• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    RALI: No, pokud máš potřebu to hájit nesmyslným příměrem k vesnici, tak to asi tak úplně zajištěný nebude. A na to, že ti je to jedno, se v tom dost angažuješ.
    RALI
    RALI --- ---
    PISKVOR: ja s nicim nestehuju, ale doprava mustek - museum je zajistena a sem tam se stane ze to nejede. Klidne si tam postavte heliporty, je mi to jedno :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PISKVOR: Nevim teda, jak jsi to u me dovodil (narodil jsem se a cely zivot ziju v Praze). Coz nic nemeni na faktu, ze tramvaj nahoru po Vaclavaku je picovina, na tom trvam.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT, RALI: Naaaajednouuu je Václavák vesnice támhle v horoucí prdeli a infrastruktura se staví jen pro ty správný lidi, pěkně s těma brankama stěhujete.

    Mimochodem, jo, město je i pro děti.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    RALI: A skoro bych se nedivil, kdyby ten bus / vlak ani nebyl nizkopodlazni, kdyz uz jsme u tech kocarku :-).
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PISKVOR: A co deti, pomyslel nekdo z vas na deti?
    RALI
    RALI --- ---
    PISKVOR: jo k nam na vesnici vede z prahy jen jedna trat a autobus to objizdi pres horouci prdele a trva to desne dlouho, mozna by to chtelo postavit soubezne jeste silnici, ktera by presne kopirovala trat, vcetne zastavek. Co kdyby se neco na kolejich stalo a ono to treba hodinu nejelo. konec sveta, mor a cholera, armagedon. mozna by se toho chytil hollywood a byl by z toho kasovni trhak...
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: Drobná úprava: "...smysl _pro mladého, zdravého yupíka bez kočárku_ jen v případě..." Aneb Já nepotřebuju, nepotřebuje nikdo.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    SAMOUT: Mysleno jen na tu jednu stanici, pochopitelne, kdyz jede clovek dal, tak proste vleze do metra.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PISKVOR: Tak jinak - metro i tramvaj maj v useku Mustek - Muzeum smysl jen v pripade, ze je venku hnusne. Kolik je dni, kdy je tak skarede, ze nemuzes jit pesky? Stoji to za tu investici?
    RALI
    RALI --- ---
    DANYSEK: vsak ono je to kurevska dalka z mustku na museum. Vzdycky kdyz tam jdu, beru si s sebou svacinu a nahradni obleceni, kdyby se behem te tury nekolikraz zmenilo pocasi, navic prevyseni taky neni zanedbatelny.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: A na IPP ji taky zrusit, protoze tam zabira deset vterin casu, behem kterych mohla jet auticka.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: Od Mustku na Muzeum metrem? No, to je leda pro milovnika podzemnich staveb. Metro na jednu zastavku je v Praze reseni dost napytel (doporucuju vyzkouset, stravis vic casu faranim a cekanim, nez by to zdravy jedinec usel pesky); stejnou logikou lze zrusit tramvaje v trase Hradcanska-Zelivskeho, a vlastne i SN-Hloubetin (o PP-Florenc nemluve), protoze jakoby "kopiruji metro." Nekopiruji, doplnuji: metro je paterni, "dalkove" spojeni, tramvaje jsou doplnkova a mistni obsluha.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Sice to stale povazuju za blbost, ale budis. Nicmene na magistralu se proste nesmi sahnout, dokud nebude komplet vnejsi a vnitrni okruh. A obavam se, ze to driv ja k v roce 2030 nebude. Takze uvahy o tramvaji pres jsou zcela bezpredmetne.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SAMOUT: ...jo, je tam metro - ktere kdyz z jakehokoliv duvodu zkolabuje, tak nemas vubec zadnou alternativu... stejne tak nemas prakticky zadnou alternativu k tramvajove trati v Jecne, ktera sama o sobe je take pretizena a cast prepravnich vykonu muzes smerovat prave do te "nove" (ve skutecnosti staronove) trati.

    Skutecny reality-check probehl v roce 2002, ale to uz asi spousta lidi zapomelo... nebo spis nekterym zaclo dochazet, ze ani metro neni vsespasitelne :-)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Proc mit tramvaj od Mustku nahoru k Muzeu, kdyz tam vede metro? Co je to za nesmysl?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    OMNIHASH: to, ze ma komunikace vice pruhu v jednom smeru fakt jeste neznamena, ze jde o dalnici, nech uz si tenhle "blabol" od cesty. Vyndej hlavu ze sve ulity a prostuduj si aktualni materialy k problematice. Ty sice ze ZAKOS vychazi (jak prekvapive), ale tebou zminovane "brutality" ten plan skutecne neobsahuje. Krome uzemniho planu muzes porovnavat tez s metropolitnim planem - ze ktereho je ten "hlavni" skelet tez patrny... a mj. magistrala v nem v nejake podobe stale figuruje. Logicky - i dopravu, co ti vygeneruje okoli Vaclavaku je treba nekam odvest...
    Ano, Openring ma (take, prekvapive) vice pruhu - je to (prekvapive) lepsi reseni, nez jeden pruh a fakticky nekonecna kolona (ktera ti zakonite v uzkem miste bude vznikat). Tramvaje ve Vidni jsou reseny take inteligentneji - u okraje / chodniku, ne veprostred ulice - jak se stavi u nas - je to pohodlnejsi pro chodce, ve finale se tim zabere min mista (nepotrebujes dalsi prostor pro ostruvek) atd.
    Pokud jde o prazske centrum - tak nejrozumnejsi vedeni tramvaje - tedy od Mustku smerem k Muzeu odmita mistni radnice (prozmenu). Takze zatim to (zatim) vypada, ze tramvaj bude pres Vrchlickeho sady. Mozna - zatim neni ani v uzemnim planu. Ono uzemni planovani neni takova sranda, jak si mozna predstavujes...
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Ona taky Viden zadnej vnitrni okruh nema, ma A22 a A23, coz je vnitrne vnejsi okruh, a tim to hasne.
    SPM
    SPM --- ---
    OMNIHASH: Ano, Spořilov je tak dokonale od těch dálnic odizolovanej, že tam imrvére místní někde demonstrujou, vyžadujou pitomý zákazy, pitomý třicítky, blokujou přechody a tak podobně... Takže teď tu o červený karkulce prosím.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Jiste, cpat to na A23 ktera je totalne pretizena, kapacitne zcela nevyhovujici. Muzu te ujistit, ze uz pred deseti lety mi Videnaci rikali, ze jedou do centra radsi jinudy, pres mesto. A dneska je situace daleko horsi nez tehdy.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Neposuzuju puvodni hradby, posuzuju to, co kolem ni stoji. A okoli Florence, nebo cinzaky mezi Nuselakem a Vaclavakem historicky centrum proste a jednoduse nejsou, tam jsou stejny druhy staveb jako treba na Zizkove nebo ve Vrsovicich.

    DANYSEK: Presne tak, Viden je klasickej priklad, stejne jako v Praze tam jde vnitrni okruh (silnice c. 221) primo pres centralni namesti (Karlsplatz). A i ten vnejsi jde skrz mesto, navic nikdy nebudou mit okruh ze zapadu, bo tam jsou hory, a nejzadluzenejsi hlavni mesto Evropy by stavba tunelu poslala expresne k bankrotu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam