NIXIMOR: Však na dlouhé rovince si klidně bublej 2 - 2,5 rpm, to ničemu nevadí... Když začne úsek být techničtější, drž to prostě ve větších otáčkách (klidně 4 - 5k rpm+), před zatáčkou si auto chystej, klidně na brzdách, **pokud s nima umíš citlivě zacházat**, do té zatáčky vjeď raději pomaleji a na výjezdu to klidně zašlápni, čtyřkolka Tě krásně vytáhne.
Pokud dostaneš na vjezdu do zatáčky nedotáčivý smyk, v zásadě to můžeš buď "vykvedlat" velmi rychlým, plynulým opakovaným utahováním a povolováním rejdu, pokud je nedotáčivost mírná, v menší rychlosti lze dokonce naopak zarejdovat naopak poněkud přehnaně dovnitř a jít na plyn, ale pouze pokud máš ještě dostatek místa, přechod do přetáčivosti bude legu s dlouhým rozvorem možná chvíli trvat...
V neposlední řadě lze nouzově použít i ruční brzdu (zatáhnout intenzivně, klidně na max. ale jen na kratičkou dobu, v případě nutnosti i dvakrát) a pak z toho plynem ven...
Co se ABS týče, tak na Spec.B mě v zimě sralo natolik, že jsem ho dost často prostě odpojoval, teďka na Impreze žádné ABS ani není a je to pecka. Prostě přemýšlím víc dopředu, před každou zatáčkou si dostatečně dopředu oťukám míru adheze a následně tomu pak přizpůsobuju bod, kde zahajuji "threshold braking", tedy si přes zpětnou vazbu v pedálu hlídám, abych byl neustále těsně před momentem zablokování kol, přičemž pokud se mi jedno, nebo více kol zablokuje, jen jemně povolím, dokud se neodblokuje/neodblokují a pak zase pokračuju v brždění na hranici adheze. Na Impreze nemám srovnání, ale ve Spec.B jsem byl schopen bez ABS brzdit mnohem, mnohem efektivněji, než s ním. Vždycky, když jsem si myslel, že mám ještě rezervu, seplo se... Prostě se to na můj vkus spínalo poněkud brzo....