T_MAX: krapet přidej 120 -150. Pod otáčkomerem na tebe blikne zelená kontrolka, že máš jako řadit aby jsi jel na optimální spotřebu, ale na to se asi nikdo dívat za jízdy nebude. Navíc je tam comp co ti ukazuje průměr, okamžitou, dojezd atp. Jel jsem s tím na dálnici okolo 180 a zralo to cca 6,5 -6,7 l což je velmi slušné. Jediné co bych tomu vyktl práve na dálnici je to, že to nemá 6tku. A vytačení jak s bezínem je potřeba držet na uzdě jinak to turbo dělá pěkný vírt v nádrži, takže 1, 2 krátká, 3 můžeš podržet víc, ale problém je že od 120 jedeš už jen na 5tku.
Jinak nevím kdo ti co řekl k plynu, ale u nás to dělá pro SUBARU AUTOGAS Coubal z Prahy v Japonsku určitě ne :) . Na lesníkovi máme 67 tis. bez nějakého štelování, při každé garančce je kontrola a v 75 tis. ti vymění hadice a pojistky. Jak jsem psal systém Viale a montáž plynu od Franty z Hornídolní bude asi dost rozdíl. Jo garáže jsou opruz, ale jinak mě osobně smrdi naftaky víc :) . Tím teda nechci obhajovat plyn, ale určite to nění nějaký fake, když to je pořádně namontované a servisované.