LOPIK: Ono je to jak kde a jak v čem. Ano, pouštění při zácpách funguje a dává to docela smysl, protože by se tam jinak nedostal. Na druhou stranu pouštět auto z vedlejší, když to normálně jede a jenom by chvíli čekal, tím, že šlápnu na brzdu abych ho pustil, je už dost k nasrání; to lítání na dálnici pod rozjetá auta jakbysmet. No a s tím kolik je blbců, to je taky otázka na čem se to zkoumá... Dneska například prvně po několika týdnech otevřeli Chodovskou (respektive všechny pruhy). Doteď bylo zúžení v místě světelný křižovatky, kde ji křižuje tramvajová trať a sjezd z jižní spojky. Zúžení samozřejmě udělalo kolonu, která se táhla až někam na D1 a skákalo to. No a teď to klasické chování, když padne na semaforu oranžová, to přece stihnu. Jenže když jedou 3km/h a hranice křižovatky je přes koleje a přes odbočku, tak stihnou leda hovno. 9 z 10 lidí úplně bez problémů při krokové rychlosti se do té křižovatky nasere i při svítící oranžové, což v podstatě znamená, že ty auta stojící na sjezdu se nemají šanci tam dostat, protože než přejede kolona aut, co se nasrala do stojící křižovatky, včetně těch, co tam už vůbec jet neměli, tak mají zase červenou. Takže statisticky vzato, každý druhý auto tě sice pustí, ale 9 z 10 lidí tě sice pustí, ale pak tě bloknou v křižovatce, kde nemají co dělat. A ano, na ti co tě naserou, si spíš vzpomeneš. Ale je to taky hodně o tom místě, kde se pohybuješ, pač v ucpaném centru se bude hodně pouštět a nebude tam moc jiného prostoru na dělání jiných naschválů...