• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: SFC?

    HERR_FLICK: Tak to je spis tim ze STI ma asi trochu jine ladeni ECU.. Ja srovnavam lego 2.0t a H6, a co jsem videl na legacygt.com tak turbo je tak o 1-2l v dlouhodobem prumeru niz. U 2.5t uz to tak uplne neni
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    SPM: nebere hlavne ne kdyz to drtis, tak raketove spotrebau turba roste.. aspon teda u starsich, kde jedes s h6 za 25, ses s dvoulitrovym sti davno pres 30
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: já teda nevim, ale z těch spotřeb co kolujou po SFC fórum se mi úplně nezdá, že by 2.0 turbo bralo míň než H6 :-)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    HONZAF: Jasne. Moje pointa byla spis ze to ze se naspooluje turbo neni ani tak pricina jako spis nasledek toho ze tomu motoru clovekslape na krk.. bez dostatecnyho proudu vyfukovejch plynu by nebyl boost :)

    Kazdopadne at je to jak chce, H6 s mensim vykonem zere vic nez 2.0 turbo, takze tak.. :)
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    6746: no v podstate to tak je ... kdyz zapne turbo, zacne sranda azacne to zrat i travu kolem silnice .. :-D
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: netusim. proti STI jsou rozhodne jine pisty (sti ma vyssi kompresni pomer), turbo (sti ma vyssi plnici tlak) vstriky .. ono taky buhvi jak ktery konkretni model mam ten pocit ..
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    LEHUOK: nevim. ale nemam ten pocit. kdyz se drzim na rovnomerne rychlosti 2,5k-3k rpm(na tech 3krm zacina sranda, tzn zabira ve velkem turbo) (je to zhruba rychlost 100-130kmh pri 4krpm to je cca 160kmh) tak to vypada, ze dokazu na nadrz uject pres 700km (blbe se to zjistuje, tech 700km jsem nikdy nemel trpelivost ani naladu uject :) ) kdyz jedu rpes tech 3krpm tak jsem razem na nadrz 450-550km (popravde, ani to jsem nikdy nemel trpelivost uject :) )
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Vsak jasne, ale to pak zere vic kvuli tomu ze tocis 3k otacek, ne proto ze je naspoolovane turbo.

    Zajimave srovnani by byla spotreba ej20 a ej20t v ne-turbo otackach pri konstatni rychlosti..
    4PTO
    4PTO --- ---
    6746: :-*
    6746
    6746 --- ---
    4PTO: Spíná turbo...
    AAAAAAAAAGGGGGGHHHHHRRRRR!!!
    Tvl to snad ne tohle...
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: ze pokud neni sepnuty turbo ze by to zralo vic.. aspon u me imprezy..tam spina turbo az kolem 3t ot takze muzes jet konstantní rychlostí "bez turba" na klobouka a pokud pojedes to stejny o par km/h rychleji "s turbem" tak si to vezme nepoměrně vic..
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Co presne mas na mysli
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: v praxi to tak není...
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: jo, to bude ale stejný motor jako v STI jenom s menším výkonem, ne? Ty 2,5 litry, co se dávaly do Legacy/Outbacku (a na některé trhy i do těhlech aut dávali turbo) je AFAIK úplně jiný motor...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    HONZAF: Mno, o tom by se dalo polemizovat. Turbomotor bez zaberu turba neni to same jako stejne velky atmosferak. Jinymi slovy ten motor spoleha na turbo, a je na to patricne ladeny. Cili bez zaberu turba je tezce pod svym potencialem, jak vykonu tak efektivity.

    Naopak si myslim ze kdyz je turbo v zaberu a clovek jen udrzuje rychlost zere to mene, neb ma motor vyssi efektivitu. Vem si turbodiesely kde turbo vetsinou taha od 1.5k otacek. To ze turbo zere vic kdyz se tomu slape na krk samozrejme nerozporuju.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    142k
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    LEHUOK: ale zase diky tomu se nez zabere turbo da jezdit i s mensi spotrebou ...
    SPM: 2l5 turbo v impreze? ve wrx ho mam. s ceskym puvodem
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    215K
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ale jinak ta spojka je jedinej problem co jsem s tim autem kdy mel, zbytek funguje perfektne a menim jen olej, kapaliny a brzdovy desticky, nic jineho neplanovaneho nebylo :)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ja menil spojku poprve v cca 180k na Legacy r.v. 2008 (takze stejny model jako MALEJNOREK). Bohuzel ale jsem mel nejspis stesti na vadnej kus, nebo proste ta nova byla totalni sunt a po dalsich necelych 50k praskla zase, takze ted s cca 230k mam uz treti spojku a doufam, ze se toho auta rychle zbavim (uz aby zacli prodavat XV...) a nebudu ji muset menit potreti :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    obě GT mají 210
    6746
    6746 --- ---
    EXCITE: 39208 mil :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    EXCITE: 195k, z toho se mnou skoro 30k
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    129k
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    215k
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    16k :)
    SPM
    SPM --- ---
    302 and still counting :-)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    to byly asi zajímavá čísla, kolik maj vaši mazlíci najeto? :) Můj Lesník SH skoro 140tis.
    MALEJNOREK
    MALEJNOREK --- ---
    SPM: Tak spojka byla vazne tragicka a tvrda. Musel jsem ji tlacit silou abych mohl vubec zaradit a i ta radici paka sla hrozne blbe zaradit. Kazdopadne zadny piskani jsem neslysel, ale ta spojka je nejspis jeste puvodni a ma najeto pres 160kkm. :-( zatim z toho nejsem moc nadsenej asi budu koukat dal
    SPM
    SPM --- ---
    MALEJNOREK: je levnější, je s tim zase o něco víc mrdání, ale v součtu to asi furt vyjde levnějš a je to už na furt... ale já mám pocit, že u 2007 už ten problém stejně není; ale ruku do ohně za to nedám, abys mě pak nekamenoval :-) Každopádně odcházející dvouhmota napřed začala pískat, tak uvidíš, jestli něco takovýho uslyšíš.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam