• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    Btw, sice mam na uzivatelskou dígu ten BT tentononc, ale abych o tom aute tak nejak celkove neco vedel... Prej to auto (H6 Legacy 2005 MT) ma vlastni zakladni digu / testovaci mod a zakladni faulty umi vyhodit na odometru. Vite, jak tuhle nabidku vyvolat?

    Nejakej bratr z vychodu popisuje navod pro outback H6 2005 (coz bych cekal, ze bude hodne to samy), ale nefunguje mi to.

    das kluce do 2 polohy aby sa rozsvietili kontrolky zapnes svetla 4x stlacis nulovanie odometra vypnes svetla zas 4x nulovanie odometra zasvietis svetla a zas 4x nulovanie .... namiesto km by sa mali objavit pismeno P a 4miestny kod chyby stlacanim nulovania odometra by ptepinas medzi chybami tusim su to 4 oblasti mktor prevodovka a este nieco a podla toho kodu si najdes co znamenaju vyhladavas aj s tym pismenom pred kodom

    EXCITE: No, do not want. Z toho mame radost hlavne my se 2 laufy. Doufam, ze tam bude jeste predni lambda, 2 zadni lambdy, lambda pred katem, lambda za katem, lambda v katu... Zname... :D
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    BOB_GALLOWS: Jednu lambdu jsem měnil na tom Foresteru SH a přesnou cenu už jsem radši vytěsnil z hlavy a bylo to něco jak 6500 kč za originální kus. :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: Jj, ja volal do AWD jak moc s tim muzu jezdit / jestli to mam smazat nez se na to kouknou a o podlozce mi pan rikal. Ale ja jsem takovej kompulzivni odpurce tehle bastlo-reseni :/ Kazdopadne mam takovyho tušáka, ze resit kat nebo lambdy tak, jak by se melo, nic prijemnyho nebude - druhovyroba asi nebude a v tomhle pripade ani nevim, jestli bych ji chtel, o dilech z frcu v tomhle pripade ani nemluvim.

    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: dalo se to občas řešit tak, že se pod tu zadní lambdu dala podložka, aby nebyla tak citlivá. Ale někde zase říkali, že na H6 tenhle trik nefunguje. Tak nevím... mně to díky bohu nesvítí, respektive tuhle chybu jsem měl jenom jednou a v tu dobu byl prokazatelné prdlý výfuk :-)

    BOB_GALLOWS: já si je srabácky nechal vyměnit v servisu, 2x :-D Respektive jsem je teď na podzim nechal vyměnit preventivně, pač se tvářili, že by to nebylo marný udělat. A pak jsem tam jel znova, protože to moje škubání a misfajrování dělala jedna z těch nových svíček, která byla vadná :-/ Ale jinak to údajně neni tak hrozný... děláš to spodem, ale snad ani nemusíš mít zvedák a jediná obtíž je údajně v tom, že k některým svíčkám je problém nalámat ruku, ale jinak to prej neni tak hrozný. (V tomhle mě hrozně baví to, že já mám v autě ještě originální pytlík s nářadím z výbory, ve kterym jsou kleště, šroubovák, dva plochý klíče a pak právě trubkáč na svíčky :-D ale už jsem ho použil... na jiný auto :-D)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: ... to mi tak připomíná další "libůstky" okolo boxerů, asi i vymena svíček může bejt (mimo servis bez zvedaku) paradnicka paráda, což? :]
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    EXCITE: a taky jj, dneska jsem měl hloubavou a jel Klobouka. H6 prostě nemá rádo šnečí jízdu v nizkejch RPM :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    EXCITE: Jj, P0420, insuf. cat. activity, the most ignored Subaru fault. Taxem ji smaznul a v AWD zadam nějakej průzkum lambdy / vyfucku / katu...
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: musíš do chladiče, né do té přepadové nádobky. Ono se to právě chová tak, že jak je v tom okruhu moc velký tlak, tak to přeteče do té nádobky, ale zpátky už nenasaje. Takže v nádobce ta voda přibývá a přibývá (až jí to vyháže ven úplně), ale když sejmeš to víčko na chladiči, tak je tam vzduch (normálně bys tam měl mít fakt nalitou vodu).

    HONZAF: já to u jinýho auta neřešil, ale 4k za fabii se mi nezdá, to zas bude originální díl ještě s přirážkou přes servis a dva distributory :-) I to H6kový je vlastně za 3, protože musíš mít dvě... Ale jinak samozřejmě největší rozdíl ceny je ta práce, kdy na řadovym motoru to uděláš v autě, boxer musíš vyndat a ještě to má všechno 2x...
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    BOB_GALLOWS: Mě to občas na Foresteru spouští lambda, speciálně,když jedu na tempomat rychlostí kolem 80km/h. Stačí mi to smáznout ze závad v počítači.
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    HONZAF: O kurwa :)

    No nic, mne zas zacala svitit klasicka trojkombinace ABS + kuře + cruise...
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    BOB_GALLOWS: v cca 150km/h (jizda v primce na dalnici ) to topit prestane ... pri zpomaleni zase zacne :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    HONZAF: A ono to netopi vubec, nebo "divne" (velka zpozdeni, dlouho je to studeny, pak se to najednou zacne prehrejvat...?) - tyhle haluze by pak mohl mit na svedomi termostat.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    AXTHEB:
    SPM:
    tak vody v nadrzce na chladici kapalinu bylo dost.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: vzhledem k tomu, ze jsem ted nekde cetl, ze totez tesneni na fabii 1,3(4?)HTP stoji asi 4kkc, tak mi 6kkc prijde na material jako docela levna sranda ... :-D
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: co si vybavuju, tak sada těch dvou těsnění na H6 stála asi 6 litrů, na čtyřválce to byly stokorunový položky. Celková cena tý operace se odvíjí hlavně od toho, kolik si tvůj servis účtuje za hodinu, protože je to časově hodně náročný. Nicméně u levnějších servisů začínáš za komplet řekněme na 20k, pokud se fakt bude měnit jenom těsnění.

    BOB_GALLOWS: Hele co jsem to tak pozoroval, tak mezi 200 - 300k km to přijde vždycky a nezřídka jsem viděl, že se to stalo i v nájezdu něco přes kilo. A předejít těžko říct, největší vliv na to asi má, jak se k tomu člověk chová (nakládání za studena, zahřívání, ...). Ale i tak bych nečekal, že to ty 3 kila přejede bez výměny. Z těch aut co jsem viděl, tak mi přijde, že ty starší 154kW byly výdržnější, u 180kW to většinou přišlo říct, ale zase těch 180kW je o hodně víc, takže to může být jenom náhoda... Každopádně ze všech lidí se starší H6 co jsem viděl, tak znám zatím jedinou, která to nemá měněný. A ta má teď 280k km na tacháči :-D Co se jinak týká včasnýho předejití, tak bych hlavně doporučoval, když už se to stane, to opravit co nejdřív, než to zničí něco dalšího :-)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: co je to "celkem trpi" a jak se tomu da vcas predejit? :]
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: co je to pekelne drahy ..? :)
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: H6 celkem trpí na prasklý těsnění pod hlavou, ve většině případů právě mezi spalovacim prostorem a vodou, takže to tlakuje vodní okruh a zavzdušňuje ho to (nicméně i to, že neni voda v chladiči, může mít furt ještě i jiný příčiny). Takže se pak musí přetěsnit. Asi bych to nenazýval úplně GO motoru, ale je to motor ven, těsnění donedávna byly jenom originál a celkem pekelně drahej proti H4 a celkově to proti řadovýmu motoru je relativně drahá sranda.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: voda pronika do valcu=> nutna GO motoru ?
    SPM
    SPM --- ---
    AXTHEB: to je přesně ta nejhorší varianta, proč by to nemuselo topit :-) (leč u H6 dost častá...)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam