• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    SPM
    SPM --- ---
    EXCITE: buď to zamrzlo (ikdyž jsem to dělal asi hoďku po jízdě, takže v tom motorovym prostoru ještě vysloveně zima nebyla) nebo to přirezlo těma sračkama na silnicích - jak se teď brutálně všude solí, tak ty sračky lítaj do všeho a on ten zámek je hned za maskou... Ráno tomu pomohlo WDčko, prostříkal jsem to a povedlo se mi to zamknout :-) Tak snad to dá chvíli pokoj, než bude nějak rozumně na detailní čištění a promazávání :-)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SPM: ti to zamrzlo, ne?
    SPM
    SPM --- ---
    Hmm, tak jsem zase asi na nějakou dobu dojezdil :-/ Šel jsem dolít olej a nějak se mi rozmrdal ten mechanismus na kapotě - prostě mi nejde zavřít. Ten pojistný zámek drží, ale nedovře se to. Lanko tam je, tahá se za něj, pružinka taky... jak to má fungovat netuším. A venku počasí jako stvořené na to rozebírat zámek a bádat nad tím :-D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: třeba tady https://www.google.cz/...h%3D100%26yaw%3D225.36203%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?hl=cs sem se vnejsi krajnice krasne chytil (je tam novej asfalt a ta zatacka byla komplet pod ledem, a byl to prvni led co sem na ty ceste potkal)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Je ta zatáčka na Street view? Si nedovedu představit, jak se chytáš vnější škarpy. :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: myslím směrem kam pokračuje asfalt. Neumím si úplně představit, jak se subem překompenzovat smyk až takovým způsobem, aspoň ne v rychlostech co se tyhle věci stávají mně (60 tam co je rozumný jet 40)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Jako ke škarpě na vnitřní straně zatáčky? To asi jo, když máš ještě šanci se k ní dohrabat.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: pomůže. Pokud vlítneš v zatáčce na led, tak máš slušnou šanci auto otočit bokem ke škarpě, takže se chytneš na krajnici a vyrazíš správným směrem. Been there, done that, changed the underwear.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    NIXIMOR: Podle toho, kam je ta zatáčka. :)))
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    IKSIK: pokud se ritim do te vlevo, tak by mohla :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    NIXIMOR: Hlavně nešlápnout na brzdu. To stačí, ne? Když se řítíš v zatáčce do škarpy, tak ti ta čtyřkolka už moc nepomůže. :-)
    SPM
    SPM --- ---
    NIXIMOR: Koupit H6 :-D

    NIXIMOR: Neříkalo se to jenom v souvislosti s bržděním na suchém asfaltu? Tam to možná pořád bez ABS bude brzdit líp - za cenu toho, že na tom asfaltu necháš vzorek a to auto je během toho neovladatelné.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NIXIMOR: Většina těchdle keců o ABS zastydla v době prvního uvedení ABS. Teoreticky jo, prakticky nikdy neodhadneš kde ta hranice sepnutí ABS je, takže brzdíš míň než je možné, zatímco to ABS to umí změřit docela dobře.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    A jeste jeden dotaz - brzdeni s ABS/bez. Nedavno jsem cetl pekny clanecek na autoforu, ze brzdeni se seslapnutym pedalem na max pri plnym ABS prodluzuje brzdnou drahu a nejefektivnejsi je brzdit tak, aby ABS tesne neseplo. Zkousel jsem si to zmerit, a brzdna draha bez ABS byla temer dvojnasobna nez s nohou na podlaze a plnym ABS. Zkouseli jste to taky nekdo a mate pripadne jine zkusenosti?
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Byl jsem si ted trochu zajezdit na parkovisti a jsem se sebou velice nespokojeny... Teorii znam, vim ze mam prislapnout plyn a nesahat na brzdu, ale protoze jsem zvyklej jezdit v nizsich otackach (tak do 3500), tak nez se ta atmosfera roztoci aby dokazala pretlacit smyk, uz bych byl ve skarpe... (Lego 2.0R)
    Dokazete mi nekdo poradit co mam delat jinak? :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    Jsem zvědavý kdy narazím na limity, zatím jen příjemně překvapuje a posouvá možnosti

    SPM
    SPM --- ---
    Tak ono do rozjebaný 2.5ky se dá taky zahučet za hromadu peněz, z tohohle mi nepřijde, že by H6 byla nějak výrazně náročnější... potencionální rozdíl je asi v tom, že u 2.5 se dá při koupi vybírat z více kusů a tedy najít si nějakou méně zanedbanou a když už se to vysere, tak se po vrakovištích dá najít více náhradních dílů... jako třeba celý motor nebo převodovku :-)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    SMOKY: Dá se pořád dotáhnout z DE, nicméně mě by se teda taky nechtělo... :D
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    SPM: Mas pravdu. Otazka je, v jakym sou stavu, jelikoz neudrzovana H6 je potencialni dira na penize. Byl sem se letos podivat na jednoho Outbacka H6 a dle AWD bych do toho musel narvat minimalne 80k aby bylo v pohode :)
    SPM
    SPM --- ---
    SMOKY: 6 kvalt manuál mělo akorát Legacy SpecB a to se bude hledat hodně dlouho (a nejspíš to tu vysokou cenovku mít bude)... naproti tomu H6 outbacků se za poslední dobu pár vyrojilo, ani ne za tak vysoký ceny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam