• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    4PTO: Libero wrx sti.... :-D
    4PTO
    4PTO --- ---
    z AUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    Díky za odpovědi! No akdyž jsme u toho srvisování, máte zkušenosti se servisama v praze a okolí? Preferuji kvalitu práce nad cenou, ale zas přemrštěnou pálku za to také nechci dávat.
    Jo a pslední. Co olej u automatické převodovky? kdy doporučujete měnit? měl bych nechyt vymnit po nákupu? I když byla proveden servis před prodejem v Subaru ( zakoupeno od dealera Subaru) Díííky
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    JEECRAFT:
    TOMYK:
    CROSS: Já teďka nechal dělat na OTB prohlídku po 210 tis.

    Dělali všechny filtry, řemen, kladky, olej, brzdovku, ......... no a byl jsem v tom za 22 :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    TOMYK: Já jsem si radši měnil i kladky a pumpu a pak mi jeden mechanik řekl, že jsem udělal dobře protože pumpa obyčejně odchází v polovině životnosti druhýho řemene, takže ve 150 tisících. A při mý smůle by se to stalo někde na dovolený v Maďarsku nebo na horách v noci v mrazu a vánici. :-)

    JEECRAFT: Chladič se nevyndavá. Musej se sundat jenom ventilátory. A vzhledem k tomu, že materiál stojí nějakejch 7 tisíc a zkušenej mechanik to má za dvě hodinky hotový, tak si asi zařídím autodílnu a budu se posmívat právníkům, jak jsou špatně placený. :-))))
    CROSS
    CROSS --- ---
    TOMYK: tak tak, v brožurce stojí 105 = rozvodový řemen. Mám ji u ruky, ale scanovat se mi ji fakt nechce (třeba někde na internetech je k mání), kdyžtak se ptej.

    Myslim, že pokud s tim předešlý majitel nejezdil jak prase, tak si nemusíš zatim dělat hlavu, já mám teď najeto cca 102k a všechno původní, kromě věcí, co se měněj v pravidelnejch intervalech (filtry a tak).
    JEECRAFT
    JEECRAFT --- ---
    TOMYK: ja jsem ted, trochu pozdeji, ve 120 tisicich nachaval delat rozvody na OTB a Svadlenka mi tam standartne dal jak remem, tak i kladky a pumpu -
    vsehovsudy za "mrzkych" 15t. Vyndava se akorat chladic, aby se k tomu dalo dostat a pak uz jen ten kryt rozvodu.
    Jinak prvotni zivotnost rozvodu se prej s kazdou vymenou snizuje o 10 tisic km.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    IKSIK: ok, díky. Teď ještě čtu na nějakym německym foru, že se ve 105 tisících mění jen řemen a při 200 tisících i kladky, pumpa atp.. to mi přijde trochu divný... No, zatím mám 70k najeto, tak snad rok to řešit nebudu..
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    TOMYK: Řetěz maj třílitrový šestiválce. Výměna řemene ale žádnej oprc neni.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    CROSS: díky, brožurku totiž nemám:-) A někde jsem slyšel, že určitý motory a ročníky mají řetěz. Nevíte o tom? jinak co sem slyšel, tak výměna řemenu je prej pěknej oprc, musí se sndat komplet motor atp..
    CROSS
    CROSS --- ---
    TOMYK: podle brožurky :-] výměna rozvodového řemene po 105k.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    boys, Gruezi mittenand:-) Co rozvodu? Subaru Forester? Kdy je dělat? Díky
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: je to tu poněkud offtopic, ale takhle - dělám v Ženevě, žijem ve Vaudu kousek od Lausanne, takže čistě frankofonní oblast. Na cestování po Švajcu neni němčina třeba, ještě se mi nestalo, abych se nechyt s angličtinou (jistě by se hodila, kolik řečí znáš... ale dá se to).

    Jak jsem tu už asi psal, servisáci u Freye v Ženevě teda jazykama moc nevládnou, ale s trochou domácí přípravy se to dá zvládnout. Teď mě čeká 105 tisíc, zrovna přemejšlim, jestli to bude další lekce francouzštiny, nebo to vyjde někdy kolem vánoc, až budem v Čechách.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: Že ty si vybereš zrovna ten nejfrancouzštější kanton :) to se pohybuješ jen kolem Ženevy, že tě němčina netrápí?
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: Tady kolem Ženevskýho jezera si na němčinu moc nepotrpíme. :-]
    (Tim nechci říct, že moje francouzština stojí za řeč. ;-])
    T_MAX
    T_MAX --- ---

    CROSS: Jak neumíš německy? Já myslel, že žiješ ve švajcu ?
    CROSS
    CROSS --- ---
    KROTITEL: ani ja nemecky neumim, ale pritel google translate poradil - zvolil jsem nemcinu, kdyz jsi mluvil o Rakousku.
    Proste to vypada, ze Mud & Snow na zimu je to pravy.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    CROSS: německy neumim, ale tak nějak z toho cítím že to klapne.
    mam pravdu že jo? 4mm budou určitě, když jsou nový. :))
    Ď za radu
    CROSS
    CROSS --- ---
    KROTITEL: In Österreich muss deshalb ein Winterreifen neben einer M&S-Kennzeichnung auch noch mindestens 4 mm Profiltiefe aufweisen.

    nebo

    M+S
    Matsch + Schnee-Reifen, Winterreifen (das sagt jedoch nichts über die Wintertauglichkeit aus, da keine geschützte Bezeichnung)

    Povidala k tomu wiki v nemcine teda. (M+S je M+S i nemecky.)
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    NIGHTHUNTER: hlavně aby to brali i na hranicích. potřebuju jet do rakouska a nerad bych se na hranicích otáčel a jel z5.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    T_MAX: divný..!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam