JESSE_MORENO,
SCOTT7279,
SCOTT7279,
JESSE_MORENO,
AXTHEB: Hele pokud to vazne nemas jen na zavody, respektive chces na E85 jezdit v klidnym rezimu, tak to smysl moc nedava.
Puvodni EJ20T jednotky jsou laditelny jen castecne a pres kabel (tactrix myslim dela), ovsem nedostanes se ke klasickymu schema palivovy mapy 32x32, 16x16, nebo k casovani predstihu krok po kroku.
Prepinani mezi mapama neni definovano jednotkou, ale resenim. Musis koupit takovou jednotku ktera ma analogovy vstupy na ktery pripojis signal. V zasade to funguje tak, ze mas treba 10-20 map ktery se prolinaj mezi sebou v zavislosti na podminkach a datech ziskanych z cidel. Tvoje prepinani se dela tim zpusobem, ze jedes na "defaultni" mapu, rekneme mapy 5-12 a mas v kabine cudlik. Ten zmacknes a diky napojeni na dual stage electronic boost controller se zvedne plnici tlak na turbu, a zaroven vysle signal do jednotky, ktera pozna ze nema jezdit na mapy 5-12 ale na mapy 15-20. Takze prioritni je zvolit takovou jednotku ktera tyhle vstupy uz ma. Coz je dneska skoro kazde kolem 10-20t (haltech, microtech, aem apod). Ja osobne ladil mapy za ceny kolem 40-80t za kompet auto, ale teda i s dalsim servisem..
Co se tyka cenovy politiky jednotek, tak predstava ze je jednotka postavena maximalne za petikilo je smyslena. Kdyz se podivas na megasquirt kterej je takovej samo-domo (ne PnP verze) tak ty naklady na material a elektroniku jsou sice za 3-5t, ale druhou casti ty jednotky je software a sladeni komponent. A to je to hlavni knowhow ktery ty prodejci do toho davaji. Ono naprogramovat jednotku a mapy v notepadu a prepalit tim vnitrni eeprom, je neco jinyho nez kdyz si muzes doplnovat tabulku v programu podobnym excelu, hybat s koleracemi, nastavovat zapalovani po pul stupnich, divat se na mapu ve 3d a vsechno logovat a monitorovat v realnym case pri behu motoru..