• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: subarufanclub. ono se hlavně s těma autama asi i jinak jezdí :-) ale přijde mi, že i lidi s XT forestrama budou mít tu spotřebu spíš výš, než H6káři (nicméně XTček je zase víc...)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: SFC?

    HERR_FLICK: Tak to je spis tim ze STI ma asi trochu jine ladeni ECU.. Ja srovnavam lego 2.0t a H6, a co jsem videl na legacygt.com tak turbo je tak o 1-2l v dlouhodobem prumeru niz. U 2.5t uz to tak uplne neni
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    SPM: nebere hlavne ne kdyz to drtis, tak raketove spotrebau turba roste.. aspon teda u starsich, kde jedes s h6 za 25, ses s dvoulitrovym sti davno pres 30
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: já teda nevim, ale z těch spotřeb co kolujou po SFC fórum se mi úplně nezdá, že by 2.0 turbo bralo míň než H6 :-)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    HONZAF: Jasne. Moje pointa byla spis ze to ze se naspooluje turbo neni ani tak pricina jako spis nasledek toho ze tomu motoru clovekslape na krk.. bez dostatecnyho proudu vyfukovejch plynu by nebyl boost :)

    Kazdopadne at je to jak chce, H6 s mensim vykonem zere vic nez 2.0 turbo, takze tak.. :)
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    6746: no v podstate to tak je ... kdyz zapne turbo, zacne sranda azacne to zrat i travu kolem silnice .. :-D
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: netusim. proti STI jsou rozhodne jine pisty (sti ma vyssi kompresni pomer), turbo (sti ma vyssi plnici tlak) vstriky .. ono taky buhvi jak ktery konkretni model mam ten pocit ..
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    LEHUOK: nevim. ale nemam ten pocit. kdyz se drzim na rovnomerne rychlosti 2,5k-3k rpm(na tech 3krm zacina sranda, tzn zabira ve velkem turbo) (je to zhruba rychlost 100-130kmh pri 4krpm to je cca 160kmh) tak to vypada, ze dokazu na nadrz uject pres 700km (blbe se to zjistuje, tech 700km jsem nikdy nemel trpelivost ani naladu uject :) ) kdyz jedu rpes tech 3krpm tak jsem razem na nadrz 450-550km (popravde, ani to jsem nikdy nemel trpelivost uject :) )
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Vsak jasne, ale to pak zere vic kvuli tomu ze tocis 3k otacek, ne proto ze je naspoolovane turbo.

    Zajimave srovnani by byla spotreba ej20 a ej20t v ne-turbo otackach pri konstatni rychlosti..
    4PTO
    4PTO --- ---
    6746: :-*
    6746
    6746 --- ---
    4PTO: Spíná turbo...
    AAAAAAAAAGGGGGGHHHHHRRRRR!!!
    Tvl to snad ne tohle...
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: ze pokud neni sepnuty turbo ze by to zralo vic.. aspon u me imprezy..tam spina turbo az kolem 3t ot takze muzes jet konstantní rychlostí "bez turba" na klobouka a pokud pojedes to stejny o par km/h rychleji "s turbem" tak si to vezme nepoměrně vic..
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Co presne mas na mysli
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: v praxi to tak není...
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: jo, to bude ale stejný motor jako v STI jenom s menším výkonem, ne? Ty 2,5 litry, co se dávaly do Legacy/Outbacku (a na některé trhy i do těhlech aut dávali turbo) je AFAIK úplně jiný motor...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    HONZAF: Mno, o tom by se dalo polemizovat. Turbomotor bez zaberu turba neni to same jako stejne velky atmosferak. Jinymi slovy ten motor spoleha na turbo, a je na to patricne ladeny. Cili bez zaberu turba je tezce pod svym potencialem, jak vykonu tak efektivity.

    Naopak si myslim ze kdyz je turbo v zaberu a clovek jen udrzuje rychlost zere to mene, neb ma motor vyssi efektivitu. Vem si turbodiesely kde turbo vetsinou taha od 1.5k otacek. To ze turbo zere vic kdyz se tomu slape na krk samozrejme nerozporuju.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    142k
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    LEHUOK: ale zase diky tomu se nez zabere turbo da jezdit i s mensi spotrebou ...
    SPM: 2l5 turbo v impreze? ve wrx ho mam. s ceskym puvodem
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    215K
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam