• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    KODEXX: Zhasnul jak? Nesvítí podsvětlení nebo chcípla ručička?
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    KODEXX: Podle mě to bude jen nějaký špatný kontakt, nebo něco takového, kravina... Nevím, jestli bude třeba sundat palubovku, ale pokud ano, tak to opruz bude... Jinak já bych to bral jako plus - další způsob, jakým se Subo snaží z Tebe udělat lepšího řidiče :D
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    zdravim,
    zhasnul mi otáčkoměr na forestrovi 07.. :( je velkej opruz to opravit?
    CROSS
    CROSS --- ---
    Hmm, CVT si budu muset vyzkoušet, fofrklacek mě přestává bavit a mohla by s tim jezdit i manželka. Zatím jsem četl jenom kladné ohlasy.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    tak jsem se konecne rozhoupal a ten naftovej srac jde z domu... v patek si vyzvedavam otb 2,5i cvt ... jede to nadpozemsky a to cvt je malej zazrak :) smrt nafte!
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    pánové potvrzuji funkčnost tohoto káblíku v Outback 2008 2.0 D, radio GX204-LE

    http://www.beatsonicusa.com/...s-harnesses/subaru/beat-sonic-avc9-video-rca-input-cable-harness.html

    AUX funguje bez problémů - náklady asi 50 dolarů.
    DBR
    DBR --- ---
    WACLOSH: vsak taky od 3300 je tam privstrik benzinu kvuli chlazeni, pravda do STi bych asi moralni zabrany s plynem mel ......
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    DBR: Tyjo já myslel, že plyn do takovejch aut nepatří. U sportovně mířenejch motorů se pořád ještě počítá s druhotným chlazením ventilů a hlavy benzínem. To plyn nedělá.
    PAPRIKODLAK
    PAPRIKODLAK --- ---
    Subaru Impreza WRX STI on mud pit ( WCSS 2013 )
    https://www.youtube.com/watch?v=MyRRJyEEjac
    4PTO
    4PTO --- ---
    LUBANCZ: Jn :)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    novy evo :))
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    IKSIK: muzes, muzes ho tam dat i napevno bez upravy jednotky, otazkou je jak dlouho to ten motor zvladne. U rezy nebo motoru z rezy bych to rozhodne resil standalone jednotkou, protoze i z hlediska budoucich uprav nejsi limitovanej nicim (krom vnitrnosti+peripetii) nekam do 800-1000hp...
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Znamej ma LPG na reze wrx 2003, a s tim davkovanim plynu mel problemy pri seslapnuti. Pak mu to nejak poladili, nejspis nastavili pristrik benzinu a od te doby v pohode. Ma s tim uz tusim 60k nalitano a zatim bez jedine zavady.
    Nevim co tam ma za system, LPi to neni :) Ale jezdi tak za 12.5, a to to auto rozhodne nesetri - byvaly rally zavodnik :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LUBANCZ: A tak teda kdybych si jako koupil Forestra 2.0XT, tak si tam můžu svůj Teleflex GFi přetransplantovat nebo ne?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    DBR: Já to mám 4 roky teď. Ten výkon by teda mohl bejt vyšší, když už to tolik žere. Ale i tak to jede hezky a žádný jiný auto nechci. :)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    DBR: plynova jednotka nevim, ja se bavim o stand-alone jednotce a to dokaze skoro kazda... od megasquirtu, vemsu po haltech, motec, aem, microtech apod..
    piggybacks jednotky sem ani netaham, jelikoz ty dokazou kolerace radove mezi 5-15% coz nekdy staci tak na drobny upravy a ne poradny (ikdyz greddy emanage umela dost) :)
    DBR
    DBR --- ---
    IKSIK: ja s 85 kW jezdil cca 4 roky a je to drzak i kdyz ten 2l co jsem mel predtim ( a nejakej hajzl mi ho ukrad) bylo sviznejsi ...... a ano subo je srdcovka
    DBR
    DBR --- ---
    LUBANCZ: ktera ridici plynova jednotka dokaze nadavkovat plyn do 300 konovyho auta ?
    ptam se ze zvedavosti, mam BRZ a pri 200+ plyn proste nestiha (upraveno s privstrikem benzinu) ne na STi ale na Outbacku .....
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    IKSIK: voddelany ventily jsou problemem spatnyho afr.. a je jedno jestli je to plynem, benzinem nebo e85 :) musi se to proste umet naladit a ne to nechat jen namontovat frantu, kterej prida tlak na palivu a cau..
    Rezy a zvlast sti jsou vseobecne dost nachylny prave na spravny afr, ktery bohuzel dokaze rozhazet i pruchodnejsi vejfuk a bov do atmosfery. Proto je na reze lepsi zachovat closed-loop bov a prijit o pozersky psssht, nez si znicit motor. Jenze moc lidi to nevi a automaticky berou bov jako cool featuru kterou proste kazdy spravny turbo auto musi mit...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LUBANCZ: A nevoddělá to ventily? Nebo se prostě musej dělat vůle častěji?
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    IKSIK: da a paradoxne pri spravnym naladeni ma vetsi vykon :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    A navíc....já bych to nemohl živit. Jsem hrozná socka. A na plyn se ta turbína nedá přestavět. Nebo dá?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam