TIGRE: Já mám LPG teprve asi měsíc, takže se samotným provozem moc zkušeností nemám a už vůbec ne s 3.0 H6.
Připrav se hlavně na legislativní osery. Znamená to každých 10 tkm jet na revizi za pár stovek, každý dva roky děláš jednu kontrolu emisí navíc a správně bys neměl jezdit do podzemních garáží. Pokud si dáš nádrž místo rezervy, tak se do ní toho plynu moc nevejde. Já tankuju 45 litrů. A na benzínce se musíš dovolovat, jestli ti to nechaj natankovat samotnýho nebo jestli s tebou musí ta baba z benzínky ven, aby zmáčkla čudlík. K tomu jsou nějaký náklady na olej(Flashlube), kterej má promazávat a omejvat sací ventily a kterej není zrovna levnej (i když je ho malá spotřeba). Nevim, jak moc je to tam potřeba. Já to radši mám. Je toho asi víc.
Já mám plnící hrdlo schované pod víčkem nádrže, takže to není vidět a do garáží s tím normálně jezdím. Kulatou žlutou samolepku, kterou bych měl mít nalepenou na zadním skle, vozím s techničákem, kdyby mě náhodou buzerovali policajti, tak ať to tam můžu jako hned nalepit.