• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    EXCITE: Jj, P0420, insuf. cat. activity, the most ignored Subaru fault. Taxem ji smaznul a v AWD zadam nějakej průzkum lambdy / vyfucku / katu...
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: musíš do chladiče, né do té přepadové nádobky. Ono se to právě chová tak, že jak je v tom okruhu moc velký tlak, tak to přeteče do té nádobky, ale zpátky už nenasaje. Takže v nádobce ta voda přibývá a přibývá (až jí to vyháže ven úplně), ale když sejmeš to víčko na chladiči, tak je tam vzduch (normálně bys tam měl mít fakt nalitou vodu).

    HONZAF: já to u jinýho auta neřešil, ale 4k za fabii se mi nezdá, to zas bude originální díl ještě s přirážkou přes servis a dva distributory :-) I to H6kový je vlastně za 3, protože musíš mít dvě... Ale jinak samozřejmě největší rozdíl ceny je ta práce, kdy na řadovym motoru to uděláš v autě, boxer musíš vyndat a ještě to má všechno 2x...
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    BOB_GALLOWS: Mě to občas na Foresteru spouští lambda, speciálně,když jedu na tempomat rychlostí kolem 80km/h. Stačí mi to smáznout ze závad v počítači.
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    HONZAF: O kurwa :)

    No nic, mne zas zacala svitit klasicka trojkombinace ABS + kuře + cruise...
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    BOB_GALLOWS: v cca 150km/h (jizda v primce na dalnici ) to topit prestane ... pri zpomaleni zase zacne :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    HONZAF: A ono to netopi vubec, nebo "divne" (velka zpozdeni, dlouho je to studeny, pak se to najednou zacne prehrejvat...?) - tyhle haluze by pak mohl mit na svedomi termostat.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    AXTHEB:
    SPM:
    tak vody v nadrzce na chladici kapalinu bylo dost.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: vzhledem k tomu, ze jsem ted nekde cetl, ze totez tesneni na fabii 1,3(4?)HTP stoji asi 4kkc, tak mi 6kkc prijde na material jako docela levna sranda ... :-D
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: co si vybavuju, tak sada těch dvou těsnění na H6 stála asi 6 litrů, na čtyřválce to byly stokorunový položky. Celková cena tý operace se odvíjí hlavně od toho, kolik si tvůj servis účtuje za hodinu, protože je to časově hodně náročný. Nicméně u levnějších servisů začínáš za komplet řekněme na 20k, pokud se fakt bude měnit jenom těsnění.

    BOB_GALLOWS: Hele co jsem to tak pozoroval, tak mezi 200 - 300k km to přijde vždycky a nezřídka jsem viděl, že se to stalo i v nájezdu něco přes kilo. A předejít těžko říct, největší vliv na to asi má, jak se k tomu člověk chová (nakládání za studena, zahřívání, ...). Ale i tak bych nečekal, že to ty 3 kila přejede bez výměny. Z těch aut co jsem viděl, tak mi přijde, že ty starší 154kW byly výdržnější, u 180kW to většinou přišlo říct, ale zase těch 180kW je o hodně víc, takže to může být jenom náhoda... Každopádně ze všech lidí se starší H6 co jsem viděl, tak znám zatím jedinou, která to nemá měněný. A ta má teď 280k km na tacháči :-D Co se jinak týká včasnýho předejití, tak bych hlavně doporučoval, když už se to stane, to opravit co nejdřív, než to zničí něco dalšího :-)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: co je to "celkem trpi" a jak se tomu da vcas predejit? :]
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: co je to pekelne drahy ..? :)
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: H6 celkem trpí na prasklý těsnění pod hlavou, ve většině případů právě mezi spalovacim prostorem a vodou, takže to tlakuje vodní okruh a zavzdušňuje ho to (nicméně i to, že neni voda v chladiči, může mít furt ještě i jiný příčiny). Takže se pak musí přetěsnit. Asi bych to nenazýval úplně GO motoru, ale je to motor ven, těsnění donedávna byly jenom originál a celkem pekelně drahej proti H4 a celkově to proti řadovýmu motoru je relativně drahá sranda.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: voda pronika do valcu=> nutna GO motoru ?
    SPM
    SPM --- ---
    AXTHEB: to je přesně ta nejhorší varianta, proč by to nemuselo topit :-) (leč u H6 dost častá...)
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    AXTHEB: diky. juknu. to je jednoduchy to tomu venuju .. :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HONZAF: Máš dost vody v chladiči?
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    HONZAF: hmmmm tak ja jim to ohlasim az to budu vracet .. ale je to teda bozi svezeni ... :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    BLULAJTA: To ne, ja Er 55 zatim nikdy netrpel, krome tech 500m, kdy na predku a zadku bylo neco totalne jinyho a rozsvitilo se vsechno viz minule prispevky... Jiny disky chci z jinejch duvodu, je to vsechno nejako taky sepsany niz.
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    BOB_GALLOWS: Takže pokud tomu dobře rozumím...E55 jsi vyřešil výměnou disků? :-)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    4PTO: to je vono, jen ty rozměry checknout, dík :) prozkoumal až budu na PC
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam