NJAL: No, měla ji žena (než zaklepala klikou :-) ), mám teď bohužel doma ještě jeden o něco starší německej pekáč a proti japonské jednoduchosti je to furt dost daleko :-) Ale jo, proti dnešním connected autům to tak vypínatelný na dálku nebude :-) Ikdyž teda jedna vtipnost byla i už u dnes relativně starších aut. Respektive u té O2 jsem se vyvztekal s tím, když jsem do toho dával aftermarket rádio jak v devadesátkách (protože to byla nějaká socko výbava co neměla nic a kupovat originál, který taky navíc nic neuměl...). Standardní aftermarket rádia mají takový ten ISO konektor, kde je x drátů, z toho jeden drát je trvalé napájení a druhý spínané, kam se má přivést napětí při otočení klíčku do první polohy (pak se to rádio zapne, začne žrát víc, etc). Jenže origo rádio u O2 je už akorát připojený kabelem, kde vede CAN bus z auta. Pasivní redukce nevyřeší to spínané napájení, protože v tom svazku prostě není (u originálu se to řeší tím, že po CAN busu přijde informace otočil se klíček) a ani v pojistkovce nebyla jediná pojistka, která by se spínala s prvním otočením. Aktivní redukce, která navíc poslouchá na CAN busu a "cvaká relátkem" směrem k tomu ISO konektoru stála víc než rádio :-) Ale proč jsem to zmínil: některá trochu novější auta, která mají integrované rádio s podporou digitálu, se prej už pohákovat povedlo :-) Protože do toho jde navysílat něco, co exploitne to rádio a tím že rádio visí na CAN busu, tak je rázem přístup do ostatních systémů v autě...