• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    PISKVOR: je to tady: https://mapy.cz/s/duvazefepo

    pravda, když na to teď koukám, tudy vyjíždí "jen" vlaky na Kladno, Slaný a vůbec tímhle směrem. 240 z Prahy přes Kralupy je teď v jednom místě na začátku Kralup uzavřená, takže tímhle místem je vedená objížďka a podle toho tam ten provoz vypadá.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PISKVOR: jo, to budou sranky smer Zakolany/Slany/Velvary, akrat tam je problem ze to je navazany na stanicni zabezpecovacku/navestidla a ne na jizdu vlaku, takze se tam stoji dlouho... koridor primo v Kralupech mimourovnovej je (ale dal uz taky moc ne... viz mj. "slavnej" prejezd u Vranan)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    TRISSIE: Počkej, koridor je přece mimoúrovňovej, to by si nikdo nelajs - není to ta trať do Zákolan?

    Asi je to týž typ blba, který se u pokladny musí nalepit přímo na tebe, aby mu ta pokladna neutekla a neschovala se... zajímavý je, že na pražskejch "lokálkách" (Hlubočepy, Satalice, Chuchle) tohle nevídám.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    nevíte někdo, co lidi pudí, když vidí za přejezdem stojící kolonu, mocí mermo popojet o těch pár metrů a zastavit přímo mezi šraňkama?
    jako kdyby to bylo někde na lokálce, kudy jezdí vlaky v pondělí a ve středu, tak ještě dejme tomu, ale tohle bylo vedle hlavního nádraží v Kralupech, na hlavním koridoru Praha-Děčín, dopoledne, kdy tam ty šraňky padnou co pět minut...

    jela jsem tudy za posledních pár týdnů několikrát a pokaždé, fakt pokaždé nějaký takový blbec.
    SPM
    SPM --- ---
    SENIN: jo, tak to jich včera v tom případě bylo víc :-)

    PISKVOR: hele jo, žádnej řidičskej výkvět na tý silnici to neni. Ale od doby co ven vylezly ty lopaty je to ještě fakt o hodně horší. Dřív jsem dokázal aspoň do tý Prahy dojet normálně. Od doby těch úžasnejch pruhů na 2,2 metru to stojí i 20km za Prahou a na 40km cesty si vystačim s jedničkou a dvojkou.

    DANYSEK: jdu si vzít měsíční dovolenou :-) předpokládám, že ten plynovod na Bohdalecký do tý doby taky nedodělaj.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SAMOUT: U Svehlovy.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Ten V Korytech, nebo na Seehlove na druhy strane Zahradnaku?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SPM: v cervnu znovu zavrou podjezd na Prubezny a to teprve uvidis pohromu :-)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SPM: To nebude opravama. Půlka lidí řadu měsíců nejezdila, půlka je nervní z tý první půlky, že jim překáží, a půlka jsou kreténi jako vždycky. To jsou celkem tři půlky oproti tý obvyklý polovině nebezpečných magorů ;)
    SENIN
    SENIN --- ---
    SPM: nene to bylo před Prašným mostem ... člověk aby byl pořád ve střehu, jestli nepotká nějakýho debila.

    Tak opravy tomu nepomůžou, to je jasné. Dneska to bylo pekelný, jak ještě prší.
    SPM
    SPM --- ---
    SENIN: Nebyla to náhodou křižovatka Záběhlická / V Korytech? :-) Tam jsem přesně tohle před chvilkou viděl...

    Jinak nenazval bych to do starých kolejí. Tím jak zase rozjebali všechno, co rozjebat šlo a i to, co nešlo, tak ta doprava je mnohem horší, než kdy byla za plnýho provozu. Vlastně takhle strašný jsem to nezažil ještě nikdy...
    RIMSAK
    RIMSAK --- ---
    SENIN: ježdění po Praze není žádná legrace.....
    SENIN
    SENIN --- ---
    Začala jsem jezdit po Praze, jezdim tak půlrok. Teď jak se vrátila doprava do starých kolejí se nestačim divit. Opravdu mě někdo objíždí zleva či zprava, protože jsem se rozhodla počkat až v křižovatce přejede auto na hlavní nebo snad při totálně ucpaný praze se necpu ještě do křižovatky? Pak se rojedem nastejno ....
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    SPM: take je tam prechod. Je to vypeceny kousek silnice :)
    SPM
    SPM --- ---
    KRUPAN: a ještě tam má sem tam zastávku autobus :-D
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    JOPS: a uz jsi videl pripojovaci pruhy na d7 u letiste smer praha? Nevidel. A vis proc? Protoze tam zadny nejsou :))
    JOPS
    JOPS --- ---
    ja bych mel jeden dotaz, kterej exot mohl schvalit posledni pripojovaci pruh na D8 pri vyjezdu z Prahy (kdyz jedete treba z Globusu na dalnici). Dopice, to je tak kratky, ze tam kdyz okourim auto na plnej knedlik, tak se dostanu tak maximalne na 50km/h. Tam to je tak strasne o drzku, ze se divim, ze tam ty nehody nejsou tak casto. (Nebo mozna jsou, ale nastesti je nepotkavam)
    SPM
    SPM --- ---
    LOPIK: Ono je to jak kde a jak v čem. Ano, pouštění při zácpách funguje a dává to docela smysl, protože by se tam jinak nedostal. Na druhou stranu pouštět auto z vedlejší, když to normálně jede a jenom by chvíli čekal, tím, že šlápnu na brzdu abych ho pustil, je už dost k nasrání; to lítání na dálnici pod rozjetá auta jakbysmet. No a s tím kolik je blbců, to je taky otázka na čem se to zkoumá... Dneska například prvně po několika týdnech otevřeli Chodovskou (respektive všechny pruhy). Doteď bylo zúžení v místě světelný křižovatky, kde ji křižuje tramvajová trať a sjezd z jižní spojky. Zúžení samozřejmě udělalo kolonu, která se táhla až někam na D1 a skákalo to. No a teď to klasické chování, když padne na semaforu oranžová, to přece stihnu. Jenže když jedou 3km/h a hranice křižovatky je přes koleje a přes odbočku, tak stihnou leda hovno. 9 z 10 lidí úplně bez problémů při krokové rychlosti se do té křižovatky nasere i při svítící oranžové, což v podstatě znamená, že ty auta stojící na sjezdu se nemají šanci tam dostat, protože než přejede kolona aut, co se nasrala do stojící křižovatky, včetně těch, co tam už vůbec jet neměli, tak mají zase červenou. Takže statisticky vzato, každý druhý auto tě sice pustí, ale 9 z 10 lidí tě sice pustí, ale pak tě bloknou v křižovatce, kde nemají co dělat. A ano, na ti co tě naserou, si spíš vzpomeneš. Ale je to taky hodně o tom místě, kde se pohybuješ, pač v ucpaném centru se bude hodně pouštět a nebude tam moc jiného prostoru na dělání jiných naschválů...
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    SPM: to platí jen pro vozidla nad 3,5 t a délku nad 10m.

    Ale dodržuju to i v osobáku, dokud neplánuju předjíždění.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    SPM: Někdy jsou ty pouštěči přehnaný - taky z toho občas netuším, ale v zásadě jsem rád, že se aspoň teda v Praze, kde mám nejvíc zkušeností, jezdí tak jak se jezdí - tzn. na přecpanou ulici se dostaneš z vedlejší, protože tě každej druhej pustí, to samý platí když musíš přejíždět mezi pruhama, lidi nechaj vyjet autobas atd.. Možná jsem divnej, ale taky musím souhlasit s Binary, že se setkávám o hodně víc s těma slušnýma řidičema než naopak - těch volů si víc všimneš, ale není to naštěstí každý..
    SPM
    SPM --- ---
    BINARY_PARANOIC: s tou uhlíkovou stopou, jelikož CO2 emise osobních aut tvoří na světě v celkovém množství asi 0,5%, 2% mezi emisemi způsobené člověkem a i v té zahuštěné Evropě je to pořád asi 12%, tak mi tak nějak vychází, že ikdybys tím kolem najezdil kilometry za celou Prahu, tak to planetu nezachrání :-)

    S tou ukázněností... ano, zrovna ty uhýbače na dálnici taky obzvláště miluju, zejména když jedou 90 a aby uhli autu, co jim má dát přednost, tak mi to pošlou ve 130 přímo před čumák.
    SPM
    SPM --- ---
    Traktor s vlečkou je pořád poměrně krátký a na předjetí poměrně dost jednodušší... jinak alespoň pro motorová vozidla (jsem línej hledat, jestli to náhodou neplatí i pro cyklisty, ale beztak je to fuk) bylo v předpisech nějaký ustanovení o tom, že pokud neplánují předjíždět, tak mají udržovat takový rozestup, aby se mezi ně mohlo zařadit vozidlo, které předjíždět chce. Právě aby to šlo postupně předjet...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam