• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Jako ke škarpě na vnitřní straně zatáčky? To asi jo, když máš ještě šanci se k ní dohrabat.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: pomůže. Pokud vlítneš v zatáčce na led, tak máš slušnou šanci auto otočit bokem ke škarpě, takže se chytneš na krajnici a vyrazíš správným směrem. Been there, done that, changed the underwear.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    NIXIMOR: Podle toho, kam je ta zatáčka. :)))
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    IKSIK: pokud se ritim do te vlevo, tak by mohla :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    NIXIMOR: Hlavně nešlápnout na brzdu. To stačí, ne? Když se řítíš v zatáčce do škarpy, tak ti ta čtyřkolka už moc nepomůže. :-)
    SPM
    SPM --- ---
    NIXIMOR: Koupit H6 :-D

    NIXIMOR: Neříkalo se to jenom v souvislosti s bržděním na suchém asfaltu? Tam to možná pořád bez ABS bude brzdit líp - za cenu toho, že na tom asfaltu necháš vzorek a to auto je během toho neovladatelné.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NIXIMOR: Většina těchdle keců o ABS zastydla v době prvního uvedení ABS. Teoreticky jo, prakticky nikdy neodhadneš kde ta hranice sepnutí ABS je, takže brzdíš míň než je možné, zatímco to ABS to umí změřit docela dobře.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    A jeste jeden dotaz - brzdeni s ABS/bez. Nedavno jsem cetl pekny clanecek na autoforu, ze brzdeni se seslapnutym pedalem na max pri plnym ABS prodluzuje brzdnou drahu a nejefektivnejsi je brzdit tak, aby ABS tesne neseplo. Zkousel jsem si to zmerit, a brzdna draha bez ABS byla temer dvojnasobna nez s nohou na podlaze a plnym ABS. Zkouseli jste to taky nekdo a mate pripadne jine zkusenosti?
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Byl jsem si ted trochu zajezdit na parkovisti a jsem se sebou velice nespokojeny... Teorii znam, vim ze mam prislapnout plyn a nesahat na brzdu, ale protoze jsem zvyklej jezdit v nizsich otackach (tak do 3500), tak nez se ta atmosfera roztoci aby dokazala pretlacit smyk, uz bych byl ve skarpe... (Lego 2.0R)
    Dokazete mi nekdo poradit co mam delat jinak? :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    Jsem zvědavý kdy narazím na limity, zatím jen příjemně překvapuje a posouvá možnosti

    SPM
    SPM --- ---
    Tak ono do rozjebaný 2.5ky se dá taky zahučet za hromadu peněz, z tohohle mi nepřijde, že by H6 byla nějak výrazně náročnější... potencionální rozdíl je asi v tom, že u 2.5 se dá při koupi vybírat z více kusů a tedy najít si nějakou méně zanedbanou a když už se to vysere, tak se po vrakovištích dá najít více náhradních dílů... jako třeba celý motor nebo převodovku :-)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    SMOKY: Dá se pořád dotáhnout z DE, nicméně mě by se teda taky nechtělo... :D
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    SPM: Mas pravdu. Otazka je, v jakym sou stavu, jelikoz neudrzovana H6 je potencialni dira na penize. Byl sem se letos podivat na jednoho Outbacka H6 a dle AWD bych do toho musel narvat minimalne 80k aby bylo v pohode :)
    SPM
    SPM --- ---
    SMOKY: 6 kvalt manuál mělo akorát Legacy SpecB a to se bude hledat hodně dlouho (a nejspíš to tu vysokou cenovku mít bude)... naproti tomu H6 outbacků se za poslední dobu pár vyrojilo, ani ne za tak vysoký ceny.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    MARIHAI: Mam tu starsi 2.5 121 kW, v manualu. Spokojenej sem, ale asi bych snesl trochu vic vykonu. S tim automatem bych se bal, ze uz to moc nepojede. Jinak tahle starsi 2.5 ma obcas problem s tim, ze to zere olej (coz to moje zere, leju tam tak litr na 3000-4000km). Bohuzel ty H6 si drzej hodne cenu a je problem vubec nejakou sehnat, jinak bych sel asi do ni. Vyhoda je, ze to ma 6ti kvalt manual nebo 5ti kvalt automat a pri beznym jezdeni si to nesezere vo moc vic.
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    SMOKY: Automat manual? Spokojenost? :)
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Legacy 2.5 - V lete s klimou, vetsina cest dalnice okresky - cca 9 , ted v zime spis po meste cca 11 . Jinak je palubni pocitac mi ukazuje tak o litr lepsi spotrebu, nez je ve skutecnosti.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Poznámka ke spotřebe, Forester SH nový gumy Dunlop Winter Sport 5 -spotřeba šla při dojížení do práce Kladno-Praha po okreskách do Bubencče o litr dolů na 8,6 -docela překvápko.
    SPM
    SPM --- ---
    TOMBRIDER: A ještě permamentní AWD, což taky kus výkonu sežere :-) Ale jo, říkat nějakému TDIčkaři, že to žere jenom 10 smysl nemá... ale spousta ostatních lidí to čekala taky horší. (Ale já mám teda těch koní jenom 209 :-D )

    BLULAJTA: Tady bych zase klidně i přidal. IMHO jezdit tim pár kilometrový trasy po Praze v zácpě v zimě, tak bych věřil, že to dá i 20 :-)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    TOMBRIDER: Uvádím kombinaci...čistě město a zima klidně přes 14... :-D
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    BLULAJTA: málo.. mám ve volvu 2.4t slabejch 200koni a 11l/100km průměr. Ted sem hodne jezdil kolem komina a sviti tam 14...
    Takže tvoje spotřeba mi přijde opravdu dobrá.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam