• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    SPM
    SPM --- ---
    FRIZER: chvíle je několik hodin. Já se lepičů nijak nezastávám. Ale tohle měření situaci s lepičema dle mě akorát zhorší. Protože zatímco teď prostě při vhodné chvíli to pomalejší auto předjedu, předjedu ho rychle a předjedu ho rychle i v případě, že je tam degen, co mi přidává, tak se s lepičem málokdy setkám, protože než lepič přijede, tak já v tom pruhu nejsem. Bohužel s měřením nastane buď to, že pojedu furt za tím pomalejším autem (a za mnou x dalších, takže uděláme dlouhej vláček, kde ty vzadu nevidí co je vepředu a pak když ten vepředu musí kvůli něčemu zpomalit, tak se brzdné síly ke konci vláčku zesilujou a občas do sebe někde vletí) nebo ho budu předjíždět o 0,5km/h rychleji a než ho předjedu, tak za sebou budu mít x lepičů, co se budou lepit, problikávat a podobně. Protože to budou dělat stejně - viz třeba jižní spojka, kde je teď hodně dlouhý měřený úsek a stejně když nastavím tempomat na 83km/h dle GPS, což je přesně tolerance, tak tam nejrychlejší nejsem. Ukamenujte mě, ale podle mě ani jedna z těchlech možností neni bezpečnější, než jet půl minuty mimo obec, baráky a chodce o 20km/h víc, abych se dostal mimo dosah všech těhlech individuí. Nicméně přesně tahle jediná možnost je pokutována. Nikdo neřeší lepiče. Nikdo neřeší ty, co jedou hluboce pod limitem, byť k tomu není důvod a přidávají při předjíždění.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SPM: No vidis, a ja jako mnohem nebezpecnejsi nez jet chvili pomaleji nez bych mohl, oni preci jen driv nebo pozdejc uhnou, povazuji situaci kdy se pririti kokot, lepi se a problikava a snazi se me narvat do 10 metrove mezery mezi kamiony.
    SPM
    SPM --- ---
    FRIZER: Lepičů je tam taky dost. Ale lepičům se zvládám vyhýbat tím, že je pustím. Což teď můžu, než mě ten manévrovací prostor z jedné strany bude stát peníze.

    Podobně jako ten kokotský úsekový radar na E55 do toho dvoupruhu ve stoupání. Každej druhej kokot po tý silnici na jednopruhu jede 70, ale jak přijde rozdvojení na dvoupruh, tak na to šlápnou. Dřív jsem je předjel, holt za cenu toho, že jsem jel víc než 90, a měl jsem zase několik kilometrů volné cesty. Teď je nepředjedu a táhnu se za nima 70 furt, místo na volnou silnici čumím do kufru těch před sebou... vážně bezpečnější :-)
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SPM: Jezdim pomerne casto trasa Praha/Roznov a zpet. Na jednoho levoproudare pripada tak 10 a vice vykriplenejch lepicu....a to jedu obvykle 140+.
    SPM
    SPM --- ---
    SITH: V tom že většina lidí jsou mantáci, co neumí udržet v menším rozptylu než +-20km/h. Typická situace při tempomatu na 130km/h je, že dojedeš auto, co jede o 10 míň a ono ti při předjíždění začne přidávat. Trochu, ne tak aby ujel, ale akorát tak, abys v tom levém pruhu zůstal už na věky. Můžeš ubrat (což je v levém pruhu na pěst) a zařadit se za něj, aby on vzápětí zase ubral a jel jsi mu nalepený na kufru. Nebo můžeš na chvíli přidat a předjet ho, akorát že když je celý úsek měřený, tak je to za 750Kč.

    (A já se ptám, kdy se konečně těma kamerama začnou taky pokutovat ti, co přidávají při předjíždění, blokují levý pruh v kterém nemají co dělat a tak podobně...)
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    HARDCABB: to musí být strašné
    HARDCABB
    HARDCABB --- ---
    SITH: kdyz jedu za dobre viditelnosti na prazdny dalnici, tak bych pri dodrzovani maximalni rychlosti 130 km/h zhynul
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    TAX: České unikum? Italové tě na A23 měří od Tarvisia po Udine, 100+ km v kuse. Chtějí, abys to nehrnul dolů s kopce víc než 130? DOSLOVA FAŠISTI!!!!!!!!
    MELOP
    MELOP --- ---
    TAX: Já ještě pamatuju, jak se projíždělo obcí Chlaponice, které už od těch dob přezdívám "Laponice".
    Táhlá obec v kopci, ideální na to, aby si z ní nedaleký Písek udělal kasičku.
    Ano, už slyším, jak někdo namítá, že to nebylo na I/4, protože to bylo na I/20, ale to na podstatě fungování písecké kasičky nic nemění, nehledě na to, že stejná zařízení, jako budou na D4 teď na podzim vyrostla i podél ní (dnes je ten úsek silnice pro motorová vozidla, která na D4 plynule navazuje).

    Takže svým způsobem, nic nového pod sluncem v těchto končinách, bohužel...
    SITH
    SITH --- ---
    V čem je problém jezdit dle předpisů?
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    TAX: V kombinaci s promenlivym dopravnim znacenim to bude chutovka. Rekl bych, ze ke zmenam bude dochazet zcela nahodne, aby se tech 6 ouradu v Pisku zaplatilo.
    TAX
    TAX --- ---
    a tak si tady zijem v alibistanu. dokonale!
    České unikum. Nový úsek dálnice D4 bude celý pod kontrolou radarů - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/dalnice-d4-radary.A241125_072826_domaci_bors
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    TOOMIX: Zkurvenej zmrd.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    TOOMIX:

    Při nehodě zemřely dvě nepřipoutané děti, otec se odvolal proti sedmiletému trestu - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/brno/zpravy/vinik-nehoda-vyskov-alkohol-zabite-deti-odvolani-soud.A241120_101515_brno-zpravy_krut
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    TAX: Olomouc a Ostrava
    NJAL
    NJAL --- ---
    SPM: No, nekdy mam pocit, ze je uplne jedno, co ten prede mnou ma, Citigo nebo nejaky BMW SUV. Snad jedina jistota opravdu rychleho rozjezdu, kteremu rozhodne nestacim a tak v pozadi pochvalne mrucim jsou elektromobily, z pochopitelnych konstrukcnich duvodu. :-)
    SPM
    SPM --- ---
    NJAL: No, viz AXTHEB :-) Nicméně když máš krátký kvalty, tak ono to doopravdy vystřelí, ale nejede s musíš řadit. Je to 4x4 dodávka, má to tam nějaký opodstatnění, má to nějaký výhody, ale zrovna svižný rozjezdy z nuly nejsou nejsilnější stránkou :-)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NJAL: Jediný co "tahne vocpoda" znamená je, že tomu brzo dojde dech a musíš řadit :)
    NJAL
    NJAL --- ---
    SPM: Priznam se, ze jsem s dieslem nikdy nejezdil. Ale ten by zase mel s dfensem receno "tahnout vocpoda", ne? Tj mel bys velkym kroutakem trhat asfalt a nechat se vystrelit z krizovatky jako z praku :-) Ja mam benzin a otackomer mi konci nekde na 7500...
    SPM
    SPM --- ---
    NJAL: Asi 4500, ale je to dehet, takze nad 3000 to stejne nema smysl :-) ale ma to hrozne kratkou jednicku, dvojka je taky dost kratka, ale zase rozjet se rovnou na ni taky neni uplne koser, pak je tam hrozna dira a na trojku to ma teprv nejakou snahu akcelerovat :-)
    NJAL
    NJAL --- ---
    SPM: To mas max 2000RPM? ;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam