• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    WYMA
    WYMA --- ---
    T_MAX: servisák v hostivaři myslíš kterou firmu?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    Navíc servisák v hostivaři je podle všech hodně dobrej ..

    To je teda info pro všechny, je to motorář, kterýmu volá o rady i Kalina, když si neni jistej ..
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    WYMA:
    AXTHEB: U mě co AWD předpověděli, tak nakonec byla oprava za patnáct kil místo jejich třiceti litrů .. mám zas obrácenou zkušenost :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    WYMA: U myho auta co v awd predpovedeli ze se podela tak se podelalo :)
    A mimochoem awd je taky autorizovanej servis.
    WYMA
    WYMA --- ---
    Navážu na předchozí diskusi.

    Byl jsem se minulý pátek podívat na http://www.tipcars.com/subaru-legacy/20-r-comfort-at-21750305.html , projížďka ok, auto ve slušným stavu. Domluva na tom, že v pondělí to nechám proklepnout v awd.
    Výsledek prohlídky - drobnosti typu silentbloky apod., dále přední brzdy komplet na výměnu, na výměnu ložisko v kardanu (neboli celý kardan, jinak to prý nejde!), a poznámka, že automat "občas neví co se děje".

    Tak jsem to sdělil prodejci, který navrhuje, že na jejich náklady to nechají prověřit u třetího autorizovaného servisu (frey), že si myslí, že stanovisko awd je nesmysl.

    Můj názor je ten, že měnit kardan za 30tis. kč a brzdy za 8tis. kč je pro začátek trochu moc. A i kdyby s přihlédnutím k tomuto slevili, tak tam pořád zůstává potenciální problém s automatem (dle awd za teoretických 80 tis. Kč).

    Někdo má nějaký názor? Zapomenout na to, nebo to řešit dále? Jsou awd amatéři, kteří neví, co dělají?
    DBR
    DBR --- ---
    E_BLIMP: pokud budes mit stejny rozmer pneu problem to neni, jen na jedne ose musi byt stejne pneu
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    Zdravím všechny. Jak velkej je problém je s různě sjetýma pneu vpředu a vzadu, resp. jedny nový, druhý jetý 1 rok (kvůli diferenciálu atd., mám 5MT)? Jsem bouchnul dvě naráz. Díky předem.
    CROSS
    CROSS --- ---
    SCOOBY: je to otázka zvyku. Mě to taky sralo, když jsem měnil Forestera 2007 za 2010 (nebo 2011, sám nevim), bezrámový dveře byly cool a že materiál ve sloupcích místo ve dveřích zvyšuje tuhost kabiny mi přijde o něco věrohodnější než naopak, ale zvyknul jsem si. Kromě toho prostě novější auto má určitý prvky komfortu, který mi ten estetickej dojem vynahrazujou. Pořád je to čtyřkolka, a to je hlavní. :-]

    Jinak jak jsem psal, mám s tim dieselem najeto momentálně 76 tisíc a jedinej problém, co jsem zaznamenal, byl, že se mi někdy kolem 40k jednou rozblikala kontrolka DPF, aby pak zase zhasla a už jsem o ní neslyšel... v servisu potom nic nenašli, filtr v pohodě. Dlouhodobý průměr 6,8 nafty místo 8,8 benzínu (ve dvoulitru) je příjemnej už tim, že nemusim tak často tankovat.
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: ramy dveri jsou sice (pry) pro zvyseni tuhosti a bezpecnosti , ale jsou fakt hnusny Subaro bylo vzdycky "jiny" auto ale ta krabicka co z toho udelali je uz hodne nehezka
    hele sporak mam tedka, dlouho jsem s tim bojoval jestli to mam do auta dat, potkal jsem 2006 predloni ktera mela najeto 43 tis a ma spravne bezramovy okna - fakticky jak nova, nechal jsem namontovat vloni BRZ plyn, a zatim uplne bez problemu jen pri plne nalozenym aute nebo pri hodne ( ale hodne) svizny jizde je ten plyn znat .... ekonomicka stranka je nesrovnatelna .....
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    tvl, tak to se asi smířím se sporákem a škrábáním! Nicméně to studium od kdy do kdy jsou ty ropáky takovej průser se budu věnovat o hodně důslednějc, než to úplně zavrhnu... Vím o 2012 otb s diseaslem co jezdí bez problémů, ale pokaždý, když ho vidím, snažím se na něj koukat jako na na něco, co nevylezlo z FUJI, ale třeba z výrobní linky ssangyoungu nebo jak se to kua píše.... %-(
    DBR
    DBR --- ---
    to byla srdecni zalezitost a dost vymodlena v nemecky firme mit japonsky auto ...... lip nez k vlastnimu ......
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR:No ty kráso! Takže první spodek dal 70, druhej je po 120 taky zralej na resuscitaci a počítám, že pokud jsi si ho chtěl nechat, tak jsi se k tomu motoru (ruku na srdce :) ) choval slušně a ne jako ke klasickýmu služebáku-no tak to je slušná soda. Svezl jsem se s hromadou věcí a víceméně už vyřadil XC70 kvúli mizernýmu a na opravu kurevsky drahýmu "awd", ikdyž oťas ve spoustě věcí ztrácí a tak nějak byl smířenej s tím, že pokud mě oťas občas alespoň částečně pobaví jako kdysi réza, tak mu zbytek rád prominu, ale tohle asi ne....tsss du si ještě nalejt! :(
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: neni davali tam v ramci zaruky novej polomotor, tzn blok, vsechno ostatni prendali ze znicenyho motoru, delal to vyzkumak Emil Frey ..... to byla dost silena 2 mesicni story ....
    po tech 120 co najezdil to je po nastartovani docela traktor a podivne zvuky se linou z motoru
    ja si ho chtel nechat ale kdyz mi v ALM rekli ze min. 60 do motoru a mozna i o dost vic tak jsem to zavrhnul .... jinak jsem ho mel moooc rad ....
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR:Tak to je dobrá past za tu cenu a motor je původní? Já mám tuhle verzi v záloze jako jednoho z kandidátů na soukromé vozidlo pokud letos nedostanu služebák do kterýho se vejdem a subaru s dveřním rámem mi do baráku nesmí. Asi si na nějakej dlouhej večer nařídím studium fór, od doby kdy ropáky začínali jsem z toho nějak vypadl... :(
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: hlavni problem s ropakama byl ten prvni rok 2008, jezdil jsem 4 roky v 70 vymena polomotoru, praskla klika, spojku nebyl problem odrovnat pomerne rychle
    dokonce koukam ze po vraceni leaseplanu ho jeste neprodali
    Subaru Outback 2.0D AWD TREND ČR 1.ma kombi nafta Ostrava-Svinov sjezd Dubí,
    http://www.tipcars.com/subaru-outback/20d-awd-trend-cr-1ma-15046935.html
    (taky jo kdyz motor potrebuje repas tak minimalne za 60)
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    WYMA: ty co je maj vyměněný jsou imho ok, byl to první rok, možná dva....pokud máš velký nájezdy a nemáš v práci dementní garáž jako já (s lpg/cng zákazem), koukal bych i po origo lpg zástavbách...
    WYMA
    WYMA --- ---
    SCOOBY: díky. co tak koukám po netu, tak je celkem běžný, že dieselový legacy jsou po výměně bloku motoru. takže na poruchovosti asi něco bude,.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    WYMA: u nafty jsem neslyšel o praskání hlav, ale o krátkým životu spojek a problému se spodkem motoru(?), snad se zadírali nebo co, každopádně vím, že je subaru měnilo v rámci záruky za novější sadu a je zapotřebí po tom koukat, který modely a ročníky už jsou OK netuším, to by se mělo dát doledat na některým ze subaru fór..
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    LUBANCZ: dik! delat to nebudu, jen me zajimalo zda to lze
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: zejtra se na to mrknu a uvidím :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: idealni prilezitost si ho na par dni pujcit;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam