• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BATEAUPerličky z překladů
    ANNIKA
    ANNIKA --- ---
    KOMPAS: A stejně tak o sobě klidně řeknu, že jsem student, přestože jsem studentka. Ale to už je trochu jiná kapitola:o)
    ULTRAMARINE
    ULTRAMARINE --- ---
    KOMPAS: a feministky proti tomu bojuji :)
    KOMPAS
    KOMPAS --- ---
    ANNIKA: Proč ne? Vždyť třeba ve sportu ženy běžně tvoří mužstvo. :D
    ARCAK
    ARCAK --- ---
    ANNIKA: Treba bojuji i za pravo uzivani nazvu bratrstvo :)
    ANNIKA
    ANNIKA --- ---
    Tak jeden můj vlastní

V povídce je řeč o jakési blíže nespecifikované sektě, tak ji zvesela překládám jako bratrstvo. A těsně před koncem dlouhé povídky vyjde najevo, že je to sekta šílených ženštin, které by rády vyhladily muže z povrchu zemského.
    Něco mi říká, že jsem pro ně nezvolila nejvhodnější výraz...chjo, jdu mazat:o(
    VANEK
    VANEK --- ---
    Včerejší Právo:

V dubnu nejprve Marván poslal nouzový signál, že Egypt a Sýrie chystají vpád na území, která jim Izrael v červnu 1967 zabral. Šéf Mosadu Zamir za ním okamžitě odletěl do Londýna a vzápětí židovský stát mobilizoval na severu a jihu země desítky tisíc záložníků. Zbytečně: útok avizovaný Marvánem se 15. května nekonal.
    Proto když agent s krycím jménem „Zeťák“ na podzim do Tel Avivu opět hlásil eminentní útok, bylo už jeho varování bráno na lehkou váhu.
    HADRADAR
    HADRADAR --- ---
    Včera na večerní Nově: "...jsi nekompetentní blbec."
    Předpokládám, že v originálu to byl "incompetent twit."
    SALO
    SALO --- ---
    MATEEJ: slusny hungrish :)
    RIP
    RIP --- ---
    DASHA: Případně "dávenky" (vzor "Kávenky").
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    VANEK: No, překlep to asi nebude. Ovšem zda bylo záměrem maďarského brand managera, aby si zákazníci vychutnali všechny jazykové nuance, které se k tomu názvu vážou, to ti nepovím.
    DASHA
    DASHA --- ---
    "dušenky"