• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    4PTO
    4PTO --- ---
    SPM: Já jsem v Subaru ráji na nz. Přijde mi ze těch gt/gtb tu jezdí vic jak bezturb..
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: H6 :-) Ale twinturbo IMHO v Evropě normálně nebylo - třeba to, co bylo/je v AWD bazaru, tak bylo s pravostranným řízením... takže jich jednak bude hrozně málo a jednak bude asi dost potíž to servisovat, pač ty nestandardní díly asi běžně nebudou...
    4PTO
    4PTO --- ---
    CROSS: Tak on spis asi myslel motorizaci obecně jestli brát imho.

    Mne by zas zajimalo jakej motor vzit do lega 2000+ v AT... jestli twinturbo nebo nektery z 2,5L/2L/3L..
    Najeto vetsinou 200-240kkm.
    CROSS
    CROSS --- ---
    OMIKK: proč takovej vůz brát asi víš nejlíp ty (jinak bys po něm nepokukoval), pokud neni zrezlej, může být i po 17 letech relativně OK, záleží na historii toho konkrétního auta.
    OMIKK
    OMIKK --- ---
    cest,
    pokukuju po foresteru rv.2000 2l benzin,92kw, ujeto 250k
    mate nejaky rychly reference?proc takovej vuz brat ci nebrat?..
    ..nikdy semv subaru nejel ani neznam nikoho kdo mel..
    NILOR
    NILOR --- ---
    4PTO
    4PTO --- ---
    NIXIMOR: Na zelandu je subaru jak v cr skodovka.. mmj taky nejkradenejsi auto :) a neni krizovatka aby na ni nestaly minimalne 2-3 suba.. tech druhu a vybav a typu...uz jsem se v tom davno ztratil.
    6746
    6746 --- ---
    NIXIMOR: Mas misto v kufru? :)
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746: Jestli oni to za mořem nepočítají jinak - normy, metodika?
    Subaru Towing information page
    http://www.cars101.com/towing.html
    Podle tohodle přehledu by moje outo mělo mít 2700 liber (1220 Kg místo těch 1800) pro "trailer brakes", a Baja pak 2400 liber (= 1090 Kg).
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    NIXIMOR: ono je to vidět i na inzerátech na prodej dílu a příslušentví 99% je toho z USA. Bžel.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Vazeni, jsem ted na chvili v USA a tady je to pro milovniky Subaru uplny raj. Spoustu BRZ, spoustu WRX/STi, Outbacky nove i stare, luxus. Je tady toho tolik jako u nas fordu. Nadhera :)
    6746
    6746 --- ---
    E_BLIMP: Hodne zvlastni... Na magistratu se s tim asi nechteli moc babrat... Nebo na homologacni zkusebne na ameriky v Hradci se s tim nechteli babrat... Tahle moje konkretni byla uplne prvni dovezena do Cech. V ty zkusebne byla udajne nekolik mesicu...
    Za OTB bych dal podvalnik a takhle sem ostrouhal... Ne ze bych to chtel utahat vlekem, ale je hezky mit tu moznost...
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746: Zvláštní.
    6746
    6746 --- ---
    E_BLIMP: Baja (2004) v papirech 700/1000kg
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746:
    SPM:
    Outback 2.5i 121 kW (2007): 750/1800.
    SPM
    SPM --- ---
    6746: 1800kg mám na H6ce, nejsem si jistej, jestli 2.5 neměly míň... ale 700kg zní jako hodně málo.
    6746
    6746 --- ---
    E_BLIMP: Diky. Je to druhy auto do rodiny tak by mohla chvili slouzit... Ted je jeste jedna na prodej v Klatovech, za hodne nizkou cenu, ale to je tak trochu vrak...
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746: Roky jsem koukal, jestli se nějakej u nás neobjeví, na některý věci je to ideální stroj. Držím palce a ať slouží.
    6746
    6746 --- ---
    E_BLIMP: Diky za info, vsechno to chci a nutne potrebuju, ale z prasatka uz zbyly jenom strepy... Pri prihlasovani na cesky znacky si tehdy spoustu udaju nejspis vycucali z prstu, takze tezko rict jaka je nosnost atd. Papirove je to N1. 4 mista k sezeni, uzitnou hmotnost tim navysili o 85kg. Treba na tazny to ma jenom 700kg brzdenej i kdyz OTB ma 1800kg... Zadni celo je na pohled fakt robustni. Zadna cedulka se zatizenim tam ale neni. Mam origo navody a spoustu papiru, tak se na to kouknu. Sam jeste budu chvili zjistovat, jak velkej nesmysl sem si vlastne koupil...
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746:
    Nejjednodušší řešení je přikotvený uzamykatelný box na korbě. I kdyby někdo dělal na zakázku rolety nebo víka, tak by pravděpodobně musela jít pryč ta stávající nástavba s "rollbarem", což je škoda.
    Ale v USA k tomu tovární věci ještě mají:
    Subaru Baja Tonneau Cover | Subaru Baja Bed Covers |
    http://www.siraweb.com/subaru-baja-tonneau
    Delta® 1-235000 - Subaru Baja 2003 Champion Standard Single Lid Crossover Tool Box with Gearlock
    https://www.carid.com/...a/dt-mini-single-lid-dplate-mpn-1-235000.html?singleid=99139630&url=1615364

    Šikovná věc je tohle:
    Subaru Baja Bed Extender (Part No: E7210LS501)
    http://subaruonlineparts.com/subaru-baja-extender-p-1307.html

    A dotazy, máš někde zdokumentovanou nosnost zadních vrat? A je nějak oproti OTB pořešená nosnost zadní nápravy?
    SPM
    SPM --- ---
    BLULAJTA: jo, u nějakejch USA verzí i u OTB byl nějaký turbo nesmysl :-) Ona logika selhává na více místech... třeba ty H6ky mají jiná zrcátka, což je fakt super, když jedno rupne a člověk shání jiné :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam