• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: A co ti teda předpověděli?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    WYMA:
    AXTHEB: U mě co AWD předpověděli, tak nakonec byla oprava za patnáct kil místo jejich třiceti litrů .. mám zas obrácenou zkušenost :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    WYMA: U myho auta co v awd predpovedeli ze se podela tak se podelalo :)
    A mimochoem awd je taky autorizovanej servis.
    WYMA
    WYMA --- ---
    Navážu na předchozí diskusi.

    Byl jsem se minulý pátek podívat na http://www.tipcars.com/subaru-legacy/20-r-comfort-at-21750305.html , projížďka ok, auto ve slušným stavu. Domluva na tom, že v pondělí to nechám proklepnout v awd.
    Výsledek prohlídky - drobnosti typu silentbloky apod., dále přední brzdy komplet na výměnu, na výměnu ložisko v kardanu (neboli celý kardan, jinak to prý nejde!), a poznámka, že automat "občas neví co se děje".

    Tak jsem to sdělil prodejci, který navrhuje, že na jejich náklady to nechají prověřit u třetího autorizovaného servisu (frey), že si myslí, že stanovisko awd je nesmysl.

    Můj názor je ten, že měnit kardan za 30tis. kč a brzdy za 8tis. kč je pro začátek trochu moc. A i kdyby s přihlédnutím k tomuto slevili, tak tam pořád zůstává potenciální problém s automatem (dle awd za teoretických 80 tis. Kč).

    Někdo má nějaký názor? Zapomenout na to, nebo to řešit dále? Jsou awd amatéři, kteří neví, co dělají?
    DBR
    DBR --- ---
    E_BLIMP: pokud budes mit stejny rozmer pneu problem to neni, jen na jedne ose musi byt stejne pneu
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    Zdravím všechny. Jak velkej je problém je s různě sjetýma pneu vpředu a vzadu, resp. jedny nový, druhý jetý 1 rok (kvůli diferenciálu atd., mám 5MT)? Jsem bouchnul dvě naráz. Díky předem.
    CROSS
    CROSS --- ---
    SCOOBY: je to otázka zvyku. Mě to taky sralo, když jsem měnil Forestera 2007 za 2010 (nebo 2011, sám nevim), bezrámový dveře byly cool a že materiál ve sloupcích místo ve dveřích zvyšuje tuhost kabiny mi přijde o něco věrohodnější než naopak, ale zvyknul jsem si. Kromě toho prostě novější auto má určitý prvky komfortu, který mi ten estetickej dojem vynahrazujou. Pořád je to čtyřkolka, a to je hlavní. :-]

    Jinak jak jsem psal, mám s tim dieselem najeto momentálně 76 tisíc a jedinej problém, co jsem zaznamenal, byl, že se mi někdy kolem 40k jednou rozblikala kontrolka DPF, aby pak zase zhasla a už jsem o ní neslyšel... v servisu potom nic nenašli, filtr v pohodě. Dlouhodobý průměr 6,8 nafty místo 8,8 benzínu (ve dvoulitru) je příjemnej už tim, že nemusim tak často tankovat.
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: ramy dveri jsou sice (pry) pro zvyseni tuhosti a bezpecnosti , ale jsou fakt hnusny Subaro bylo vzdycky "jiny" auto ale ta krabicka co z toho udelali je uz hodne nehezka
    hele sporak mam tedka, dlouho jsem s tim bojoval jestli to mam do auta dat, potkal jsem 2006 predloni ktera mela najeto 43 tis a ma spravne bezramovy okna - fakticky jak nova, nechal jsem namontovat vloni BRZ plyn, a zatim uplne bez problemu jen pri plne nalozenym aute nebo pri hodne ( ale hodne) svizny jizde je ten plyn znat .... ekonomicka stranka je nesrovnatelna .....
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    tvl, tak to se asi smířím se sporákem a škrábáním! Nicméně to studium od kdy do kdy jsou ty ropáky takovej průser se budu věnovat o hodně důslednějc, než to úplně zavrhnu... Vím o 2012 otb s diseaslem co jezdí bez problémů, ale pokaždý, když ho vidím, snažím se na něj koukat jako na na něco, co nevylezlo z FUJI, ale třeba z výrobní linky ssangyoungu nebo jak se to kua píše.... %-(
    DBR
    DBR --- ---
    to byla srdecni zalezitost a dost vymodlena v nemecky firme mit japonsky auto ...... lip nez k vlastnimu ......
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR:No ty kráso! Takže první spodek dal 70, druhej je po 120 taky zralej na resuscitaci a počítám, že pokud jsi si ho chtěl nechat, tak jsi se k tomu motoru (ruku na srdce :) ) choval slušně a ne jako ke klasickýmu služebáku-no tak to je slušná soda. Svezl jsem se s hromadou věcí a víceméně už vyřadil XC70 kvúli mizernýmu a na opravu kurevsky drahýmu "awd", ikdyž oťas ve spoustě věcí ztrácí a tak nějak byl smířenej s tím, že pokud mě oťas občas alespoň částečně pobaví jako kdysi réza, tak mu zbytek rád prominu, ale tohle asi ne....tsss du si ještě nalejt! :(
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: neni davali tam v ramci zaruky novej polomotor, tzn blok, vsechno ostatni prendali ze znicenyho motoru, delal to vyzkumak Emil Frey ..... to byla dost silena 2 mesicni story ....
    po tech 120 co najezdil to je po nastartovani docela traktor a podivne zvuky se linou z motoru
    ja si ho chtel nechat ale kdyz mi v ALM rekli ze min. 60 do motoru a mozna i o dost vic tak jsem to zavrhnul .... jinak jsem ho mel moooc rad ....
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR:Tak to je dobrá past za tu cenu a motor je původní? Já mám tuhle verzi v záloze jako jednoho z kandidátů na soukromé vozidlo pokud letos nedostanu služebák do kterýho se vejdem a subaru s dveřním rámem mi do baráku nesmí. Asi si na nějakej dlouhej večer nařídím studium fór, od doby kdy ropáky začínali jsem z toho nějak vypadl... :(
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: hlavni problem s ropakama byl ten prvni rok 2008, jezdil jsem 4 roky v 70 vymena polomotoru, praskla klika, spojku nebyl problem odrovnat pomerne rychle
    dokonce koukam ze po vraceni leaseplanu ho jeste neprodali
    Subaru Outback 2.0D AWD TREND ČR 1.ma kombi nafta Ostrava-Svinov sjezd Dubí,
    http://www.tipcars.com/subaru-outback/20d-awd-trend-cr-1ma-15046935.html
    (taky jo kdyz motor potrebuje repas tak minimalne za 60)
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    WYMA: ty co je maj vyměněný jsou imho ok, byl to první rok, možná dva....pokud máš velký nájezdy a nemáš v práci dementní garáž jako já (s lpg/cng zákazem), koukal bych i po origo lpg zástavbách...
    WYMA
    WYMA --- ---
    SCOOBY: díky. co tak koukám po netu, tak je celkem běžný, že dieselový legacy jsou po výměně bloku motoru. takže na poruchovosti asi něco bude,.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    WYMA: u nafty jsem neslyšel o praskání hlav, ale o krátkým životu spojek a problému se spodkem motoru(?), snad se zadírali nebo co, každopádně vím, že je subaru měnilo v rámci záruky za novější sadu a je zapotřebí po tom koukat, který modely a ročníky už jsou OK netuším, to by se mělo dát doledat na některým ze subaru fór..
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    LUBANCZ: dik! delat to nebudu, jen me zajimalo zda to lze
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: zejtra se na to mrknu a uvidím :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: idealni prilezitost si ho na par dni pujcit;)
    WYMA
    WYMA --- ---
    CROSS: tak je to jak říkáš, koupeno a servisováno tam. momentálně to nicméně občas jezdí jako náhradní auto pro zákazníky, co mají svoje auto v servisu. to může znamenat leccos, že jo.
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: na mě ten bazar působí stejně jako Áčka.

    CROSS: měl sem ho v širším výběru už delší dobu.
    podle popisu to tak vypadá, že je to kupováno a servisováno tam. samozřejmě by to byla ideální volba.
    s stk máš pravdu, ale to by neměl bejt problém.
    ten diesel vypadá taky dobře, ale pokud praskaj hlavy, tak to nevidím jako rozumnou volbu. navíc cena je malinko víc, než chci dát.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam