• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    KROTITEL: po odecteni vsech slev a protiuctu za naftaka asi 450 bez dane
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    T_MAX: kolik za něj?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: 2014 model, otb 2,5i, cvt
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: co to je přesně (modelovej rok nebo rok výroby)?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: to cvt je fakt parada, byl jsem hrozne prekvapenej :) zejtra si pro nej jdu..
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    zdravim,
    zhasnul mi otáčkoměr na forestrovi 07.. :( je velkej opruz to opravit?
    CROSS
    CROSS --- ---
    Hmm, CVT si budu muset vyzkoušet, fofrklacek mě přestává bavit a mohla by s tim jezdit i manželka. Zatím jsem četl jenom kladné ohlasy.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    tak jsem se konecne rozhoupal a ten naftovej srac jde z domu... v patek si vyzvedavam otb 2,5i cvt ... jede to nadpozemsky a to cvt je malej zazrak :) smrt nafte!
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    pánové potvrzuji funkčnost tohoto káblíku v Outback 2008 2.0 D, radio GX204-LE

    http://www.beatsonicusa.com/...s-harnesses/subaru/beat-sonic-avc9-video-rca-input-cable-harness.html

    AUX funguje bez problémů - náklady asi 50 dolarů.
    DBR
    DBR --- ---
    WACLOSH: vsak taky od 3300 je tam privstrik benzinu kvuli chlazeni, pravda do STi bych asi moralni zabrany s plynem mel ......
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    DBR: Tyjo já myslel, že plyn do takovejch aut nepatří. U sportovně mířenejch motorů se pořád ještě počítá s druhotným chlazením ventilů a hlavy benzínem. To plyn nedělá.
    PAPRIKODLAK
    PAPRIKODLAK --- ---
    Subaru Impreza WRX STI on mud pit ( WCSS 2013 )
    https://www.youtube.com/watch?v=MyRRJyEEjac
    4PTO
    4PTO --- ---
    LUBANCZ: Jn :)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    novy evo :))
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    IKSIK: muzes, muzes ho tam dat i napevno bez upravy jednotky, otazkou je jak dlouho to ten motor zvladne. U rezy nebo motoru z rezy bych to rozhodne resil standalone jednotkou, protoze i z hlediska budoucich uprav nejsi limitovanej nicim (krom vnitrnosti+peripetii) nekam do 800-1000hp...
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Znamej ma LPG na reze wrx 2003, a s tim davkovanim plynu mel problemy pri seslapnuti. Pak mu to nejak poladili, nejspis nastavili pristrik benzinu a od te doby v pohode. Ma s tim uz tusim 60k nalitano a zatim bez jedine zavady.
    Nevim co tam ma za system, LPi to neni :) Ale jezdi tak za 12.5, a to to auto rozhodne nesetri - byvaly rally zavodnik :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LUBANCZ: A tak teda kdybych si jako koupil Forestra 2.0XT, tak si tam můžu svůj Teleflex GFi přetransplantovat nebo ne?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    DBR: Já to mám 4 roky teď. Ten výkon by teda mohl bejt vyšší, když už to tolik žere. Ale i tak to jede hezky a žádný jiný auto nechci. :)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    DBR: plynova jednotka nevim, ja se bavim o stand-alone jednotce a to dokaze skoro kazda... od megasquirtu, vemsu po haltech, motec, aem, microtech apod..
    piggybacks jednotky sem ani netaham, jelikoz ty dokazou kolerace radove mezi 5-15% coz nekdy staci tak na drobny upravy a ne poradny (ikdyz greddy emanage umela dost) :)
    DBR
    DBR --- ---
    IKSIK: ja s 85 kW jezdil cca 4 roky a je to drzak i kdyz ten 2l co jsem mel predtim ( a nejakej hajzl mi ho ukrad) bylo sviznejsi ...... a ano subo je srdcovka
    DBR
    DBR --- ---
    LUBANCZ: ktera ridici plynova jednotka dokaze nadavkovat plyn do 300 konovyho auta ?
    ptam se ze zvedavosti, mam BRZ a pri 200+ plyn proste nestiha (upraveno s privstrikem benzinu) ne na STi ale na Outbacku .....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam