VYWERN: Tak záleží na konstrukci té převodovky... CVT v Subaru je převodovka s hydroměničem, která, ano, bude mít horší účinnost, než třeba ty dvouspojky. Nicméně určitě pojede rychleji, než kdyby ta stejná převodovka se stejným motorem prostě emulovala to pumpování 4-6, kde se ten motor, nedejbože ještě atmosferický, půlku času motá v otáčkách, kdy má dost mizivý výkon... A ty dvouspojky mají zase hromadu jiných negativ - rozjíždí se to na normální spojku, takže v koloně/kopci/terénu to člověk stejně kurví a nejede to plynule, na tahání vleku je to špatné ze stejných důvodů, ... prostě zrovna u normálního auta, kde nepotřebuju řešit desetiny sekundy ve zrychlení, mi převodovka s hydroměničem přijde lepší (z mého úhlu pohledu, kdy tím občas něco táhnu nebo jedu někde mimo asfalt... u fábie jezdící od domova na nákup je úplně jedno, co v tom bude za převodovku).