• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    WICKING
    WICKING --- ---
    Nemáte někdo nějaký tip na výfuk k Foresteru SG XT - 169 kW? Ideálně s dobrým zvukem a který se vejde k origo tažnému...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SPM: Tak taky tam jsou třeba ty Cupry, který jsou i za 30k pod 9 tisíc.

    Ale jako chápu, taky bych to nedal, to bylo jen pro info že jde operák i rozumnějš.
    SPM
    SPM --- ---
    BOBASH: jo, to už je o něco příčetnější (byť já jsem teda tenkrát z prdele otevřel první odkaz co našel googlu). Nicméně furt je to 120 ročně za dle mých měřítek horší auto... no nic, holt ten krám zase opravím :-D :-D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SPM: Bejvá tam 5 tkm volná hranice, to by mohlo řešit problém.

    Jinak třeba tady máš 1.5 TSI Sportline na 40tkm ročně za 11 119 Kč s DPH:

    Škoda Octavia Sportline 1.5 TSI 150k 6MT – Carhunter
    https://carhunter.cz/auto/skoda-octavia-sportline-1-5-tsi-150k-6mt/

    (jinak tenhle týpek je na to fakt dobrej, doporučuju)
    SPM
    SPM --- ---
    BOBASH: Hledal jsem s nájezdem 35k za rok. Sice do 30 jsem se většinou vešel, ale je to relativně těsný...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SPM: Kolik máš proboha nájezd? Cupra Formentor 1.5 TSI byla snad se 30k ročně pod desítku, když se trochu hledá.
    SPM
    SPM --- ---
    1023: supr, dík. To je poměrně dobrej stav na vcelku nový auto za takový peníze. Gumy bych neřešil, za mě je to stejně první věc, kterou bych vyměnil (pokud by tam nebylo fakt něco slušnýho a novýho), protože to na tom autě dělá snad nejvíc...
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    PEDRO: Za 30 se mi nechce kdyz mam auto za 40, na fb se tocily kolem 5 tak doufam ze sezenu neco okolo max 10
    1023
    1023 --- ---
    SPM: Tak kontrola v servisu dopadla velice dobře. Kromě povrchových oděrek, ojetých zadních brzdových destiček a zpuchřelých silenbloků předních ramen tomu vůbec nic není. A musí se teda koupit nový gumy, páč nějakej odborník tam dal dvě různě velký sady zimních gum.
    PEDRO
    PEDRO --- ---
    BIGHEAD: Subatech za 30k, volal sem tam pred cca 2 tydny
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    Zdar Schanim motor na forestra sg kdyby nekdo vedel
    SPM
    SPM --- ---
    1023: Dej schválně vědět, docela mě to zajímá :-) (já jsem teď v depresi nad znova padlým motorem začal koukat taky po SJ a na tenhle jsem koukal... vyřadil jsem ho teda hned kvůli převodovce, ale stejně mě zajímá nějaký porovnání jak moc může být rozbitý nebo nerozbitý takhle starý auto v týhle cenový relaci :-) ).
    1023
    1023 --- ---
    SPM: No u nás se kromě samých nezbytností ženy tahají ještě tři děti. Dneska s tím jedu na prohlídku do AWD, tak jsem fakt zvědavej co mi tam řeknou.
    SPM
    SPM --- ---
    1023: hmm, další koukám, co má manželku která netahá žádný zbytečný krámy :-) (S vozíkem jsem teda ještě pod stan nejel, ale za to typicky při každym kempování mám kufr Outbacka vyskládanej až úplně do stropu a hromadu krámů naházený ještě na zadních sedačkách). S MT bych se asi o něco víc bál jinak toho karavanu, tam to při rozjezdech bude dostávat záhul. Ale jestli s ním jedeš občas o obec vedle a neskáčeš s ním přes ucpaný město, tak se to asi taky nezblázní.
    1023
    1023 --- ---
    SPM: Jednou za čas vozík s kolama a dalšíma krámama co se nám nevejdou do auta když jedem stanovat. Občas popotáhnutí karavanu.
    SPM
    SPM --- ---
    1023: No, nepůsobí to takhle omlácený nejlíp... Ale pro porovnání, u Freye teď mají podobného asi se 130kkm na tachometru, vizuálně na fotkách hezkýho, za 400 (s automatem). Takže úplně mimo mi ta cena nepřijde.

    Co se týče tažného, záleží co tím chceš tahat :-) Obecně AT na tahání těžkých věcí je lepší (nepálíš spojku). Jestli s tím jednou za rok jedeš s bordelem do sběrného dvora, tak je to asi fuk. Já osobně bych si po různých půjčených vozidel MT u Subaru klidně odpustil, pač je to podle mě za trest. Ale s MT to zase pojede o něco líp, zvlášť když to vysloveně extra výkonem neoplývá.
    1023
    1023 --- ---
    SPM: Podle slov prodejce, původním vlastníkem byl lesní podnik XY (jméno jsem úspěšně zapomněl). Takže to asi protahovali všude možně. Taky nám tvrdil, že cena je tak nízká díky tomu sedřenému nárazníku a promáčklému blatníku a dveřím, což se mi nějak nezdá. Ale v autech se nepohybuju, tak nevím co to udělá s cenou. Co mě teda překvapilo, že to má šesti stupňovou převodovku a je to bez redukce. Nevím jak moc je to limitující v případě doplnění tažného zařízení.
    SPM
    SPM --- ---
    1023: já na něj (už dřív teda) koukal jenom na fotkách a přišel mi teda spíš dojebanej jako kráva, než trochu obouchaný :-) A obecně jestli někdo za 80kkm a pár let takhle dorasí auto, tak s ním asi hezky zacházeno nebylo. Ale jestli ti ty plechy nevadí, prohlídka nenajde nic horšího, tak asi proč ne...

    DOT: co jsem viděl už z několika zdrojů, tak auto jase podle všeho vozí totálky - respektive teda auta, který za mořem byly z hlediska pojišťovny shledány jako totální škoda. U nějakýho 3.6 outbacka někdo vyhrabal i ten původní protokol a ten byl pro změnu utopenej :-) Jinak k US verzím obecně - ona je tam i dost velká hromada jiných dílů a podobně, takže se to i dost blbě opravuje a servisuje... asi bych to pořízení chápal u věcí typu Ascent, 3.6ky, 2.4T a podobně, který v Evropě prostě koupit nejdou... ale moc mi nedává smysl dělat si tu pakáž s US modelem u 2.5ky, která jde koupit z oficiálního dovozu.
    CROSS
    CROSS --- ---
    DOT: ale pěkná historka to je. K tomu ježdění, jen taková obecná poznámka, mně vždycky všichni říkali, že ty benzínový boxery snášej vytáčení dobře (míval jsem 2.0 atmo Forestra, najel jsem s tim asi 140k). Takže bych se toho nebál a klidně to přišlápnul, když si o to situace bude říkat. Na druhou stranu sám jsem spíš usedlejší řidič a nemyslim, že ploužení by tomu nějak škodilo. S tim forestrem jsem nikdy nepřišel na nic, co by mu vysloveně vadilo.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DOT: Nenechávej to zahřívat na volnoběh, netoč to studený přes 5 tisíc, jezdi tak, abys moc nebrzdil, ale to asi víš. Rozdíl ve spotřebě při zrychlování pozvolna a na podlahu je naprosto minimální, dělej co je ti příjemné.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam