATASHA: Pokud se strašlivě opiješ, může se Ti stát, že tu teorii opravdu pochopíš --- abys následně netušila, jak že to vlastně bylo... A bojím se, že jestli je něco horšího než nevědět, pak tedy nejspíš o vědění přijít ;-)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    FIN: Je pravda, že se nejspíše následkem zjevení PAF (Poezie v Analýze Finově) budu muset strašlivě opít, pročež jako záznamové médium nebudu právě spolehlivá.

    Abych vzala diktafon.
    FIN
    FIN --- ---
    MAEROR: autor je líný to rozepisovat, a právě proto to natashe vysvětlí ústně u dobrého moku. takže čekáš, že zrovna v tom případě to sám bude zapisovat? hint: zkus ukecat natashu, zda nemá mp3 přehrávač schopnej nahrávat :-)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    VANEK: Prevíti.
    MAEROR
    MAEROR --- ---
    FIN: Oficiálně si tedy tímto nechávám pořídit zápis - ideálně autorem myšlenky, aby se tento nemohl posléze bránit, že kvůli špatnému záznamu došlo k dezinterpretaci jeho teorie.
    VANEK
    VANEK --- ---
    NATASHA: Pacholci přestali dávat ukázky na web :-(
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: asi budou muset příjít taky anebo si nechat pořídit zápis :-)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    FIN: Nu, ale jak k tomu přijdou ostatní?!
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: ale když mi to včera došlo, až jsem nechápal, že jsem dřív nechápal :-)
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: ŕadši ústně. někam zajdeme. nechce se mi to psát, možné dodatky a tak...
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    NATASHA: Ano, formuluji jako prase, což je způsobeno tím, že mám dočasnou (doufám) zástavu myšlení následkem oné scénky.
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    V mezičase bych ráda, abyste se potěšili tímto vynikajícím dialogem, který nám detailně ukazuje, jak plodný může být dialog učitel vs. žák na téma poezie:

    Stephen Fry & Hugh Laurie - 'The Headmaster and the Pupil" - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=8X3BJIAgkM8&feature=related

    NATASHA
    NATASHA --- ---
    FIN: *napjatý výraz*
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: tak se chvíli zmítej a já pak objasním svou přelomovou tezi :-)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    (A jinak jsem si včera přinesla z antikvariátu Halasovu Magickou moc poesie a Effenbergerovu Realitu a poesii, takže se neustále snažím naslouchat tomu, jak tu věc zpracovávají jiní, neb je to Téma zároveň strašlivé a úžasné a zatím pro mne bez konca kraja.)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    FIN: No, teď jsi nám to vážně ulehčil.
    Tak já se jdu zmítat v tomto pěkném paradoxu.
    :)
    FIN
    FIN --- ---
    a abych zkrátil dramatické úvodní entrée: začínám si myslet, že na poezii je vlastně vůbec ze všeho nejlepší prostý fakt, že vlastně neexistuje.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam