• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: ramy dveri jsou sice (pry) pro zvyseni tuhosti a bezpecnosti , ale jsou fakt hnusny Subaro bylo vzdycky "jiny" auto ale ta krabicka co z toho udelali je uz hodne nehezka
    hele sporak mam tedka, dlouho jsem s tim bojoval jestli to mam do auta dat, potkal jsem 2006 predloni ktera mela najeto 43 tis a ma spravne bezramovy okna - fakticky jak nova, nechal jsem namontovat vloni BRZ plyn, a zatim uplne bez problemu jen pri plne nalozenym aute nebo pri hodne ( ale hodne) svizny jizde je ten plyn znat .... ekonomicka stranka je nesrovnatelna .....
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    tvl, tak to se asi smířím se sporákem a škrábáním! Nicméně to studium od kdy do kdy jsou ty ropáky takovej průser se budu věnovat o hodně důslednějc, než to úplně zavrhnu... Vím o 2012 otb s diseaslem co jezdí bez problémů, ale pokaždý, když ho vidím, snažím se na něj koukat jako na na něco, co nevylezlo z FUJI, ale třeba z výrobní linky ssangyoungu nebo jak se to kua píše.... %-(
    DBR
    DBR --- ---
    to byla srdecni zalezitost a dost vymodlena v nemecky firme mit japonsky auto ...... lip nez k vlastnimu ......
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR:No ty kráso! Takže první spodek dal 70, druhej je po 120 taky zralej na resuscitaci a počítám, že pokud jsi si ho chtěl nechat, tak jsi se k tomu motoru (ruku na srdce :) ) choval slušně a ne jako ke klasickýmu služebáku-no tak to je slušná soda. Svezl jsem se s hromadou věcí a víceméně už vyřadil XC70 kvúli mizernýmu a na opravu kurevsky drahýmu "awd", ikdyž oťas ve spoustě věcí ztrácí a tak nějak byl smířenej s tím, že pokud mě oťas občas alespoň částečně pobaví jako kdysi réza, tak mu zbytek rád prominu, ale tohle asi ne....tsss du si ještě nalejt! :(
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: neni davali tam v ramci zaruky novej polomotor, tzn blok, vsechno ostatni prendali ze znicenyho motoru, delal to vyzkumak Emil Frey ..... to byla dost silena 2 mesicni story ....
    po tech 120 co najezdil to je po nastartovani docela traktor a podivne zvuky se linou z motoru
    ja si ho chtel nechat ale kdyz mi v ALM rekli ze min. 60 do motoru a mozna i o dost vic tak jsem to zavrhnul .... jinak jsem ho mel moooc rad ....
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR:Tak to je dobrá past za tu cenu a motor je původní? Já mám tuhle verzi v záloze jako jednoho z kandidátů na soukromé vozidlo pokud letos nedostanu služebák do kterýho se vejdem a subaru s dveřním rámem mi do baráku nesmí. Asi si na nějakej dlouhej večer nařídím studium fór, od doby kdy ropáky začínali jsem z toho nějak vypadl... :(
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: hlavni problem s ropakama byl ten prvni rok 2008, jezdil jsem 4 roky v 70 vymena polomotoru, praskla klika, spojku nebyl problem odrovnat pomerne rychle
    dokonce koukam ze po vraceni leaseplanu ho jeste neprodali
    Subaru Outback 2.0D AWD TREND ČR 1.ma kombi nafta Ostrava-Svinov sjezd Dubí,
    http://www.tipcars.com/subaru-outback/20d-awd-trend-cr-1ma-15046935.html
    (taky jo kdyz motor potrebuje repas tak minimalne za 60)
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    WYMA: ty co je maj vyměněný jsou imho ok, byl to první rok, možná dva....pokud máš velký nájezdy a nemáš v práci dementní garáž jako já (s lpg/cng zákazem), koukal bych i po origo lpg zástavbách...
    WYMA
    WYMA --- ---
    SCOOBY: díky. co tak koukám po netu, tak je celkem běžný, že dieselový legacy jsou po výměně bloku motoru. takže na poruchovosti asi něco bude,.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    WYMA: u nafty jsem neslyšel o praskání hlav, ale o krátkým životu spojek a problému se spodkem motoru(?), snad se zadírali nebo co, každopádně vím, že je subaru měnilo v rámci záruky za novější sadu a je zapotřebí po tom koukat, který modely a ročníky už jsou OK netuším, to by se mělo dát doledat na některým ze subaru fór..
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    LUBANCZ: dik! delat to nebudu, jen me zajimalo zda to lze
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: zejtra se na to mrknu a uvidím :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: idealni prilezitost si ho na par dni pujcit;)
    WYMA
    WYMA --- ---
    CROSS: tak je to jak říkáš, koupeno a servisováno tam. momentálně to nicméně občas jezdí jako náhradní auto pro zákazníky, co mají svoje auto v servisu. to může znamenat leccos, že jo.
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: na mě ten bazar působí stejně jako Áčka.

    CROSS: měl sem ho v širším výběru už delší dobu.
    podle popisu to tak vypadá, že je to kupováno a servisováno tam. samozřejmě by to byla ideální volba.
    s stk máš pravdu, ale to by neměl bejt problém.
    ten diesel vypadá taky dobře, ale pokud praskaj hlavy, tak to nevidím jako rozumnou volbu. navíc cena je malinko víc, než chci dát.
    CROSS
    CROSS --- ---
    WYMA: mě Lego napadlo, hned jak jsem četl ten dotaz v "Leliho Mercedes klubu".

    Je to jen můj dojem a můžu se mýlit, ale to auto z ALM na mě dělá dojem, že ho majitel koupil tam a pak ho tam i servisoval, a nakonec ho tam nechal. Na webu píšou, že mělo STK do prosince, ale to asi neni problém. Koukám, že tam maj taky diesel, ale ten je ještě o rok starší než ten OTB, cos linkoval, na druhou stranu menší nájezd... (Já mám se Subaru dieselem momentálně najeto 76 tisíc a bez problémů, ale v novějším autě.)
    DYNK
    DYNK --- ---
    Nekde jsem i cet, ze na MAMAcar pozor. Ale na kterej bazar to neplati, ze jo:)
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: jo, máš pravdu.

    CROSS: předohrab mě předevčírem, jak napadlo, po jednom pěkným couvání, přešel :) stejně sem chtěl čtyřkolu.

    mě se to druhý líbí taky nejvíc. u mamakáru mi stačí pepa vojtků jako reklamní figura :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    btw to šlo pěkně dolů ty ceny za ten rok co jsem to tak nějak nesledoval, pohoda
    CROSS
    CROSS --- ---
    WYMA: od Mondea k Legacy? To schvaluju. ;-]

    ALM Hostivař je autorizovaný prodejce, což samo o sobě by asi dělalo z toho jejich auta favorita. S předchozím komentářem stran nafty bych souhlasil (na základě toho, co mám vyčteno po netu), přece jenom je to z těch prvních Subaru s naftou a s tímhle nájezdem nelze snadno říct, co se s tím ještě může stát. Na druhou stranu, jestli to vydrželo 230 tisíc, je pravděpodobné, že případné problémy vyřešil už předešlý majitel. Zrovna to praskání hlav nastávalo při mnohem menších nájezdech.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam