DOCKINEZ: To je pravda, nicmene ja reagoval na "že by výrobci ty ušetřený prachy za absenci přiblblého asistenta radši mohli vrazit do fyzických tlačítek", protoze jsem presvedcenej, ze soucasny asistenti uz maj daleko k tomu byt priblbly, naopak si myslim, ze delat novy auta bez nejakyho zakladniho subsetu by nemelo bejt ani povoleny (a to pravda jako clovek ovlivnenej tim, ze mi relativne nedavno jedna dobra zena v SUVcku rozsekala zadek kdyz jsem zabrzdil pred prechodem, kdyby mela ta sada aut za mnou aspon front assist, tak jsem si jistej, ze by se nic nestalo).
Nicmene, ja v zasade souhlasim s tim, ze nejaky zakladni ovladani je vhodny mit na svalovou pamet na fyzickejch tlacitkach (rozhodne ocenuju ze O3 ma takhle klimatizaci, vypnuti start/stop ;]), nicmene ty systemy co jsou v aute uz maji tolik stupnu volnosti, ze je naivni si myslet, ze i kdybys vybral nejakej zakladni substet, tak ze to pujde dat do tlacitek. To proste tak uz nikdy nebude, touchscreen bude porad pevnejsi soucasti ovladacich prvku a na to je nutny si zvyknout. Osobne bych teda ocenil hlavne pokrok v hlasovym ovladani, ktery zatim funguje jen stredne dobre.
GLOBETROTTER: Idealni je imho, kdyz radis bez toho aby se zmenily otacky. Automat je v defaultu typicky nastavenej na mod co preferuje plynulost a tichost (coz bude smerovat na staticky otacky pred/po prerazeni). Ano, taky nekdy jezdim na sport mod, kdyz chci aby to melo kick a rychle jsem dosahnujl pozadovany rychlosti (napr. pri vyjezdu od pumpy na dalnici)