OMNIHASH: to, ze ma komunikace vice pruhu v jednom smeru fakt jeste neznamena, ze jde o dalnici, nech uz si tenhle "blabol" od cesty. Vyndej hlavu ze sve ulity a prostuduj si aktualni materialy k problematice. Ty sice ze ZAKOS vychazi (jak prekvapive), ale tebou zminovane "brutality" ten plan skutecne neobsahuje. Krome uzemniho planu muzes porovnavat tez s metropolitnim planem - ze ktereho je ten "hlavni" skelet tez patrny... a mj. magistrala v nem v nejake podobe stale figuruje. Logicky - i dopravu, co ti vygeneruje okoli Vaclavaku je treba nekam odvest...
Ano, Openring ma (take, prekvapive) vice pruhu - je to (prekvapive) lepsi reseni, nez jeden pruh a fakticky nekonecna kolona (ktera ti zakonite v uzkem miste bude vznikat). Tramvaje ve Vidni jsou reseny take inteligentneji - u okraje / chodniku, ne veprostred ulice - jak se stavi u nas - je to pohodlnejsi pro chodce, ve finale se tim zabere min mista (nepotrebujes dalsi prostor pro ostruvek) atd.
Pokud jde o prazske centrum - tak nejrozumnejsi vedeni tramvaje - tedy od Mustku smerem k Muzeu odmita mistni radnice (prozmenu). Takze zatim to (zatim) vypada, ze tramvaj bude pres Vrchlickeho sady. Mozna - zatim neni ani v uzemnim planu. Ono uzemni planovani neni takova sranda, jak si mozna predstavujes...