TRISSIE: no brzdy by na každym alespoň trochu novějšim autě při normálnim ježdění (kam teda řadím to, když nevnímáš nějaký rozdíl na zimních v létě) v rámci povolené celkové hmotnosti měly fungovat +- stejně. U brzd je spíš problém, že u nás se servis jede stylem "stačí do toho lít naftu a olej" a z brzdové kapaliny, co by se měla měnit po 2 letech, se stává doživotní náplň, na samotných brzdách se tak akorát občas vymění destičky a kotouče, ale čistit to je moc práce, dokud to kvůli tomu s kouřícím kolem nestojí u krajnice... a prostě to pak dost často nefunguje zrovna optimálně :-)
GLOBETROTTER: tak já to ani nemyslel nějak vysloveně na tebe, ale těch lidí co jezdí zimáky furt je mraky (stačí se podívat v červenci na auta na parkovišti před libovolnym nákupákem), tak jenom tak obecně, že když je mi líto dát peníze za dvě sady gum, tak je pořád lepší volba ty celoročky (který budou stát +- stejně), jsou v zimě legální a vesměs po většinu roku fungujou docela dobře...
TRISSIE: tak ono nejlevnější gumy většinou stojí dost za pendrek a je jedno, jestli jsou letní, zimní nebo celoroční...