• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    Tak v úterý bude ten OTB 2.0D :) Jsem teď těch 14 dní z ježdění s Ford Tranzit celej nesvůj ..
    4PTO
    4PTO --- ---
    V nedeli je trenink na monte pisek vol. V, kdybyste chteli protahnout ty vase lestenky, uz sem se smiril s tim ze to nestiham tak me to sere :[
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    T_MAX: no byl levnejší než lesník :) . Ale tyto ceny měli +- co vím všichni prodejci.
    CROSS
    CROSS --- ---
    RUFF23: hele ceny ojetin moc nesleduju, ale zde priklad z nabidky Freye. Subaru tu jezdi mraky, dovozce loni prisel s tim, ze od roku 1979 jich prodali 300000, to mas 10000 rocne.

    Nicmene pri dovozu do CR se to IMHO prodrazi (DPH, clo - jestli se teda plati), pac CH neni v EU.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    RUFF23: To je hodně dobrá cena ..
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    T_MAX: no my koupovali na úvěr to OTB za 660 tis. vcetně daně, byly to poslední kusy před tím "tankem" takže byla tendence je rychle vyprodat, proto se mě to asi zda být hodně v porovnáním s tím za co jsme jej pořídili.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    RUFF23: Já už jsem pána stáhnul o 40 litrů dolu, takže jsem na 460 a pořád je tu ten rozdíl mezi Foresterem a OTB ... OTB je prostě lepší, větší, pohodlnější, prostornější ...

    Když se mi ozve ten chlapík z Brna s Lesníkem za 335, tak půjdu do něj, ale jinak naskočím do toho OTB .. zítra by se to mělo rozseknout :)

    A novej stál počítám někde kolem 900 litrů .. takže je po dvou letech za polovičku, což se mi samozřejmě taky docela líbí ..
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    CROSS: ostatně jak si stojí ojetiny SUBARU ve švajcu oproti ČR? Podle referenci co mam se u vás SUBARU jezdi ve větší míře.
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    T_MAX: jasně v pohodě i to je možné. Jinak ten Deislovy OTB MR2009 je myslim dobra koupě, šel bych do něj taky když bych tuto otázku řešil, jen půl mega je jak za skoro nové auto: http://automodul.idnes.cz/subaru-forester-2-0-d-active-c239449 ...tedy po odečtu DPH samozřejmě.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: no, ale já chci OTB :) A když si mám vybrat, jestli spotřeba 6 a nebo 10, tak jako asi neni co řešit, za předpokladu, že to jede stejně jako moje 2,5i .... haldexi vole :) .. si teďka táta koupil Multivana s haldexem a hrozně mi začal vysvětlovat, jak má čtyřkolku .... tak jsem mu vysvětlil, že si o tom promluvíme v zimě, až ho budu někde tahat do kopce :D


    RUFF23: říkali mi to u freye, carpentera i awd.cz .. nevím, jestli existuje v čr někdo, kdo by tomu rozuměl víc :) .... a ano, 67 tis. je ok .. oni mluvili o hodnotě kolem 100 tis. km s tím, že servis pak vyjde na bratru 50 litrů (mluvím o orignálním plynu) ..

    Jinak jestli to teda fakt bude baštit tolik, kolik říkáš, tak pecka, já tomu na dálnici moc nenakládám, takže bych se mohl dočkat fakt zajímavejch hodnot :)

    No, nebudu předbíhat a uvidíme zejtra, jak to všechno dopadne, to se rozhodne, jestli bude forester, nebo OTB .
    CROSS
    CROSS --- ---
    IKSIK: já teda spotřebu neřešim, ale když už dovážej do evropy jenom dvoulitry, tak diesel vede s krouťákem... Jinak u nás (CH) je nafta dražší než benzín, ale zase v ní nebude tolik bordelu jako v Čechách.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    No joooo, pánové najednou začínaj řešit spotřebu a uvažujou o dehtu. A to bylo keců, když jsem si postesknul, že to žere víc než by mělo. Kupte si tédéíčko pumpedýze s haldexem a máte to. :-P
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    T_MAX: krapet přidej 120 -150. Pod otáčkomerem na tebe blikne zelená kontrolka, že máš jako řadit aby jsi jel na optimální spotřebu, ale na to se asi nikdo dívat za jízdy nebude. Navíc je tam comp co ti ukazuje průměr, okamžitou, dojezd atp. Jel jsem s tím na dálnici okolo 180 a zralo to cca 6,5 -6,7 l což je velmi slušné. Jediné co bych tomu vyktl práve na dálnici je to, že to nemá 6tku. A vytačení jak s bezínem je potřeba držet na uzdě jinak to turbo dělá pěkný vírt v nádrži, takže 1, 2 krátká, 3 můžeš podržet víc, ale problém je že od 120 jedeš už jen na 5tku.

    Jinak nevím kdo ti co řekl k plynu, ale u nás to dělá pro SUBARU AUTOGAS Coubal z Prahy v Japonsku určitě ne :) . Na lesníkovi máme 67 tis. bez nějakého štelování, při každé garančce je kontrola a v 75 tis. ti vymění hadice a pojistky. Jak jsem psal systém Viale a montáž plynu od Franty z Hornídolní bude asi dost rozdíl. Jo garáže jsou opruz, ale jinak mě osobně smrdi naftaky víc :) . Tím teda nechci obhajovat plyn, ale určite to nění nějaký fake, když to je pořádně namontované a servisované.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: JO, ty garáže jsou taky pakec :)

    Nojo, já jsem si furt říkal, že nafta patří d kanem, nebo na pole .. ale ta spotřeba ...... :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: a mas s tim zakaz do podzemnich parkovist a garazi

    Kruci jak to ctu, zacinam o tom dieselu taky uvazovat. ;-]
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    RUFF23: Ta spotřeba je fakt srandovní .. co znamená jet "rozumně" ? 110 okreska, 140 dálnice ???
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    4PTO:
    RUFF23: Jako já vám rozumím, montuje se ve fabrice .. ale zatím mě od LPG všichni technici v subaru odrazovali :)

    štelování je právě poměrně nákladná sranda a musí se dělat docela často - to byl jeden z důvodů .. druhej, že to smrdí :D
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    T_MAX: Taky myslim, že plyn u Subaru problém nebude. Máme ve firmě ještě Forestra a tam je systém od Viale, tedy seriově montovaný. Otázka co je použito v tom italskem OTB. Mě spíš překvapila ta cena..

    Jinak s dieslem problémy nejsou zatím žádné, ale máme taky ten poslední model 2009. Takze je opravdu možné, že problémy se spojkou o kterých se tady píše už jsou u této modelové řady vyřešený. Spotřeba; záleží na tom jak tomu dáváš..jak "píska" turbo :) , ale da se jet rozumně okolo 5,5-6l.
    4PTO
    4PTO --- ---
    T_MAX: subaru je snad jediná automobilka co montuje lpg ve výrobě, nevím který jiný auto k tomu bude vhodnější, myslel jsem že je to přesně naopak, že do subaru je vhodnej více než jinam.. štelovat se musí všechny tj jasný.. jestli narážíš na to že musí motor ven to je pravda "menší" nevýhoda :P
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    RUFF23: zásadní problém bych viděl v tom plynu .. teď mi vysvětlovali, že plyn u subaru nějak púropaluje misky a musej se štelovat, respektive měnit ventily a to je darsa jak prase ..


    Jinak s tim 2,0D Jak jste s ním spokojeni? Spojka je ok, jo? Jaká je reálná spotřeba?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam