EXCITE: mám benzínovej dvoulitr s CVT, AWD u toho vypadá trochu jinak, než popisujou (procházel jsem i tu příručku, co maj na českým webu, ale moc chytrej z toho nejsem), mám tam režimy Eco (předek + automaticky zadek při prokluzu, hádám ekvivalent škodovek ;-]), Auto (jestli se nepletu 50:50 s nějakou variabilitou) a Lock (tj. natvrdo 50:50). To CVT má navíc stupeň L, čili redukci.
Jde o pofacelifovej modelovej rok 2016, koupenej v listopadu 2015.
Většinou to mám na Auto, někde na horách, na sněhu a pod. používám Lock. Proč tam je Eco mi neni jasný, ve spotřebě nepozoruju oproti režiu Auto žádnej rozdíl. Obecně vzato při mém stylu jízdy se to elý chová hodně podobně jako Forester, se kterýma jsem jezdil osm let před Outlanderem, takže to byl bezbolestný přechod, navíc jsem šel z nafty k benzínu a na to CVT si nemůžu stěžovat, fofrklacek už asi nikdy. :-]