• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    AMANT: Ty jsi fakt komik. :-D
    AMANT
    AMANT --- ---
    SPM: a uz jsi slysel o tom, ze v tech zonach jsou i parkovaci mista pro nerezidenty? ja jo.

    THE_MIRACLE:a jak ty to vis, jak se tam zije? vzdyt ty tam jen projizdis. zastav, najdi si parkplatz pro nerezidenty a optej se par mistnich, jestli jim vic vyhovuje jugoslavskych partizanu tak, jak je ted, nebo by radsi ctyrproudovej koridor pro projizdejici pekare.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: Nicméně uznávám, že původně jsme se bavili o tom mostě v Podbabě, kde by to o přizpůsobení bylo. Jen je potřeba se zamyslet, když se to už rekonstruuje a problémy tam jsou, jestli to není lepší udělat tak, aby tam problém nebyl. Ono totiž takové přizpůsobení je třeba i ta výstavba okruhů...
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    AMANT: jenze on tu pise o tom, aby se stavajici reseni vic dopravne ruznymi "opatrenimi" dale nekurvilo - nikoliv o tom, aby se mesto vic prizpusobovalo individualni doprave. Nauc se cist.
    SPM
    SPM --- ---
    AMANT: když máš svoje auto zaparkované před svým domem na parkovací zóně, ale očekáváš, že s ním budeš jezdit kamkoliv jinam, tak ano, jsi pokrytec. Protože jak jsem říkal, kdyby ty zóny byly všude, protože prostě podle logiky "tady bydlím já a nikoho tu nechci," tak tím autem nemáš kam jezdit.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    OMNIHASH: Nesouhlasím. Jde o veřejný prostor. Pokud by ses na to díval takto, tak by se mělo platit i mýto všude. Ve městech je problém s parkováním, na vesnicích zase tranzit. Pro místní je stejně otravné obojí. Jenže pak už se dostáváme k té myšlence nejezdit vůbec. A to je taky ta špička nosu, o které jsem mluvil. Vadí mi, že mi Středočech parkuje před domem, ale že jedu jeho obcí na chalupu/nakoupit neřeším.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    AMANT: Jenže ve většině případů ty to město přizpůsobuješ. Akorát tomu, aby to bylo horší. A vysledek není to, že by lidi přestali jezdit autem. Výsledkem je to, že je ta situace objektivně zase horší.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    THE_MIRACLE: průser parkování je v tom, že je pořád strašlivě levný, ale řidiči maj pocit, jaká je to pálka. Kdyby stál zábor místa pro auto stejně jako pro zahrádku/cokoliv jinýho, nebo si nedejbože každej vlastník auta musel koupit příslušný místo na parkování za tržní ceny, to by byl fičák. Kdyby k tomu nebyly ultradebilní stavební zákony, tak bysme se třeba i za pár pětiletek dočkali přiměřenýho množství parkovacích domů v centru.
    AMANT
    AMANT --- ---
    THE_MIRACLE: no a me nedava zase smysl prizpusobovat mesto tomu, ze sem kazdej strasne nutne z objektivnich duvodu musi jet autem a do toho jeste nejaky teorie o tom, ze chudacek pak nema kde zaparkovat. nema no, smula. totiz chci rict ekofasismus a omezovani osobni svobody dojizdejicich pekaru.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    AMANT: O tom všem sis mohl už udělat názor z mých dřívějších příspěvků. Nicméně ještě to pro tebe shrnu jednou. Fakt nechápu, když někdo komu vadí nadužívání osobní dopravy ve městech podporuje opatření, které její projevy zvyšují. Promiň, ale to fakt nedává smysl.

    A ještě k tomu případu s toaleťákem, zní to komicky, máš pravdu. Do chvíle, dokud si máš čím tu prdel utřít... ;-)
    AMANT
    AMANT --- ---
    THE_MIRACLE:nechapes, nejsem nepritel automobilismu.ale nejsem pritel tech, co musi vsude autem a povazujou to za nejaky zakladni lidsky pravo a pozadujou, aby se tomu vsechno prizpusobovalo.
    do mych majetkovych pomeru ti nic neni:) ale zaujalo me tvoje celkem ostry vymezeni, kdy bych byl pokrytec a kdy ne. to jako kdybych mel auto pred barakem v zone, kde si platim parkovani, tak mi nesmi vadit naduzivani osobni automobilovy dopravy ve mestech? to nejak primo souvisi? nerekl bych.

    a tohle "někdo, kdo v této uměle vytvořené zácpě stojí bude ztracený čas dohánět a rychlou jízdou někoho ohrozí nebo nedej bože zraní / zabije" uz je fakt zoufaly:)))) na urovni argumentu "kdyby se kamionaci na dalnicich nepredjizeli jako prasata, tak ve vasi samoobsluze dojde toaletni papir". nechapu, ze to nekomu stoji za to, tvorit takovy konstrukty:))
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    AMANT: Hele, chápu, že jsi nepřítel automobilismu. Na to máš právo. Předpokládám ale, že se podle toho sám chováš, tedy že jezdíš do práce MHD, parkuješ na vlastním pozemku nebo nejlépe auto vůbec nemáš a nevyužíváš (protože jinak jsi akorát pokrytec). Přesto ale nechápu jednu věc. Pokud tě nenaplňuje jen zájem ostatním škodit, protože prostě mají jiný názor a jezdí autem, tak proč obhajuješ opatření, jejichž důsledkem se negativa automobilismu zhoršují? Protože, jak už jsem tu psal několikrát, to že se někde udělá umělý špunt vede jen k tomu, že se tam způsobí horší zácpy, tudíž se zhorší ovzduší. Má to samozřejmě i další negativa. Třeba to, že pak někdo, kdo v této uměle vytvořené zácpě stojí bude ztracený čas dohánět a rychlou jízdou někoho ohrozí nebo nedej bože zraní / zabije. Jasně, je to jeho problém, ale asi ti bude celkem k prdu, že si půjde sednout, když přejede tebe. Prostě zbytečně to zvyšuje počet potencionálně nebezpečných situací. Já se na to zhrátka dívám tak, ať se dělají taková opatření, která budou ku prospěchu většiny. Žijeme v 21. století. Lidé ve městech se musí smířit s tím, že jim tam budou jezdit auta, takže bych očekával, že se bude dělat vše proto, aby ta jízda byla co nejplynulejší a tudíž pro ně nejméně otravná.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    GLOBETROTTER: To byla poznámka k tomu, že bohužel, k tomuto postupně všechna tato "opatření" skrytě míří.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    AMANT: ale porad si nam tu jaksi neodpovedel na otazku, cim se podle tebe maj lidi dopravovat... s ohledem na existujici (a prohlubujici se) problemy alternativnich dopravnich moznosti :) Do Prahy kvuli praci denne dojizdi 300-400 tisic lidi, kteri se sem proste nejak dostat holt musi.
    Nutno take poznamenat, ze ne zdaleka vsichni v Praze pracujici skutecne jezdi autem, jak se tu snazis prezentovat - svet proste neni cernobilej. Ale o pretizenosti hromadne dopravy na periferii jsou popsane stohy papiru.
    AMANT
    AMANT --- ---
    THE_MIRACLE: "Bohužel si dneska čím dál tím více lidí vidí jen na špičku nosu. Dál ne." S tim nemohu souhlasit. Spousta lidi vidi trochu dal, az na cumak svyho auta. A chtej si pres ten cumak auta prohlidnout uplne celej svet. Ze pri tom zabiraj 6 metru ctverecnich je detail, protoze blebleble zony, blebleble zlomyslny zuzeni, blebleble neschopnej stat zajistit mi volnou cestu vzdy a vsude kam JA chci zrovna jet. a nakonec tam ani nemuzu zaparkovat, no jak JA k tomu prijdu, dyt ti ostatni si nevidej ani na spicku nosu, takhle me omezovat!
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    THE_MIRACLE: "Tak se prostě domluvme všichni, že se jede proti autům a individuální dopravě a pojďme přestat jezdit. Ale všichni, bez výjimky."
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    GLOBETROTTER: Buď jsem to blbě napsal, nebo si mě blbě pochopil, protože argument s chatou nechápu. Určitě jsem to nemyslel tak, že Pražák nemá mít právo na auto a že nemá jezdit po Praze autem. Mluvil jsem o čtvrti, kdy dnes v aktuálním nastavení systému zón můžeš jako rezident bezplatně parkovat jen ve své čtvrti.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    TRISSIE: na druhou stranu... kolikrat se uz nekde postavil obchvat obce, aby se tranzitni provoz vymistil od obytnych domu, tak aby po case stejna obec v ramci sveho rozvoje tutez komunikaci opet "pozrala". Lidi si tam ty baraky proste stejne postavi, obec se rozroste zase k silnici namisto vystavby opacnym smerem, dal od tech (aspon hlavnich) komunikaci... Takhle se muze vyvadet tranzit donekonecna ;-)
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    THE_MIRACLE: Jako že kdo má chatu někde, kam o víkendu fakt nejede hromadná doprava, tak si v pátek odpoledne půjčí auto z půjčovny? Ano, jsou města, kde to tak funguje (např.New York, Tokio), ale v takových městech opravdu nechci žít. Mimochodem, v Praze autem nejezdím, aby bylo jasno.
    První půlka Tvého příspěvku je na pět palců nahoru, ale ta druhá půlka je poněkud na palici.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SPM: Je to o tom, o čem už jsem psal. Bohužel si dneska čím dál tím více lidí vidí jen na špičku nosu. Dál ne. Takže to, že já nemůžu zaparkovat přímo před vchodem je problém, ale to, že v okolí prahy kolabuje doprava i kvůli mě, protože tam jezdím na chalupu a vozí se mi tamtudy zboží a pracovníci do služeb mě nezajímá. U nás se bohužel pod pojmem zlepšení dopravy rozumí to, osolit ji ostatním. Je jedno, že mi chcípla koza, hlavně že sousedovi chcíply dvě. A bohužel, neodnese to jenom soused, ale i životní prostředí. A to všechno místo toho, aby se udělalo smysluplné opatření, které pomůže všem. A naprosto v pořádku je, že místní budou zvýhodněni. Krásný případ jsou ty zóny. Super, můžu zaparkovat u baráku (v lepším případě, pokud nebydlím v místě, kde je víc rezidentů, než parkovacích míst). Co naplat, že za to platím ne úplně malou částku (1500,-/ročně), že můžu jezdit autem jen po vlastní městské části, protože v jiných částech už nejsem rezident, že když ke mně přijede řemeslník, budu to mít automaticky o parkovné dražší, že když ke mně přijede návštěva, bude platit...

    Tak se prostě domluvme všichni, že se jede proti autům a individuální dopravě a pojďme přestat jezdit. Ale všichni, bez výjimky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam