• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    DBR
    DBR --- ---
    PANDAMON: no nevim kolik najezdis za den , ja jsem v dieslu MT jezdil i 1000km/den a za 3,5 roku najezdil 198 tis .... MT neni problem ale bez tempomatu by to bylo docela peklo
    co bylo husty docela nez jsem si zvyknul ze spojka v tom dieslu je hodne tezka a na jezdeni po Pze to byl prvni mesic zahul ... ale po mesici uz vpohode
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    PANDAMON: Přesně .. Holt si budu muset nechat OTB ještě dva roky a pak ho vyměnit za AT :) Co nadělám, aspoň ušetřim :))))
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    T_MAX: no v tom dieslovym legači je ta spojka kor dost narocna, uz jsem s tim taky nalital hafo a AT u toho skutecne neni k zahozeni. Po delsim rizeni z toho boli kycel:)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    Celý je to jenom o tom, kolik toho člověk nakroutí volantem .. dřív (tak do 250tis. km najeto) jsem absolutně odmítal o automatu jenom přemejšlet .. teď, kdy mám víc než dvakrát tolik se vysloveně těšim na ten novej automat, co začali dávat do dieselů :)

    To řazení mě vysloveně unavuje a obtěžuje - dost na to, že musim ještě dávat pozor na cestu .... :D

    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DBR: Kdyz das nohu pod sedadlo tak reflexy nenastoupi:) 'spojku' sem si prislapl jen jednou a to sem mel s automatem malo najezdino a nohu tam co ji mivam u aut s manualem. Nastesti sem jel pomalu :)
    DBR
    DBR --- ---
    AXTHEB: to se hezky rekne ale kdyz nastoupi reflexy .... navic z 95% jezdim sam .....
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NIXIMOR: Leva noha se vali po sedadlem a prava ruka spolujezdkyni v kline. Problem solved.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ja parkrat s automatem jel (ne u Subaru), a nechtel bych. Prijde mi, ze si clovek to rizeni pak vubec neuzije - razeni me bavi :) S automatem jsem mel porad problem co delat s levou nohou a pravou rukou :)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    ok.. dik ;)
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    jak jsem psal, já mám SG 2,0 AT a tam je vlastně 4,5 stupeň. Jezdim 165km/H na 4tisíce otáček.. tak asi tak.. jinak mod řazení je asi tlačítko "power".. To točí do 7tisíc a slyšíš výr v nádrži..
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    TOMYK: hmm... to mas pravdu.. a jak je na tom ten automat na vetsi vzdalenosti? nevytaci se moc na dalnici? nekde sem cetl, ze to ma i mody razeni.. to ma asi ten novejsi co? nebo sem cet nejaky nesmysly?
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    KODEXX: a to je chyba. Já bych automat neměnil, pokud nemáš forestera na závody a to je hvadina, žejo... Je to o pohodlí ze svezení...
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    ja chci podekovat vsem co neco rekli k automaticke ci manualni prevodovce u forestra.. zaverem je, ze do ted sem z toho jalovej.. prej ani jednim nic neposeru.. momentalne se priklanim k manualu :))
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    To mluvíte o tom Lubetube? Já to nemám a co jsem slyšel, tak teleflex to ani prý nepotřebuje.. Promazává to benzin při startu... ale jestli někdo ví víc, dejte vědět. PLánuju to nerozsekat ještě tak dva roky:-)

    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    DBR: Vialle pro 2.0 Forestra SG, vice ti asi dokaze rict ID RUFF23, pac je to puvodne jeho auto :) Ja bych se musel mrknout doma do papiru, coz bych zvladl nejdriv zitra vecer.
    DBR
    DBR --- ---
    NIXIMOR: a muzu o tom vedet trochu vic treba co je to za system, kde to montovali kolik to stalo ? klidne do posty
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    DBR: nemam
    DBR
    DBR --- ---
    LUBANCZ: jezis ale to je fakt krasavec :)
    DYNK: ja jezdim tak 9.8-10.5 9 pokud to neni nemecka dalnice, tam klidne 13.5 ale zase se svezu ) 2.5l 127kW bez turba
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    DYNK: 12 benzenu/plynu.. s plynem v pohodě.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam