• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    MUTOID
    MUTOID --- ---
    obecně, není ta kombinace "světelek" přímo něco jako diagnostika? jako "svítime mi tři tzn. máš v hajzlu pravý zadní tlumič"? :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    MUTOID: Diagnostiku :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    MUTOID: To nepomůže, ale zkusit to můžeš :D
    MUTOID
    MUTOID --- ---
    4PTO: ok, zkusím zítra nějak ... dám vědět, dikes
    4PTO
    4PTO --- ---
    MUTOID: Jj, Vypnout zapnout jsem myslel baterku
    MUTOID
    MUTOID --- ---
    4PTO: zrovna píšu :D
    .. 2011 legáč, vypnout zapnout nepomáhá ... baterku jsem neodpojoval
    4PTO
    4PTO --- ---
    MUTOID: A já že nám.fotis pěkné budíky. Zkusils to vypnout a zapnout? (Odpojit baterku) a co to je za auto?
    MUTOID
    MUTOID --- ---
    MUTOID: jsem zastavil u domu, prdnu tam P (automa) a auto chciplo... když jsem ho zkusil nastartovat tam skrtalo a chytlo až asi na 4ty pokus a zůstaly mi svítí ABS, Pecko a motor :/ ... googlim a googlim a nikde nic, zatím, v manuálu taky samoze nic... tak mě napadá jestli někdo tady nevíte
    SPM
    SPM --- ---
    Mně furt raděj, že se to opravuje otočením knoflíku na rádiu doprava :-D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    808303: Si zvykneš.
    4PTO
    4PTO --- ---
    808303: Ve 148k by nemělo :/ ty km jsou ověřený? Ne že by to na problémů cokoliv měnilo..
    808303
    808303 --- ---
    BOB_GALLOWS: Beatbox :D
    808303
    808303 --- ---
    BOB_GALLOWS: no sedí mi to teoreticky jedine na prevodovku. tim, ze se to ozyva jen na 4ce to asi dif nebude. lehtam plyn, jedu plynule a v cca 80km/h to začne, když plynule přidávám, tak hučení zvyšuje tón až přestane okolo 100km/h. je slyšet, že to souvisí s chodem AT. Trochu me to znervoznuje. Jinak, jo, ještě par zajimavejch věcí. občas nestartuju, tipuju neco s imobilizerem. a nestahuje okno asi ovladani ve dverich. tvl, mam to 2 mesice a už to začíná.
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    808303: Hučej často ložiska, ale ty zvuky se někdy těžko popisujou... V AWD občas dělám zajímavej beatbox, když se snažím nastínit nějaký audio-problém :)

    Jak se ti povedlo tak jednoznačně lokalizovat ten zvuk? Myslím, že sluch mám dobrej, i dokážu zhruba vymyslet, co by co mohlo být, ale v 90% případů slyším "zvuky vodněkud z podvozku", občas "zepředu / zezadu"...

    Dělá ta převodovka jěště něco zajímavýho?
    808303
    808303 --- ---
    Impreza Wagon 2007, 2.0R, 4EAT, 148tkm. Když jedu s lehkou nohou na plynu okolo 80-90km/h na čtyrce, tak se ozývá hučení od převodovky. Setkal se s tim někdo?
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS:
    AXTHEB: Haha, jo jo ja to mam jako prihradku na bryle. Navic ten komp u JDM importu nechces, pac cudliky apod maj kanji misto normalnich popisku, a to se mi osobne moc nelibi :) A kolikrat je to nepouzitelny.

    SPM
    SPM --- ---
    ROZCUCHANA: no zasadni problem je, ze je to tak liny, ze to nepredjede ani traktor :-) jinak obecne ty motory pruserovy nebyly a oproti predchozi 1.6 ta 1.5ka pry alespon nezere, kdyz se s ni jede slusne (1.6 byla zoufale pomala taky a jeste k tomu zrala stejne jako dvoulitr).
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    Ahoj, mám fakt jednoduchý stupidní dotaz:) Kdyby si chtěl začátečník pořídit Imprezu 1.5 z roku 2006, byla by to naprostá blbost nebo ne? Prý je 1.5 líná, to mi ale vůbec nevadí a je to manuál, takže ideální. Jestli je spodek zrezlý bych si samo zkontrolovala. Jen mě zajímá, jestli tam není nějaký zásadní průser, proč by se tomu měl nováček raději vyhnout? Díky!
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: no já mám 3.0 atmosféru :-) Jako zase když teď popíšu ty zkušenosti, tak musim na férovku říct, že to byly vyježděný a starý vergly a všechno sedany bez redukce. Jmenovitě Impreza 1 2.0, Legacy BE 2.0 a Legacy 1 2.2. A chovánim: spojka ve všech tuhá jako kráva (když jsem si po pár dnech v tomhle sednul do svýho swifta s MT, tak jsem měl pokaždý pocit, že mi prasklo spojkový lanko a nebyl jsem schopnej se s tim rozjet). Rozjezdy jsou dost divoký, je potřeba tomu přidat, rozhýbat a to už to zase celkem jede, takže v městský koloně vzápětí okamžitě brzdíš a znova. To řazení bylo taky dost vychrochtaný, takže některý rychlosti tam šly blbě nebo kopaly do ruky, ta spojka navíc musela bejt domáčknutá fakt až do podlahy... no a hlavně já to auto používám jako daily na dojíždění do Prahy, takže ráno najedu na dálnici a po 10 minutách skáču půl hodinu v koloně. A ono když půl hodiny neděláš nic jinýho, než že dupeš na spojku, brzdu a pereš se s řadičkou... tak se bojim, že by mě to auto omrzelo a prodal bych ho :-D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam