• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    NIXIMOR: mám Levorga s CVT a sem spokojenej.. když už jednou za uherskej rok nastane ta potřeba, jsou pod volantem pádla.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    SPM: cetl jsem ze ta 4x4 u XV ma bliz spis k Haldexu nez ke klasickymu symetrickymu AWD, ale co se da delat, pokrok nezastavis a kdyz jsem videl nejaky videa prujezdnosti XV terenem, tak to zda se funguje velice dobre.
    SPM
    SPM --- ---
    Podle mě jedinej argument proti CVT, co zaznívá, je, že to má zvuk vysavače. Prostě to nedělá vruuuum při sešlápnutí plynu, protože to drží stejný otáčky. Naopak pro ždímání výkonu / akceleraci by to mělo být lepší, než klasická převodovka co řadí stupně.

    Trochu smutnější věc je, že VTD se u Subaru už moc nevidí a u XV snad nebylo vůbec... takže co se týče koncepce 4x4 pohonu, tak ten manuál u XV na tom bude líp...
    CROSS
    CROSS --- ---
    NIXIMOR: mám v autě jiný CVT než montuje Subaru, takže je to jen obecný komentář, ale nemůžu proti tomu říct křivýho slova — neni to na závodění, ale to neni ani moje auto, ani XV.

    Jinak bych řekl — chce to vyzkoušet, ale já si na to zvyknul snad už při testovací jízdě. :-]
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Mate nekdo XV? :) Sem se v nem v USA nejak shlidnul a rikam si ze je mozna cas vymelit Legacy dokud ma jeste nejakou cenu...
    A co zkusenosti s CVT? Vim ze nekdo tu na nej dost nadaval, ale manual uz asi fakt nechci...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Krasa, na to jak se mi obvykle 3gen lega nelibi, toto je super!
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    Muj servisak mi kdysi nabizelo lego gt 30.. v topovim stavu s volantem nalevo..
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    4PTO: Moc pekna kara! Nejsem zavistivej clovek, ale todle zavidim :)..
    4PTO
    4PTO --- ---
    a přefotil jsem, na fotkáh vypadá ještě líp než na živo :D




    4PTO
    4PTO --- ---
    4PTO: ajo, nevsim jsem si toho vykrojeni na ovladani navigace tak to nic...
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: tys věděl že tam jsou v e*tune verzich tyhle interiery? nebo to je jen vymontovana ta japonska navigace vlastne asi
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Malej Subarista


    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Když tohle čtu, tak mne napadlo, jestli jde a jestli někdo zkoušel kitovat atmosferické Ej20 nějakým takovým setem?
    Tomei Single Scroll Turbo Kit M7960 Fits EJ20 EJ25 EJ205 EJ257 EJ255 STi WRX | eBay
    http://www.ebay.ca/...257-EJ255-STi-WRX-/272117169108?hash=item3f5b727bd4:g:AFAAAOSwXshWqJ1a&vxp=mtr
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    J3RRYNA: Na co dvou a pulu, ty oturbeny ej20 jsem v mnoha ohledech lepsi :)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    4PTO: Paráda, koupil jsem taky za 37, ale SFko... zatím drží, tak kdyby umřelo, tak dám vědět, že Ti lego vydrželo déle :D P.S.: Doufám, že to máš aspoň dvouapůlu :P :D
    EXCITE: L = Legacy, F = Forester, I = Impreza - starší JDM znáčky na grilu... bylo jich více iterací...
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    ja uz nejakou chvili slintam na timdle:




    Auta : SUBARU Legacy kombi GT-B Etune AT MY2001 - AWD Subaru Praha
    http://www.awd.cz/autobazar/autobazar/subaru-legacy-kombi-gtb-etune-at-my2001-detail

    hrozne si mi libej tydle lega :)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    4PTO: co to je na ty masce za znak?
    6746
    6746 --- ---
    4PTO: Pecka, hodne krasny auto...
    A takovyhle kola nutne potrebuju na Baju...
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: zajímavý, to moje má jenom blokace vyšších stupňů... nicméně on to tam není problém tak držet jako že při těch 4 rychlostech ty otáčky při přeřazení moc lítaj :-) Ale jak řikáš, je to splašená postel na výlet, ne závoďák (já mám navíc outbacka). Co se týče posilovače řízení, tak si hlavně nikdy nesedej do ničeho od koncernu; to bys teprv viděl, jak se zabiješ na dálnici, když ti sedne moucha na volant ;-)
    4PTO
    4PTO --- ---
    horší fotku nemám :D .. jo a rád bych podtoknul že to nejlepší na tom je že mě stálo 38 tisic s plnou nadrzi, novou technickou a jistym druhem silnicni dane co se tu plati na dalsiho pul roku :D musim rict ze pokud je to auto tak ok jak se tvari tak je to i na mistni pomery prevelice dobrej deal :))
    jinak 205 tisic najeto, pumpa a rozvody hotovy pri 200. vsechny naplne (1500km zpet), nastrik spodku, novy tazny, klima po repasi vcetne remenu, 4novy pneu na nejhezcich kolech..
    blbne ukazatel paliva (na random sjede dolu a pak vyjede zas zpatky) a nefunguje sklapeni zrcatek. jo a zadni okno nejde stahnout od ridice..interier pekej celkove moc pekny auto..mechanicky se jevi nadstandartne, uvidime jeslti se vysere nebo bude drzet...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam