• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Hmm, jak tak na to koukam, tak tu Spec.B bych si nechal libit... ale nechtel bych to zivit, 12l benzinu kombinovana uz je moc... :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    WILDENBURY_SQ: Zajímavý čísla, ta cena. Zaujalo i STK do 10/2173. Možná proto je to tak drahý. :-]
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    WILDENBURY_SQ: JJ v pondělí jdu na něj, pokud bude vše cajk, rovnou s tím odjedu... :-)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    Subaru kombi 3.0 R Spec. B MY2006 | AktuálníVozy.cz
    http://www.aktualnivozy.cz/osobni/subaru-kombi-3-0-r-spec-b-my2006-4510667/
    Nemůžu si pomoct, nepřijde vám to trochu drahý? Za pěkný auto týhle třídy z roku 2005-6 bych čekal třeba 250 (klidně bez DPH), ale nad 300 mě to prostě trochu sere. :) Ale asi se musim smířit a nebo bejt trpělivej a čekat. Všechny H6R v lepší výbavě a 6tikvalt manualem jsem v prubehu poslednich mesicu nachazel nad 300.

    Jsou i hezky a levnejsi kousky, nejakej mistni kolega kouka po tomhle...
    Subaru Legacy 3.0 AT Exclusive, - Sauto.cz
    http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/legacy/16201576?goFrom=list
    Ale kdyz ono to neni presne to co chci :/
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    WILDENBURY_SQ: V alm je prodejce můj kámoš, jestli chceš, něco bych mohl domluvit a zjistit zákulisní info ;)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    Nechcete někdo komplet přední dveře na B4 než je švihnu na inzerci?

    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    WILDENBURY_SQ: Je krásný to Legacy...akorát já chci sedan v automatu... :-) Jeden je v Kladně, ale vypadá dost divně na první dojem... :-D
    DBR
    DBR --- ---
    WILDENBURY_SQ: v ALM moc slevu necekej max tak 10-15 .....
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    BLULAJTA: Hm. Shanet hezkou H6, good luck. Viz WILDENBURY_SQ.

    Hodlam mrknout na tuhle a trochu smlouvat o cene, ale to je manual (ten zas chci ja).
    Subaru Legacy 3.0R Spec.B 6MT | subaru-alm.cz
    http://www.subaru-alm.cz/subaru-legacy-3-0r-spec-b-6mt#!prettyPhoto
    (Pokud bys o ni mel nahodou taky zajem, jdi ji klidne omrknout, nemam ji nijak rezervovanou...).
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    Pánové "profiSubaristé"... jelikož z koupě H6 sešlo, kvůli negativní ilustraci u Cebie...prosím kohokoliv v Praze, aby se mnou projel jeden kus z auta Jarov...finanční odměna jistá, nejsem prostě takový profík, abych vše poznal...je akorát třeba se domluvit dopředu, jelikož jsem mimopražský...případní zájemci nechť použijí poštu...děkuji předem a doufám, že se nějaká dobrá duše najde... :-)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    ja mel 2001 a bylo tam nivo + manual stelung
    DBR
    DBR --- ---
    CROSS: porad mam mezery koukam, a to mam uz 4te subo :) dik za info
    CROSS
    CROSS --- ---
    DBR: na ročníku 2007 byly niva a manuální nastavení světel
    DBR
    DBR --- ---
    GEEK: a niva nebo tlumice ?
    GEEK
    GEEK --- ---
    DBR: ja u staryho forestera mam manualni nastaveni, jestli myslim, co ty myslis:)
    DBR
    DBR --- ---
    WYMA: nojo pravda na to jsem zapomel ..... jak pise Jesse dat normalni pruziny + tlumice a je klid , jen se tim tusim ztrati moznost nastaveni svetel, ( predpokladam ze tam neni manual nastaveni vysky svetel )
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JESSE_MORENO: Naopak, torsen je z toho nejlepsiho co muzes jako mezinapravak mit. Ve vychozim stavu (vsechny kola jedou) mas rovnomerny rozlozeni momentu na vsechny kola; kdyz ti zacina nejaky kolo prokluzovat, automaticky a uplne okamzite prichazi o cast kroutaku. Krasne je to videt v rychlosti v zatacce kdyz brzdis motorem, u auta s aktivnim diffem se ti strida nedotacivost a pretacivost, kdezto auto s torsenem se bude chovat porad stejne, resp. chvili pred tim nez se to utrhne se to pomalu zacne chovat nedotacive, ale velmi ukaznene.
    Problem je kdyz uz se jedno kolo utrhne protoze pac pak se ten torsen vicemene otevre, coz zachranuje esp pribrzdovanim toho utrhnutyho kola a razem se to auto chova uplne jinak.
    S tim ze "new generation quattro", cili tusim modely 2011 a novejsi torsen nemaji, maji docela dobry aktivni diff ktery se chova ukaznenejc pri uplne ztrate trakce jednoho kola, ale zas se hur chova pri castecnem prokluzu.
    Pazgrivci s motorem napric torsen mezi napravma nikdy nemely.
    CROSS
    CROSS --- ---
    jo jo, samoniveláky jsou raketa... mně vydržely na 2007 foresteru asi 130 tisíc km, pak jsem to měnil za origo, byl to pěknej dáreček pro následného kupce (prodal jsem o 10k km později, tak je měl funglový..)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    no prave mel jsem to taky ono se to zda ze je to velka tragedie ale neni

    je tam normalne nivo tlumic a k nemu velmi slaba pruzina takze kdyz tlumic zdechne tak ta pruzina vubec nedava ani mensi diry a fakt to boucha

    hlavne to probuh za ty nekrestansky penize nemenit za original!! to pak vychazi snad na 10kKc jeden tlemic

    ideal je nechat za cca 6 - 7kKc na zakazku pruziny (cena za par) a k tomu obycejny tlemice za par korun a je to naporad vyreseny a nebo tam pak ruzne diy navarovat misky pruzin atd... no udelal bych tu prvni variantu radeji a bude klid :)
    WYMA
    WYMA --- ---
    DBR: tam jsou niva ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam