MATHES: Zkusím popsat, ale budu potřebovat doplnit od ostatních.
Družina vyrazila ve složení Almanor, Eleanor, Guelin, Choros a Vargen. Eleanor s Vargenem vyrazili do kobek pro poklady, zatímco ostatníá postavy vyrazily západním vchodem do Dornu.
Postavy z počátku měly dost smůlu, co se pokladů týče, hned na začátku vybraly téměř všechny putující nestvůry. Trojice postav uvnitř Dornu se tak dostala do obklíčení nestvůr. Eleanor a Vargen jim tedy teleportem přiběhly na pomoc, ale díky velmi dobré taktice pána Dornu (Vanaprasta) byla Eleanor vzápětí téměř, mrtvá. Zachránil ji Almanor, který si za použití požehnání s ní prohodil místo.
Nastal těžký souboj, ve kterém bylo použito několik dalších požehnání, postavy se dokázaly spojit a nestvůry téměř všechny zlikvidovat, pán Dornu však s brilantností hráče šachu obětoval své nestvůry za zabití Alnamora, címž družinu připravil o příležitost ke zraňování na dálku. Vargen a Choros, steně jako Zorkal se po tomto boji dostali na druhou úroveň.
Postavy se rozeběhly pro artefakty, čehož využil i pán Dornu a velmi rychle, i za použití několika svých rituálů, obnovil své síly, takže postavy získaly dva artefakty, ale nestvůrám se podařilo je odříznout pe dvojicích a než postavy dokázaly znovu spojit síly, mumie paralyzovala Chorose a tlupa nestvůr pak zabila Guelina, který s ním byl ve dvojici.
V tu chvíli už to vypadalo s postavami skutečně špatně, ale rozhodly se nevzdávat boj a vydaly se pro třetí artefakt do bažin. Pán Dornu vyklidil pozice, začal se stahovat do rituální místnosti. Postavy se tedy z bažiny teleportovaly do podzemí a rozhodly se pustit do téměř ztraceného boje za použití několika svitků, které ještě cestou pobraly.
Po dlouhém kombinování postavy vymyslely plán, kdy se Vargen prosmýkldo chumlu silných nestvůr, zranil je svitkem ohně a zlikvidoval pak útokem mumii, Choros se teleportoval do rituální místnosti, otočkou dobil řadu svitkem poraněných nestvůr a dobil druhou mumii. Nejzranitelnější Eleanor pak dodělala další nestvůru a zůstala v chodbě, kam na ni nemohlo takové množství nestvůr a přitom byla po ruce.
Postavy v plánu měly jednu obrovskou díru, na kterou zapomněly. Zapomněly odložit artefakty, takže na konci společné akce byly v rituální místnosti dva artefakty u Vargena a jeden u Chorose. V tu chvíli se tedy otevřela brána u Zorkala a ten vstoupil do bitvy. Všechny nestvůry se tak vrhly na Chorose, kterého zabily a Zorkal se mohl věnovat Vagenovi, kterého téměř zabil. V dalším kole, které se už neodehrávalo, byly po okolních stěnách rozmazáni i Eleanor a Vargen.
Velmi příjemná a velmi dlouhá hra, trvala cca 4 hodiny.
Osobně se mi zdá, že hra je za dané konstalace (4 hráči + pátý Zorkal) lehce výhodnější pro Zorkala, neboť on má přehled o možnostech, co mohou udělat hrdinové s výjimkou požehnání. Pokud by nebyly veřejné informace co postavy našly v pokladech a tedy jaké svitky mají, měly by postavy větší šance, neboť Zorkal by se nemohl nestvůrami přizpůsobovat jejich tajným zbraním. Ideální by bylo, aby hráči si mohly poklady mezi sebou ukázat a nevěděl o nich jen Zorkal.
Druhý nápad se týkal situace před závěrečnou bitvou. Od určitého okamžiku je pro Zorkala vyloženě výhodné být pasivní a posilovat vyvoláváním nestvůr a stávající si, pokud možno, šetřit. Bylo by dobré dát volitelnou možnost aby se v tuto chvíli mohly posílit i postavy. Jeden z nápadů, které zazněly na toto téma v debatě, bylo, že pokud by postavy obětovaly už držené artefakty, mohly by za to získat nějakou výhodu. Napadá mě třeba další požehnání od svých bohů, ale neznám požehnání, možná je to moc silné.