• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    NJAL
    NJAL --- ---
    SAMOUT: Njn, pokud jedu z Usti do Plzne, tak bych mel nejpozdeji v Nove Vsi sjet z dalnice a nabrat kurs mirne jizne pod Slany :-)
    TAX
    TAX --- ---
    SAMOUT: a lidi na Sporilove se pridavaji.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SAMOUT: No nevím. Lidem se tam slíbilo odhlučnění nebo zahloubení silnice a nic se nestalo. Blanka není ani zkolaudovaná. Stát je samozřejmě tragéd, ale tohle jde za magistrátem.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GUMBA: Lidi v Holesovickach muzou podekovat neschopnemu statu, stejne tak jako lidem v Suchdole, Chabrech, Bechovicich, Kolovratech a jinde, ze jeste nemame vnejsi okruh, a jezdi jim pod oknama lidi, co chteli jen jet treba z Usti do Plzne.
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    FRK_R23: Lidé v Holešovičkách si drze postavili své nemovitosti v těsné blízkosti klíčové dálnice mezi Polskem a Německem, a teď se diví!
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SAMOUT: Lidé V Holešovičkách by s tebou asi moc nesouhlasili.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    NJAL: V Blance je nejvic na pest dispecink. Kdyby misto cerveny snizil rychlost (klidne na 40 km/h) tak prispejou plynulosti dopravy daleko vic). A pochopitelne konecne tri prubezny pruhy v Holesovickach (hlavne smerem z centra), sliboval je uz Budolinek.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SPM: tak tam to cekej nejdriv v roce 2029... zatim neni ani uzemni rozhodnuti.
    SPM
    SPM --- ---
    SAMOUT: Teď už jenom ten přechod na R7... :-D
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    NJAL: Muze byt, ja obvykle jezdim v nejhorsi casy D1, Patek navecer a Nedele odpoledne. Levoproudar me neohrozil temer nikdy....magori co jedou 160+ celkem bezne.
    NJAL
    NJAL --- ---
    LOPIK: V Blance jsou spis na pest lidi, co ignoruji tu sedmdesatku, kdyz je tam od nejakeho useku povolena. A vubec lidi, co v Praze za pohodoveho pocasi ignoruji sedmdesatku, namatkove treba Belohorska.

    FRIZER: S lepici nemam tak velkej problem (teda je otazka, kdo je to na dalnici pri 130+ lepic), pokud vlevo pred sebou nikoho nemam, tak je pustim pred sebe pri prvni prilezitosti, a obcas se tam uklidim i driv, nez by se dane auto stihlo na me nalepit. Pokud mam pred sebou nejaky vlacek, tak se nikam neuklizim, pokud mam pred sebou jednoho, co zpravidla sere i me, tak rychly lidi poustim, at si s nim uzijou (nebo ho tim lepenim trosku namotivuji, blby je, ze spouste lidi je naprosto zmrdsky ukradene, co se deje za nimi, kdyz vylezou vlevo, a nektery alespon obcas probere mirne sero v zadnim skle).
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    O vic jak 30 let pozdeji, ale hura.
    Končí nebezpečné přebíhání pěti pruhů, pod Strakonickou vede nový podchod - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/praha/zpravy/strakonicka-ulice-prechod-podchod-otevreni-doprava.A241126_121306_praha-zpravy_kurl
    TAX
    TAX --- ---
    SPM: jj, jak kdyby to na tech 20 m jeste mohli zachranit a prumer srazit. :D ale ze obrovske procento lidi nema poneti o tom, co je prumer, nemusime pochybovat.
    SPM
    SPM --- ---
    LOPIK: no jo, TomTom kdysi uměl v úseku ukazovat průměrnou rychlost. Waze se to doteď nenaučil. Pak se to odhaduje trochu blbě jestli se člověk vešel nebo ne. Zvlášť když tyhle výběrčí radary typicky posílají všechno, co je už 1km/h nad limit (po odečtení tolerance).

    Hamtači se mi nejvíc líbí na spojce před Lanovým mostem. Proletí celý ten měřený úsek kilo plus a u těch koncových kamer brutálně zašlápnou brzdu :-)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    On úsekovej radar taky neznamená, že nejde na to předjetí na chvíli zrychlit. S tím proměnlivým značením taky úplně nevím - nechápu lidi, co to jsou třeba v tý Blance schopný zahamantnout, že tam skočila padesátka - já tam jezdím pomalu obden, když vidím pade, tak prostě pustím plyn a pokuta mi ještě nikdy nepřišla.

    Jako je to asi otrava, taky jezdím normálně jako 80% řidičů o trochu rychleji, ale holt si zajedu ty tři minuty navíc, nebo kolik to na těch 40 km může udělat.
    SPM
    SPM --- ---
    FRIZER: chvíle je několik hodin. Já se lepičů nijak nezastávám. Ale tohle měření situaci s lepičema dle mě akorát zhorší. Protože zatímco teď prostě při vhodné chvíli to pomalejší auto předjedu, předjedu ho rychle a předjedu ho rychle i v případě, že je tam degen, co mi přidává, tak se s lepičem málokdy setkám, protože než lepič přijede, tak já v tom pruhu nejsem. Bohužel s měřením nastane buď to, že pojedu furt za tím pomalejším autem (a za mnou x dalších, takže uděláme dlouhej vláček, kde ty vzadu nevidí co je vepředu a pak když ten vepředu musí kvůli něčemu zpomalit, tak se brzdné síly ke konci vláčku zesilujou a občas do sebe někde vletí) nebo ho budu předjíždět o 0,5km/h rychleji a než ho předjedu, tak za sebou budu mít x lepičů, co se budou lepit, problikávat a podobně. Protože to budou dělat stejně - viz třeba jižní spojka, kde je teď hodně dlouhý měřený úsek a stejně když nastavím tempomat na 83km/h dle GPS, což je přesně tolerance, tak tam nejrychlejší nejsem. Ukamenujte mě, ale podle mě ani jedna z těchlech možností neni bezpečnější, než jet půl minuty mimo obec, baráky a chodce o 20km/h víc, abych se dostal mimo dosah všech těhlech individuí. Nicméně přesně tahle jediná možnost je pokutována. Nikdo neřeší lepiče. Nikdo neřeší ty, co jedou hluboce pod limitem, byť k tomu není důvod a přidávají při předjíždění.
    SITH
    SITH --- ---
    SPM: to se děje denně v Blance, kde jsou úsekovky, a hele zvládám to tak, že prostě ho předjedu tak jak mám dle limitů
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SPM: No vidis, a ja jako mnohem nebezpecnejsi nez jet chvili pomaleji nez bych mohl, oni preci jen driv nebo pozdejc uhnou, povazuji situaci kdy se pririti kokot, lepi se a problikava a snazi se me narvat do 10 metrove mezery mezi kamiony.
    SPM
    SPM --- ---
    FRIZER: Lepičů je tam taky dost. Ale lepičům se zvládám vyhýbat tím, že je pustím. Což teď můžu, než mě ten manévrovací prostor z jedné strany bude stát peníze.

    Podobně jako ten kokotský úsekový radar na E55 do toho dvoupruhu ve stoupání. Každej druhej kokot po tý silnici na jednopruhu jede 70, ale jak přijde rozdvojení na dvoupruh, tak na to šlápnou. Dřív jsem je předjel, holt za cenu toho, že jsem jel víc než 90, a měl jsem zase několik kilometrů volné cesty. Teď je nepředjedu a táhnu se za nima 70 furt, místo na volnou silnici čumím do kufru těch před sebou... vážně bezpečnější :-)
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SPM: Jezdim pomerne casto trasa Praha/Roznov a zpet. Na jednoho levoproudare pripada tak 10 a vice vykriplenejch lepicu....a to jedu obvykle 140+.
    SPM
    SPM --- ---
    SITH: V tom že většina lidí jsou mantáci, co neumí udržet v menším rozptylu než +-20km/h. Typická situace při tempomatu na 130km/h je, že dojedeš auto, co jede o 10 míň a ono ti při předjíždění začne přidávat. Trochu, ne tak aby ujel, ale akorát tak, abys v tom levém pruhu zůstal už na věky. Můžeš ubrat (což je v levém pruhu na pěst) a zařadit se za něj, aby on vzápětí zase ubral a jel jsi mu nalepený na kufru. Nebo můžeš na chvíli přidat a předjet ho, akorát že když je celý úsek měřený, tak je to za 750Kč.

    (A já se ptám, kdy se konečně těma kamerama začnou taky pokutovat ti, co přidávají při předjíždění, blokují levý pruh v kterém nemají co dělat a tak podobně...)
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    HARDCABB: to musí být strašné
    HARDCABB
    HARDCABB --- ---
    SITH: kdyz jedu za dobre viditelnosti na prazdny dalnici, tak bych pri dodrzovani maximalni rychlosti 130 km/h zhynul
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam