• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    4PTO
    4PTO --- ---
    a přefotil jsem, na fotkáh vypadá ještě líp než na živo :D




    4PTO
    4PTO --- ---
    4PTO: ajo, nevsim jsem si toho vykrojeni na ovladani navigace tak to nic...
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: tys věděl že tam jsou v e*tune verzich tyhle interiery? nebo to je jen vymontovana ta japonska navigace vlastne asi
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Malej Subarista


    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Když tohle čtu, tak mne napadlo, jestli jde a jestli někdo zkoušel kitovat atmosferické Ej20 nějakým takovým setem?
    Tomei Single Scroll Turbo Kit M7960 Fits EJ20 EJ25 EJ205 EJ257 EJ255 STi WRX | eBay
    http://www.ebay.ca/...257-EJ255-STi-WRX-/272117169108?hash=item3f5b727bd4:g:AFAAAOSwXshWqJ1a&vxp=mtr
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    J3RRYNA: Na co dvou a pulu, ty oturbeny ej20 jsem v mnoha ohledech lepsi :)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    4PTO: Paráda, koupil jsem taky za 37, ale SFko... zatím drží, tak kdyby umřelo, tak dám vědět, že Ti lego vydrželo déle :D P.S.: Doufám, že to máš aspoň dvouapůlu :P :D
    EXCITE: L = Legacy, F = Forester, I = Impreza - starší JDM znáčky na grilu... bylo jich více iterací...
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    ja uz nejakou chvili slintam na timdle:




    Auta : SUBARU Legacy kombi GT-B Etune AT MY2001 - AWD Subaru Praha
    http://www.awd.cz/autobazar/autobazar/subaru-legacy-kombi-gtb-etune-at-my2001-detail

    hrozne si mi libej tydle lega :)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    4PTO: co to je na ty masce za znak?
    6746
    6746 --- ---
    4PTO: Pecka, hodne krasny auto...
    A takovyhle kola nutne potrebuju na Baju...
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: zajímavý, to moje má jenom blokace vyšších stupňů... nicméně on to tam není problém tak držet jako že při těch 4 rychlostech ty otáčky při přeřazení moc lítaj :-) Ale jak řikáš, je to splašená postel na výlet, ne závoďák (já mám navíc outbacka). Co se týče posilovače řízení, tak si hlavně nikdy nesedej do ničeho od koncernu; to bys teprv viděl, jak se zabiješ na dálnici, když ti sedne moucha na volant ;-)
    4PTO
    4PTO --- ---
    horší fotku nemám :D .. jo a rád bych podtoknul že to nejlepší na tom je že mě stálo 38 tisic s plnou nadrzi, novou technickou a jistym druhem silnicni dane co se tu plati na dalsiho pul roku :D musim rict ze pokud je to auto tak ok jak se tvari tak je to i na mistni pomery prevelice dobrej deal :))
    jinak 205 tisic najeto, pumpa a rozvody hotovy pri 200. vsechny naplne (1500km zpet), nastrik spodku, novy tazny, klima po repasi vcetne remenu, 4novy pneu na nejhezcich kolech..
    blbne ukazatel paliva (na random sjede dolu a pak vyjede zas zpatky) a nefunguje sklapeni zrcatek. jo a zadni okno nejde stahnout od ridice..interier pekej celkove moc pekny auto..mechanicky se jevi nadstandartne, uvidime jeslti se vysere nebo bude drzet...
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: co je na tom zvlastniho? proste co ma tacho 180 je sedej jpn import, co ne..je vyrobeny pro neJPN zem ne?

    SPM: jen k tomu AT, nevim jestli víš, ale je tam tiptronic s razenim na volantu, takze v otackach se to drzet da jestli myslis tohle....a o kolik to podrazuje pri podrazeni z plnejch se podivam ale myslim ze k tem 4..

    ...ale i tak... pro me je to proste splasena postel (na vylety) nez nejaky solidni sportovni svezeni (coz jsem od toho ani necekal..) ten posilovac rizeni me vyslovene jebe.. zlata reza tam jsem se nebal ze sedne na volant mucha a ono to zatoci :D ne, uvidime, vsak to mam den a 600km.. jo a a prvni nadrz 9,3L/100km :Dmusel jsem se celou cestu domu tahnout za nasim duhym autem :))) ale jde to! lol


    LEHUOK: si to přijeď zkusit sám, ja na sebe nemuzu upozornovat O:-)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: jj je to zvlastni, pritom NZ New kusy co tu jsou (4gen alespon) maji tachac do 260kmh. S tema japoncema je obcas trabl protoze
    a) kilometry mohou byt falsovane (at si rikaji buhvico o certifikacich)
    b) neni servisni historie
    c) pasmo FM pro radio je posunute takze je potreba band expander
    d) tachace do 180ti a omezovac
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: aha :-) že se jim ale vyplatilo dělat dvojí popisky tachometrů, když to do evropy posílali bez něj :-) Tak ještě že nám EU ten omezovač povinně nenakázala... ikdyž ve finále zase zakázali ty slušný motory komplet, pač nějak s příchodem Euro5 se ty šestiválce v Evropě stáhli z nabídky...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: No u toho co jsem mel ja byl omezovac. Mel jsem lehce potunenou twin-scroll turbo, a urcite by to dalo vic, ale elektronika to pres 180 nepustila. Testovany na dlouhych rovinkach West Coast of NZ.
    4PTO: Testni jestli to ma omezovac :)
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: no, ten nápis právě nepřečtu... a bylo mi divný právě ten tacháč do 180. Na H6 (stejná generace co mám já) ho mám do 240 :-) A nepředpokládal bych, že twinturbo bude výkonově za H6 nějak zaostávat... (taky by nestačil, v papírech to má max 210 a empiricky vyzkoušeno to víc než 180 určitě umí :-) ).
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: H6 beru. S tim tachacem nemas pravdu, jeto km/h (je i kousek videt na fotce). Zeland uz jede hezkych par let metricky system (kvuli obchodum s asijskymi zememi), a ten kousek je japonsky import, kde maji KPH, a paradoxne ty tachace jsou vzdy do 180kmh. Ja mel 4gen lgt, a bylo to to same.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    v AWD americkyho outbacka pred nejakou dobu meli (na chvili sem si ho pujcil) a bylo to zatracene hezke svezeni (3L atmosfera s automatem s padlama)
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: On je na NZ, takže je to 80 mph ;-) cca 130 km/h. H6 větší low-end torque z logiky věci má, ale pořád je to atmosféra, takže ten výkon graduje s otáčkama. Takže jako ne že by to v těch nízkých otáčkách nejelo, ale ty šílenosti, co by člověk od auta s 150+kW výkonu čekal, to začne předvádět až za 4000rpm. Což v kombinaci s AT teda jednak znamená vyčkat, než to podřadí a jednak tím, že to má takhle dlouhý rychlosti, tak to má problém držet se v tom spektru vysokých otáček - když mi to přeřadí někde na těch 6000rpm, tak to spadne na 4000, atd. Právě proto mě zarazily ty otáčky na biturbu, kde tím pádem ten propad bude asi ještě o něco větší.

    NIXIMOR: co se týče dílů, tak máš pravdu. Některé díly na tom jsou jiné, což pak vede k problému je měnit - v Evropě nejsou, takže se to musí objednávat z USA, trvá to a je to pak o to dražší. Nevím jestli bych to řešil kvůli vzhledu... když už, tak třeba alespoň kvůli motoru, kde v USA budou buď nějaký turboblbosti a nebo třeba stále H6, která u nás někdy kolem 2012 vymizela...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam