LEHUOK: No bylo toho vice. Chtěl jsem manuál a občas potrebuji tahat těžký vozík v terénu, takže potřeba redukce (hodí se i na vytažení dodavky-ty delší tady občas potřebuji pomoc :)) ). No a jelikož bydlím v lese tak uzávěrka diferenciálu se na zimu hodí. I když ty největší problémy jsem např. loni mel paradoxně na zpevnene cestě-jakmile vyjedu z lesa (asi 500m) tak mě čeká asi 9% stoupání v 90° zatáčce. Jelikož se jedná o pasekarskou cestu tak samozřejmě priorita údržby je 3. tzn většinou až na večer (po nočním sněžení). Problémy byly ale subarko si poradilo (i s pultunovym zaprahnutym vozíkem) Nemůžu říct nic špatného, naopak.
V podstate ty pozadavky splňuje jak forester, tak vitara, s tím ze mechanická uzávěrka se může jevit jako rychleji reagující s delší životností (nemám ověřeno)
Rozhodující nicméně byla i ta cena a me se podarilo sehnat za 7900e Vitaru z roku 2011 s najetymi 130k po německém dedáčkovi. V zaloze jsem měl dražší Forester s nizsi vybavou bez tažného (8990e, 2009, 146k)
Tím VDC máš asi na mysli VLSD že?