• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    SPM
    SPM --- ---
    Mně furt raděj, že se to opravuje otočením knoflíku na rádiu doprava :-D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    808303: Si zvykneš.
    4PTO
    4PTO --- ---
    808303: Ve 148k by nemělo :/ ty km jsou ověřený? Ne že by to na problémů cokoliv měnilo..
    808303
    808303 --- ---
    BOB_GALLOWS: Beatbox :D
    808303
    808303 --- ---
    BOB_GALLOWS: no sedí mi to teoreticky jedine na prevodovku. tim, ze se to ozyva jen na 4ce to asi dif nebude. lehtam plyn, jedu plynule a v cca 80km/h to začne, když plynule přidávám, tak hučení zvyšuje tón až přestane okolo 100km/h. je slyšet, že to souvisí s chodem AT. Trochu me to znervoznuje. Jinak, jo, ještě par zajimavejch věcí. občas nestartuju, tipuju neco s imobilizerem. a nestahuje okno asi ovladani ve dverich. tvl, mam to 2 mesice a už to začíná.
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    808303: Hučej často ložiska, ale ty zvuky se někdy těžko popisujou... V AWD občas dělám zajímavej beatbox, když se snažím nastínit nějaký audio-problém :)

    Jak se ti povedlo tak jednoznačně lokalizovat ten zvuk? Myslím, že sluch mám dobrej, i dokážu zhruba vymyslet, co by co mohlo být, ale v 90% případů slyším "zvuky vodněkud z podvozku", občas "zepředu / zezadu"...

    Dělá ta převodovka jěště něco zajímavýho?
    808303
    808303 --- ---
    Impreza Wagon 2007, 2.0R, 4EAT, 148tkm. Když jedu s lehkou nohou na plynu okolo 80-90km/h na čtyrce, tak se ozývá hučení od převodovky. Setkal se s tim někdo?
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS:
    AXTHEB: Haha, jo jo ja to mam jako prihradku na bryle. Navic ten komp u JDM importu nechces, pac cudliky apod maj kanji misto normalnich popisku, a to se mi osobne moc nelibi :) A kolikrat je to nepouzitelny.

    SPM
    SPM --- ---
    ROZCUCHANA: no zasadni problem je, ze je to tak liny, ze to nepredjede ani traktor :-) jinak obecne ty motory pruserovy nebyly a oproti predchozi 1.6 ta 1.5ka pry alespon nezere, kdyz se s ni jede slusne (1.6 byla zoufale pomala taky a jeste k tomu zrala stejne jako dvoulitr).
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    Ahoj, mám fakt jednoduchý stupidní dotaz:) Kdyby si chtěl začátečník pořídit Imprezu 1.5 z roku 2006, byla by to naprostá blbost nebo ne? Prý je 1.5 líná, to mi ale vůbec nevadí a je to manuál, takže ideální. Jestli je spodek zrezlý bych si samo zkontrolovala. Jen mě zajímá, jestli tam není nějaký zásadní průser, proč by se tomu měl nováček raději vyhnout? Díky!
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: no já mám 3.0 atmosféru :-) Jako zase když teď popíšu ty zkušenosti, tak musim na férovku říct, že to byly vyježděný a starý vergly a všechno sedany bez redukce. Jmenovitě Impreza 1 2.0, Legacy BE 2.0 a Legacy 1 2.2. A chovánim: spojka ve všech tuhá jako kráva (když jsem si po pár dnech v tomhle sednul do svýho swifta s MT, tak jsem měl pokaždý pocit, že mi prasklo spojkový lanko a nebyl jsem schopnej se s tim rozjet). Rozjezdy jsou dost divoký, je potřeba tomu přidat, rozhýbat a to už to zase celkem jede, takže v městský koloně vzápětí okamžitě brzdíš a znova. To řazení bylo taky dost vychrochtaný, takže některý rychlosti tam šly blbě nebo kopaly do ruky, ta spojka navíc musela bejt domáčknutá fakt až do podlahy... no a hlavně já to auto používám jako daily na dojíždění do Prahy, takže ráno najedu na dálnici a po 10 minutách skáču půl hodinu v koloně. A ono když půl hodiny neděláš nic jinýho, než že dupeš na spojku, brzdu a pereš se s řadičkou... tak se bojim, že by mě to auto omrzelo a prodal bych ho :-D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    BOB_GALLOWS: Já mám 2006 taky bez navi, ale aspoň tam místo toho zbytečného displeje mam přihrádku na bonbóny :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    LEHUOK: Chm, kromě pár dalších detailů mě zaujalo, že je model 2007 bez kompu / navi. Ne že by stará navigace v dobách waze k něčemu byla...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Co se ti na tom nezda? :) Jako je pravda ze ta spojka je dost tezka, a v mym pripade, origo spojec s 155k najeto, byt neprokluzuje, uz je to holt stary a jet s tim plynule chce dost zvyku, a dobrej "rev-matching". Zas ale mit turbo v automatu uplne popira ten ucel, potrebujes cejtit ten kroutak a spool turba v zadech, to ti automat nedovoli
    SPM
    SPM --- ---
    Já teda po pár půjčenejch obyčenejch atmosfér jako náhradní vozidlo ze servisu bych manuál v Subaru nechtěl asi ani omylem :-DDD A jsem celkem rád, že jsem si tu H6 tenkrát koupil, když u Otb to jinak než s automatem koupit nešlo, ačkoliv jsem automat fakt nechtěl... díky tomu mám teď levou nohu ještě stále funkční :-D
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Ouch! :D Hele ne kazdej je skazenej jizdou v exotikach jako ty :P

    BLULAJTA: Hele popravde oni nejsou moc nikde. Najit krasny zachovaly SpecB s manualem je tezsi a tezsi, skenuju NZ trh uz asi dva roky. Nejlepsi co jsem za tu dobu videl je asi todle: https://www.trademe.co.nz/motors/used-cars/subaru/auction-1949319445.htm

    Prijde mi ze je tu tak 10 automatu na jeden manual, ty manualy se prodavaj za mnohem vic taky logicky.
    V Australii maj mnohem vetsi vyber, ale tam je vetsina AUDM turb 2.5ky, a to nechces (praskaj hlavy, jedou min v tovarnim provedeni atd..).

    4PTO
    4PTO --- ---
    BOB_GALLOWS: Když už to nejede at je to aspoň pohodlný ne?
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    BLULAJTA: Přemýšlím, že až vyřeším viskózu, tak svoje spec B 6mt pošlu o dům dál případně... :)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    BOB_GALLOWS: Manual by chtel kazdej a pritom v CR, potazmo v Evrope nejsou... :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam