• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    LEHUOK: Velkej fesak!
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Kdyz uz jsme u toho, pls zpet na nastenku :)

    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Moje predchozi 3 auta byla bud BMW nebo Subaru.. Znamena to ze jsem asshole?
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: Ono nebudeš jedinej, mně to vždycky připomene tenhle obrázek :-D
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Ma tu nekdo oturbene legacy, nebo jine subaru?

    Mam zajimavou story s vymenou vzduchoveho filtru. Koupil jsem OEM filtr a s trochou namahy provedl vymenu, a ujistil se ze vse je ok. Nicneme po vymene jsem zjistil ze auto nema ten svuk sani a odfuku turba jako predtim (tah mi naopak lepsi). Tak volam mistnim specialistum, a dozvedel jsem se ze tak je to vlastne spravne, takze se ukazalo ze ten zvuk to delalo jen diky prazdepodobne spatne secvakle spodni strane toho air boxu. Pravdepodobne to zavinil ten typek co mi kontroloval auto pred koupi, protoze vim ze vzdy otevira a kontroluje stav filtru.

    No a ted jsem se docetl na Legacygt.com to same, s tim ze pod airboxem je vlastne jakysi "tlumic" toho zvuku. Pro prumerneho ridice je to proto aby to auto nemelo takovy "boyracer" zvuk. Mam obavy ze az se budu nudit, tak projedu fora a udelam ten "air silencer mod", protoze ten zvuk je proste mnohem lepsi. Jen potrebuju vyzkoumat zda to neni nebezpecne z hlediska spolehlivosti, ale zdroje zatim souhlasi ze by to nemelo mit vliv.
    http://legacygt.com/forums/showthread.php/intake-silencer-removal-walk-through-110580.html

    SPM: Ja kdyz byl este v Cechah par let zpet a jezdil jsem mati Legem 2.5i LPG, tak to bylo taky takove obyc rodinne auto, ale v zime jsem tomu daval radne zahulit :) Na druhou stranu jezdeni na okruhu, a upravy asi delaji mnohem vetsi skoru.

    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: tak důchodci s tím asi jezdit nebudou, pár jich bylo honěných asi taky dost... ale obecně je to zase o dost větší auto a s tím 6 válcem před přední nápravou s tím nepůjdou dělat až takové kraviny... Zatímco u majitelů STI jsem snad ještě neviděl žádného, který by s tím každou chvíli nelítal někde po okruhu a nedělal na tom autě mohutné úpravy za navýšení výkonu :-)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: No, tady mas stejnej problem u oturbenejch forestru, a leg.. Jizni Auckland je plnej tedle boyracer aut ktery poznas na prvni pohled.. Takze to vubec nemusi byt STI aby s tim nekdo jezdil jak prase.

    A myslim ze ID J3RRYNA svoje H6 SpecB lego taky moc nesetril.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    LEHUOK: jasne funguji. u subaru www.awd.cz ... ;) ale nevim zda delaji ze prijedou na misto prodeje.
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: tak odpada tomu turbo, takze zase se nemusi hlidat tohle... ale ono bude asi celkove i zalezet, jak se s tim zachazelo... ej20 z STIcka na tom bude asi hur patrne hlavne kvuli tomu, ze se s tim nejspis jezdilo daleko vic ostre, nez s H6, byt specB.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Kazdopadne zajimava informace. Lidi co tu prodavaji ty H6ky vsichni rikaji jak je to robustni a spolehlivy proti EJ20T... Myslim ze to bude prinejlepsim na stejno..

    NIGHTHUNTER: Dobre info, diky
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: to asi je, ale u tech s avcs je to horsi strasak... respektive u te moji starsi 154kW EZ30D se hlavy vetsinou nemeni :-)))
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    LEHUOK: aspoň něco dokážou v www.kontrolavozu.cz
    já si u nich nechal z Prahy prověřit Passata, co stál v bazaru v Brně a za ty 2500 Kč se to vyplatilo... jednak mají přístup do hodně databází, takže to co já si nechal za pár korun z Cebie ověřit, že to není kradené, z leasingu a průběh stavu km... oni mi navíc sehnali z různých servisů všechny díly a ceny přímo na VIN toho auta... takže 1. fází prošlo a tak tam poslali svýho technika, kterej to projel, nafotil a poslal mi hezkej report s tipama na snížení ceny a budoucí opravy... díky tomu už jsem pak jel najisto a koupil ho :-)
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: delaji to casto servisy... prijede se tam s tim, projdou to, reknou si za to neco jako litr.
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    LEHUOK: Bohuzel nefrci / nevim o tom, ale zni to hezky.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS: Funguji v cechach nezavisle predkupni prohlidky? Vim ze tady to docela frci, mam frajera co ma vercajk v dodavce, prijede,zvedne auto, nafoti pod a kolem, prevodovka motor, natlakuje chladici okruh apod... Projede auto, zjisti co by mohl byt problem. Podle me nutna investice pri nakupu auta nad 100k
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    TOMBRIDER: Prave, co a proc za tuhle cenu :)

    Diky, zkusim o tom zjistit vic...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Ty vymeny oleje jsou kriticky snad u vsech subaru koukam, EZ30 neni vyjimkou. U GT je zase potreba zkontrolovat filtr na olejovem privodu k turbu (banjo bolt), ktery se pri spinavem oleji jednoduse zasere, a pak netece olej do turbiny na chlazeni a mazani > turbo RIP.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    EXCITE: no, chci spis nez sportaka neco s cim se da jet na dovolenou a i mimo silnice :D A tazny, to by na BRZ vypadalo fakt divne :) Ale jinak jo, BRZ je super, jako druhy auto klidne...
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: převodovku tohle mělo snad z STI, ta by něco vydržet mohla. Ale u EZ30D oblíbená věc fouklý těsnění pod hlavou (a nepříliš levná oprava) a u těch 180kW verzí je potencionální strašák AVCS, který ten mechanismus má přímo v hlavě a prý pokud se s tím nezachází nejlíp (jako že stačí i o trochu přešvihnout výměnu oleje), tak se to v tý hlavě vyšoupe a je to na její výměnu... fakt je, že je to zjevně dotáhnutý z Německa na kšeft, takže původní cena auta musela být ještě o dost nižší... Takže tam může být v prdeli cokoliv.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    TOMBRIDER: nevím proč ale mám tam hrubku jak hovado :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam