• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    HARDCABB: Dojedeš třeba později, ale dojedeš..
    HARDCABB
    HARDCABB --- ---
    booknul jsem si hotel, spojenej s cestou pres celou D1 v sobotu 1.7. a ted mi nahodou dockvalo, ze jsem asi udelal kardinalni picovinu, protoze jde o prvni den prazdnin - je ten prvni den/vikend opravdu totalni inferno a mam si to prebookovat, nebo je to stejne jako kazda cesta na D1 jenom o stesti a nemusi to nutne skoncit puldenni kolonou?
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    TOMBRIDER: Aha, to jsem netušil, že to projíždějí dvakrát. Díky
    CENOBIT
    CENOBIT --- ---
    GLOBETROTTER: Tuším, že by se po 10 minutách měl dělat opakovaný průjezd, který by měl potvrdit přestupek. Nebo to tak alespoň na začátku bylo, nechť mě někdo opraví. Ale pochybuju, ze to dělají.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    GLOBETROTTER: Nemusíš se bát. To auto musí každou ulici projet 2x. Právě cca po těch 3 minutách. Takže při prvním průjezdu nic neznamená. Pokud ale projede za 5 min zase a ty tam budeš pořád stát= pokuta.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    Na modré zóně je povoleno na 3 minuty zastavit. Co když ale právě v té době kolem projede sledovací auto? Jak následně dokážu, že jsem tam jen zastavil na 3 minuty? Notabene když budu mít auto z půjčovny, nejsem tedy jeho provozovatel a předvolání nebo složenka nepřijde mně.
    JOHY
    JOHY --- ---
    Já osobně jsem spíš tachometrovej 140tkář, ale víc než pomale předjíždějící 110tkáři mě serou lepiči, který se nalepěj na dva metry, jedu vlevym, dvacet metrů přede mnou x dalších aut ve stočtyřicítce s odstupama, vpravo kamiony jeden za druhym a lepič neustále bliká dál. Těmhle blbcům, co neviděj dál než na auto před sebe ze zásady neuhejbám.
    RALI
    RALI --- ---
    RALI: *vyzobavat
    RALI
    RALI --- ---
    ADAMIRA: jestli ses rozhodl tvářit nechápavě, a využívat co se ti hodí do krámu, není duvod k další diskusi.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    RALI: LOL ok promiň, asistenční systémy a spoléhání se na ně zabijí ročně tisíce lidí, řešení je nechat kamiony předjíždět jiný kamiony.

    A za 150 km/h by se měl brát řidičák

    enjoy
    RALI
    RALI --- ---
    ADAMIRA: ubil si mě argumentama...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    RALI
    RALI --- ---
    ADAMIRA: osobne vim jen o jedny a to bylo jen takove nenapadne nacouvani do dopravni znacky, jeji vyvraceni a nasledne urvani narazniku, pri odjezdu. Spolehal na couvaciho asistenta a on tu tyc proste nevidel. Stejne tak by to mohl prehlidnout vlastnima ocima.

    Statistiku nemam, ani nevim jestli je.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    RALI: " V České republice není zaveden úplný zákaz předjíždění kamionů, ale jisté zákazy týkající se této situace zde také jsou.

    Ředitelství silnic a dálnic umístilo na 11 úseků dopravní značky, které zakazují předjíždění vozidel nad 3,5 tuny. Opatření je platné vždy od 06:00 do 22:00. Omezení předjíždění kamionů je celkem na 145 kilometrech na dálnicích D1, D5, D8 a D11. Ředitelství silnic a dálnic vybralo tyto úseky společně s ministerstvem dopravy a dopravní policí."


    RALI: a máš na to nějakou statistiku kolik nehod zavinilo to, že se někdo moc spoléhal na asistenční systémy?

    Vážně by mě to zajímalo, porád to slyším, upřímě řečeno příjde mi to dost jako takový boomerský povzdechnutí, ale rád se nechám nějakou statistikou přesvědčit o opaku.
    RALI
    RALI --- ---
    ADAMIRA: ja nerikam, ze jsou asistenty spatne, jen nejsou vsemocne a lidi na ne moc spolehaji.
    A ktery kamioíny to maji povolene? jsem to poradne necetl.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    RALI: kdo kde tvrdil že to dělají všechny kamiony? To není pravda, nemají to všichni zakázané.

    Co tybláho lidi co bouraj kvůli všem těm asistenčním systémům (to za nás nebylo, hudry) - ale co třeba takovej spartakiádní vrah?
    RALI
    RALI --- ---
    ADAMIRA: Oni ne vsichne kamiony se predjizdeji 7 km, ale vsichni to maji zakazane. To by za chvili mohlo platit, ze kdo nejede 130 nemuze predjizdet, protoze predjizdet ve 110 je nebezpecne, ze 150 se to blbe dobrzduje a kazi to plynulost provozu. Proc je za predjizdeni kamionem odebrani ridicaku a za 150 ne?

    Osobne si myslim, pominuli ty co to svihnou rovnou pred rypak, ze to zvlast nebezpecny neni, jen to zdrzuje. To ze lidi v autech (osobni i nakladni) delaji kde co vsechno, jen se nevenujou radne rizeni, jsou ukolebani falesnym pocitem bezpeci kvuli vsem tem asistentum vede prave k tomu, te to pak nezvladaji vcas resit a rozsekaj se o strudl za kamionem ci kolonu.

    SPM: tem rikam rovinkari, s plne nalozenym priblizovadlem co mam, neresitelnej problem a nezbyva nez se za nim tahnout a doufat, ze nekam uhne :)
    SPM
    SPM --- ---
    Mně teda jinak víc než ti, co mě zdržují na dálnici (pokud mi to nestřelí vysloveně těsně před auto nebo ještě lépe mě bokem vytlačí do svodidel, to se taky stává každou chvíli) štvou ty na okreskách :-) Tam běžně na horší okresce jedou 50, takže zdržují dost a zásadně jezdí po prostředku, takže se za a) nedají předjet a za b) čekám, kdy se tam vyflákáme všichni, až vezmou auto v protisměru. A když je náhodou kousek roviny, tak na to typicky šlápnou, takže se zase předjíždí dost blbě.
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    SPM, MIKEE: Rozdíl čistě na jízdě bývá tak ta hodina (cca 400 km dálnice, cca 100 km ostatní - Praha, Bratislava, úseky mimo dálnice apod ... pak rozdíl v průměrné rychlosti 130 vs 100 na tom 400 km dálničním úseku dá cca 55 minut), ta další cca hodina právě vzniká tou vynucenou dodatečnou pauzou/pauzami na jídlo, další čůrání atd. V podstatě to mívám tak, že někdy těch 500 km dám za 4.5 h (v ideálním případě - mimo špičku a bez zastavení), a cca na 5 hodin to vyjde s dětma při jedné rychlé pauze. Kdežto jakmile se jízda protáhne, tak pak už se prostě musí zastavit na trochu vetší pauzu ... a než se to všechno vyčůrá, vyběhá, objedná, sní, znova vyčůrá a zpátky nacpe do auta, tak to na tu hodinu vyjde, čili 7h. A já to holt subjektivně mám tak, že po 6 a víc hodinách cestování jsem už unavený a jakmile v tu chvíli zvolním na příliš výletní tempo, tak se bojím, že usnu. (Klasika je v tomhle sjezd na dálniční přivaděč, najednou ze 150 na 90 a mozek jde do útlumu.) Ve 150 je to o něco větší adrenalin, což mě udržuje bdělejšího ... a ve výsledku mi teda přijde, že když se zadaří těch 4.5, tak bývám pak z toho řízení míň zničenej, než když se cesta natáhne na těch 7 hodin... (ale to je asi fakt individuální, jak co koho unaví).
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    jen ještě z pohledu stodesítkáře poznamenám, že člověk tak podstatně snižuje šanci potkat se s idiotem, co jede zcestně, či tropí zmatečné blbosti
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam