• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR: JESSE_MORENO: sundat tmavý folie ze zadních světel, nahodit normální (klidně obyč oťas) kola a kapotu z gt lega místo tý obří lopaty co tam nepatří a vůbec by mi nevadilo, že to je "bastl"... otázkou je jak to po těch x letech drží dohromady, ale na to by asi stačila návštěva u tvůrců.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    DBR: zimaky nokian protoze jsem mel moznost koupit levne a jsem docela spokojenej, letnaky neresim :o)
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: to je slusnej bastl :)

    tak prezuto na letni ( konecne)

    BTW co jezdite za pneu ( jestli mate nejake preferovane)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOOBY: jo tendle bastl... jo tak ten byl nejakou chvili na prodej to je pravda
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    JESSE_MORENO: nn, tohohle myslím:
    Prodám Subaru Outback, WRX, LPG, 4x4. Karosérie 2000 rok, mo - Inzerce / Bazar
    http://www.subaruclub.cz/inzerat/prodam-subaru-outback-wrx-lpg-4x4-karoserie-2000-32174
    fakt je, že teď už ho jinde nenajdu...
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOOBY: v inzerci AWD? nic jako WRX otase tam nevidim... nemyslis toho 3,6R?
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    IKSIK: neměla, jednu dobu jsem ho hrozně chtěl, stejně jako wrx oťase od awd, kterej je mimochodem zase v inzerci.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    J3RRYNA: Úža. A měla redukci? ;)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    J3RRYNA: jak rikas ;)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    PRZZI:
    IKSIK:
    V USA měli jednu dobu i Outback XT s foukanou benzínovou dvouapůlou :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    IKSIK: no blbý nejsem, napsal jsem s turbem a měl jsem samozřejmě na mysli s turbodieslem
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    PRZZI: Když se dělá OTB s TURBOdieselem, tak v něm to TURBO asi je, že jo. :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SCOOBY:sem ani nevěděl že se dělá otb s turbem. Ale absence redukce u toho mého mě mrzí.
    GEEK
    GEEK --- ---
    DBR: ja ji pouzival kazdej den:)
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PRZZI: dělal jsem si srandu z toho, že diesel v sůbech je taky s turbem a tím pádem bez redukce, sorry, asi po sedmičce bílýho nejsem tak vtipný jak jsem si myslel... :)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    redukce se hodi obecne pri jakymkoliv pomalym popojizdeni, at uz v terenu nebo zacpach. Spojku to setri docela dost, protoze kdyz clovek potrebuje pomalu nekam, tak nemusi jet na prokluz spojky, ale proste na redukci.
    A radit jde urcite za jizdy, jinak uz bych mel po prevodovce :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SCOOBY: moc nerozumím tomu jak to myslíš ;-) turbo nemám a na Žižkově jsem zatím neparkoval
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: nene sice je to US verze ale manual

    PRZZI: u dieselu to nedali, co vim tak meli dost horko se spojkou aby prenesla ten kroutak co diesel ma - ten samej OTB jsem mel taky ....... ( a po 70 menili polomotor )
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    U automatu redukce nedava smysl (motor podtocenim chcipnout nemuze a spojka co by dostavala zabrat tam neni), tam se naopak pouziva tlacitko ktery radi rovnou dvojku, aby se omezil kroutak na kolech a tim se snizila pravdepodobnost prokluzu.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PRZZI: a máš v něm turbo, nebo jsi parkoval na Žižkově s otevřenou kapotou? :D
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SCOOBY: já mám OTB 2008 diesel a taky bez redukce, co jsem četl tak u této generace to dostali jen benziny.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR: máš automat? zapomněl jsem, že automaty a US verze je taky neměli...
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: ja mam atm OTB 2006 a tam fakt redukce neni, mel jsem ji ale na obou Legacy
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    redukci maj jenom atmosférické kombiky a Forestery, nevím jak je to u aktuální generace. Kazdopadne na fotce je v gc8 reza. A imho redukce jde radit za jízdy, je tam primárně proto, aby spojka v terénu nedostávala takovou sodu.
    KOZEL
    KOZEL --- ---
    DBR: Ja od podzimu uz asi stokrat :-) Mozna je to jen nadseni z myho prvniho auta s redukci, ale přijde mi to dost prakticky do zácp a při složitějším parkování.
    DBR
    DBR --- ---
    J3RRYNA: fakt ? hmmmm ja si tak matne pamatuju ze tohle bylo v manualu ale uz je to dlouho

    ja ji za 8 let pouzil tak 2-3x ...... ted uz ji na poslednich 2 autech nemam
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    BISCUIT: redukce. radit lze kdykoliv (pokud je to subaru ;) ) , staci seslapnout spojku. (jen si clovek musi hledat otacky, aby nevyletel do cervenejch ..) maj to (snad) vsechny subaru imprezy co nemaj turbo (protze v nizkech otackach motor moc netahne ...)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    DBR: Za klidu? Já myslel, že ta redukce je synchronizovaná...
    DBR
    DBR --- ---
    BISCUIT: redukce, řadit ( zapnout) za klidu ne za jizdy maximalni doporucena rychlost s redukci do 70km/h
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    BISCUIT: já jsem teda ještě nikdy žádný Subaru neměl, ale jen co jsem vykoukal z inzerátů, tak to mezi řadičkou a ruční brzdou je redukce a ty tlačítka jsou vyhřívání sedaček ;-)
    BISCUIT
    BISCUIT --- ---
    pordite mi nekdo na co je ta packa vedle radicky? redukce nebo diferencialy? a pak jsou tam jeste takovy tlacitka vedle rucni brzdy...

    diky
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    Diky za rady. Brace yourself, financni šok jiz odezniva, ponakupni servis, ondulace a leštemí se blizi.... Vrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmm!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam