OMNIHASH: v soucasne chvili ta "dalnice" (co dalnici neni) nema alternativu - a bohuzel ruzni "zeleni" aktivisti tomu, aby alternativa pro vnitrni dopravu odvadejici provoz z centra vubec vznikla jen hazi klacky pod nohy - to je pak tezky. V kazdem meste mas i vnitrni tranzit a ten musis nejak resit - coz teda od tebe taky nejak nepadlo, jak resit chces. On treba i takovy Karlin je historicky hodnotny - a jde o oblast, ktera se aktualne rozviji - a logicky ten rozvoj pritahuje do oblasti i dalsi auta. Ono resit musis celek - system - ne jen vytrhnout jednu ulici z kontextu reseni dopravy ve meste - coz presne jsi predvedl... :)
Mimochodem, zhruba tak stejne starou zastavbu jako na Vinohradech mas treba i na Sporilove - kolem ktereho vali skutecny tranzit (co by mnohem efektivneji z pohledu celkovych dopadu odvedla stavba 511). Po magistrale aspon nevali proud tranzitujicich kamionu... narozdil od toho okoli Sporilova. Stejne, jako pomerne citelne pomohly stavby 512,513,514 - jejich pozitivni dopad na Jizni spojce smerem k Barrandovu je vic nez patrny.
Byls nekdy ve Vidni? I tam maji jeden z "okruhu" (komunikaci o vice pruzich v jednom smeru) v podstate mezi historickou zastavbou blizko centra. Argumentovat jde desitkami dalsich mest...