Trávníky snižujou hluk, sou hezký a pochytaj prach. Daj se udělat tak, aby se po nich dalo jezdit, ale rozhodně to není plnohodnotná silnice, takže autobusy nepřipadaj v úvahu a sanitky maximálně na pár metrech v případě potřeby. Okolo většiny vyzdviženejch tramvajovejch pásů v Praze sou dvouproudovky nově stažený na jeden pruh + něco (cyklopruh, retardéry, ostrůvky, betonová hradba etc.). Stáhnout dvouproudovou výpadovku do jednoho pruhu a brblat, že se nedá jezdit po kolejích - to bych označil za velmi pražské....
Každopádně ty ulice konečně vypadaj aspoň trochu k světu. Já sice chápu, že slušný Čech se nějakou estetikou nezabývá, jde mu jen o to, kolik co stojí a co z toho bude mít on, ale ty betonový hektary - to přece není hodno kulturního evropského města. Já si pamatuju, že tramvaje jezdící bez rozvibrování širokého okolí po trávě - to byl před mnoha lety můj první dojem z Drážďan a čuměl sem na to jako puk. Nerušil bych to ani kvůli sanitkám a tím spíš ne kvůli autobusům (chápu, že občas se ty trasy potkaj, ale dlouho souběžně nepojedou, protože obecně - k čemu autobus, když je tam ta tramvaj, ne??) a o bílejch SUV se ani netřeba zmiňovat...